Se stáčením kotoučů už neriskuji, taky jsem měl křivé (pravda na jiném autě- MB 220D), stočil jsem, už to potom nekopalo

. Pak jsem jednou z prudka šlápl na brzdu a uslyšel rup, rup a kotouče na předku se prostě odlomily (je fakt že motor u piána měl 300 kg a kozouče měly tak 12 mm). Byl jsem následně poučen jedním odborníkem na MB, že na kotouči je v patce, kde se spojuje třecí(brzdná) část s částí, která drží na šroubech (jak se říká ve vinglu), je tento kotouč naschvál zeslaben, aby se při velkém sjetí ulomil. A jak řekl, tak se i mě stalo.
Myslím si že jakýkoliv nový double kotouč bude lepší než ojetý a pokřivený (je potřeba se zamyslet, jak k poškození došlo - přehřátím, negunguje prase ?) a ceny zase nejsou tak závratné. Je fakt že cca 2000,- Kč/sada, může být pro někoho spoustu peněz, ale ono zastupování před soudem, když neubrzdíš před přechodem u školy, taky něco stojí. Přesně podle staré zásady:"Co neubrzdíš, to neukecáš!" Pánové, když nesvítí jedno světlo, zlobí EGR, výfuk je děravej, stěrače špatně stírají tj. blbé, ale dá se s tím jezdit hodně dlouho. Ale bez řádně fungujících brzd?
A ještě dodatek, fakt pochybuji, že na tom autě nemá ABS. Já mám Astru úplného "pitomce" a jediné co to auto má z nadstandardní výbavy je ABS!