Stránka 2 z 3
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 08 lis 2009, 22:16
od Mike.S
téma odděleno, přejmenováno a označeno jako Důležité 
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 09 lis 2009, 15:27
od Marian
Jelikož neumím anglicky tak jsem to nechal přeložit googlem a taky by se mi to šiklo. Kdo se toho ujme?
http://translate.google.cz/translate?pr ... ry_state0=
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 09 lis 2009, 17:38
od ?eso?
chtěl jsem navrhnout totéž , pokud na to koukám tak mám dojem , že se jedná pouze o dudlík/šidítko
* The Zener seems to be making the voltage at C a maximum of 4.7v, except I'm not sure what the 1k5 resistor is for.
* After the diode on the top right, you have 4.3v going through the 3k3 and 11.3v or 0v going through the 4k7.
* Is the resistor in parallel to the Zener to reduce the voltage? Does that mean that the voltage at C is 3300/4800 * 4.3 = 2.95v or 4700/6200 * 11.3v = 8.56v (limited to 4.7v) depending on the input at pin A? (I'm not really sure how diode and resister in parallel work)
* What's the point of the 5v through the resistor to generate 2.95v as the "low" value - is it just to protect the bottom diode? Otherwise when the relay was providing 0, presuming that would be fine too?
* This variable voltage is used to simulate different readings when the valve is open/shut, presumably when the ECU is making sure the EGR is connected correctly./
pro případ poruchy , /je to jako byste jezdili pouze na trojku/ funguje to na principu dvoucívkového regleru napětí-kdysi známé pamětníkům např. ze škodovek ,takže podle mně si akorát rozhasíte regulaci klapek spalování v určitých otáčkách -- jako nouzovka dobré ale úplná náhrada to nebude
pokud vám pasují barvy drátů , tak to bude stejné ,ale pro jiné motory stačí sledovat nějaký čas napětí na výstupu /ve schematku vývod B a napěťové hodnoty upravit
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 21 lis 2009, 15:18
od Mojmec11
Nějak to tady chcíplo,už to někdo zkusil?
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 21 lis 2009, 15:59
od monderka1
No ja myslel, ze si to poslal odbornikum na elektroniku a tii uz makaji na pouziti na vsechny typy motoru stejne jako to bylo u PP?!!!!!
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 01 pro 2009, 10:42
od Mojmec11
poslal,ale asi maj jiné důležité starosti,jinak by se to asi už rozjelo.
Asi to udělám sám podle plánků,ale mám trošku strach to připíchnout k ŘJ.Nevím co to provede.
Chce to čas,kterýho moc není a záslepku na EGR.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 06 pro 2009, 01:04
od Radoš 92
Ani nevím, na co je EGR.
Jen vím, že s tím má půl fóra problém.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 06 pro 2009, 22:33
od Mojmec11
Je to kvůli čistějším výfukovým plynům,v praxi je to na zasírání motoru a na poruchy.
Jelikož se na to tady dlabe,zkusím ten EGR CHEATER vyrobit sám a chraň vás pánbůh,jestli mi to nepude.

Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 06 pro 2009, 22:49
od Mike.S
měli jste si koupit auto s motorem bez EGR ventilu
mojmec: RomanK nebo denny to jistí ne?

Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 06 pro 2009, 22:51
od Mojmec11
kuš! pude to!
mám plánky,fotky,trocha angliny,seženu destičku a kvalitní součástky

Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 11 pro 2009, 11:06
od Mojmec11
Tak nakoupeno

Akorát jsem to chtěl mít touhle dobou už hotové,jenže jsem dělal jiné důležité věci na autě.
Stavebnicová destička 80 kč,ostatní jsem vzal 3x,kdyby něco,celkové náklady cca 100kč.
to ?eso?:
Jelikož mám X16XEL tak si žádné klapky nerozhasím.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 11 pro 2009, 11:11
od tappaja
Tak tohle jsem zkousel letos v lete, nakoupil jsem potrebny soucastky a muzu rict, ze to NEFUNGUJE!!!
Elektronikou se zabyvam, pajet umim, schemata mi nejsou cizi. Pruser podle me je v tom, ze na civku solenoidu nejde 0V nebo 12V, je to PWM modulace, takze tam nejsou jen dva stavy jak se to snazi udelat tohle zapojeni. Druha vec je, relatko ma odpor v radu desitek ci stovek Ohmu, solenoid EGR ma asi 7-9 ohmu. Takze to hlasilo chybu, jako by tam nebyl. Sehnal sem 10 Ohm odpor, ale bylo to porad napytel.
Mam motor X16XEL, i kdyz zaslepim EGR a necham pripojenej, tak mi hlasi jednotka chybu v podtlaku sani. Kdyz ho odpojim, hlasi okamzite, kdyz tam dam tohle udelatko, hlasi to taky chybu EGR (ne okamzite, ale za chvili pokud si dobre vzpominam) Podle me je jedina a spravna volba to nechal pres profi OPCOM vydeletovat, pokud to jde.
S EGRem sem to vzdal, jakmile bude prvni prilezitost to nechat nekde vydeletovat, udelam to at to stoji co to stoji

)
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 13 pro 2009, 11:51
od spermin
já chybu neřeším autko jede dobře, takže ignoruji, jinak po každém startu se porucha na palubovce vymaže a komu vadí, ať při
zahřátém motoru

nebrzdí motorem.

a co tappajo, už jede bez problému??
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 13 pro 2009, 12:00
od tappaja
Mno jede rek bych ze dobre, ale problem je ta spotreba oleje, tece to tam pres hlavu, takze kdyz brzdim motorem, tak se nic nespaluje a olej se tam hromadi, pak slapnu na plyn a za mnou se vyvali mega oblak modryho koure.
Ale to poresim vymenou motoru a ten jeste necham komplet pretesnit a udelat hlavu.
Re: EGR ventil - oklamání RJ
Napsal: 13 pro 2009, 12:03
od spermin
no tak to je smůla, a co takhle jenom hlava
