Stránka 2 z 5
Napsal: 28 zář 2006, 19:28
od kulda
Macík píše:Mě uniká rok a dolejvám jednou za 3 měsíce asi 1dc.Před týdnem jsem byl na rozvodech a prý je vidět,že mi z vodní pumpy uniká trochu voda.
Aaaa! Novy clen, tak vitej. A dik za info. Sice se to po doliti zahadne zastavilo, tzn. ze od meho dotazu ani kapka

, ale bude to tou pumpou.
Napsal: 01 říj 2006, 09:56
od Trdlo
Vodní pumpa je u benzínu součástí rozvodů. A taky by se, když se dělají rozvody měla měnit. Tzn. když otevřeš motor, tak vodní pumpu nevidíš, páč je pod krytem rozvodového řemene. A dál to taky znamená, že to doma v garáži nevyměníš. Bo vyměníš, ale riskuješ, že si hneš s rozvodama a potká se Ti motor.
Napsal: 01 říj 2006, 18:45
od Marian
Je normální že po zahřátí motoru to je asi 92 C mně jede ventilátor i ventilátor od klimy. Když vystoupím z auta a mám nastartováno tak to je hučák jak prase. Myslím si že není zas takový teplo aby se to spustilo. Aspoň u jinýho auta mně to nedělalo
Úbytek chladící kapaliny
Napsal: 07 říj 2008, 14:12
od pjotr
Ahoj!
Před dvěma měsíci mi začala mizet chladící kapalina. Zhruba v té době mi Astra občas při volnoběhu zacukala. Dříve jsem o tom, že motor běžel, skoro nevěděl. Teď už dolívám kapalinu každých 500km a při volnoběhu se z občasného chvění stalo stálé chvění. To chvění se projevuje až po pár minutách jízdy, když se motor zahřeje. Navíc prvních pár sekund to zřejmě jede jen na 3 válce. Vypozoroval jsem, že mi to i víc kouří než dřív.
Myslíte, že to vše spolu souvisí? Že by těsnění pod hlavou?
Díky!
Napsal: 07 říj 2008, 14:17
od tappaja
No myslim, ze sis odpovedel sam, asi bych to urychlene resil.
Napsal: 07 říj 2008, 14:22
od Stand
Jj určitě fouklé těsnění nebo hlava.. co jiného..
Napsal: 07 říj 2008, 17:04
od Phrz
to samy jsem mel ja a jak pises tak vse odpovida prasknutemu tesneni pod hlavou. Jestli je v chladici velkej tlak tak si povol vicko u chlad. kapaliny kdyz potrebujes jet.
Napsal: 07 říj 2008, 20:38
od Trdlo
Po nastartování a zahřátí motoru zkus zmáčknout hadice, jestli jsou natlakovaný, je fouklý těsnění pod hlavou, taky se to pozná podle toho, že když zatepla nastaruješ a otevřeš nádržku chladící kapaliny, tak do ní jdou bublinky. Nebo si nech v nějakém servise otlakovat chladící okruh, to to ukáže nejpřesněji.
Ale podle toho, jak jsi to popsal, je to na 99% to těsnění, přesně jak už Ti kluci napsali.
Napsal: 08 říj 2008, 11:11
od pjotr
Děkuju!
Hadice jsou natlakovaný dost. Včera jsem to dal do servisu. Dám pak vědět.
Napsal: 09 říj 2008, 09:33
od jasvo
Ja som mal to isté a bolo to tesnenie pod hlavou valcov. Vymenili to a voda je OK.
Napsal: 14 říj 2008, 15:56
od dany2ka
jak si tedy dopadl?
Napsal: 04 lis 2008, 09:49
od pjotr
Bylo to opravdu těsnění pod hlavou. Motor už je klidnej a dolívat nemusím.
Napsal: 04 lis 2008, 10:27
od langdon2
No to by ma taky zaujimalo.....
Napsal: 13 lis 2008, 23:39
od dodo007
langdon2 píše:No to by ma taky zaujimalo.....
Chlapi tak toto som si robil sam a vyslo ma to na 1200SK.Tie iste priznaky a to tesnenie pod hlavou v prdeli.Odvtedy ok.Vymenil som tesnenie pod hlavou+viko ventilov+nova nemrzka.Prajem vela uspechov.X14XE.
Napsal: 14 lis 2008, 07:13
od langdon2
tak to si potom dobry......Ja som si to nechal spravit v servise.......Vymena tesnenia, a nemrzky cca. 4000
s toho tesnenie bolo cca. 900
sroby asi 800
a nemrzka okolo 500
a este som dal aj komplet rozvody menit.....
a uz ked sme boli pri tom, aj komplet predne brzdy.......
