Stránka 2 z 2

Re: piskani motoru

Napsal: 11 bře 2010, 19:52
od Štráda
v mém případku mi pískaly ložiska na altíku a už měly i znatelnou vůly...
jinak uhlíky se daj koupit samostatně a vyměnit si to zkušenější člověk sám (stojí cca 200,-)- já je kupoval a měnil....
jinak diody jsem ještě neslyšel pískat,možná tak trafo vrčet..... dioda bud maká,nebo je kaput a rozsvítí se ti dobíjení.... :lol: 2krát jsem si měnil diodovej můstek(grecák) a pokuždé bylo jedna k.o a nepískala na mě před smrtí.... :(

Re: piskani motoru

Napsal: 12 bře 2010, 18:24
od Black-co
Tak nakonec to byl alternátor, prý vinutí v háji. Takže, repasovaný. A už nepískám. Ale když to celé sečtu na peníze, stálo to ranec. Repasovaný alternátor, klínový řemen, a napínací kladka s ramenem. Plus práce.

Re: piskani motoru

Napsal: 06 pro 2010, 12:27
od Jára
Hmmm... po přečtení příspěvků to vypadá, že mám stejný problém. Zní to jako bzučení serva, ale podstatně hlasitěji. Čím víc šlápnu na plyn, tím je vyšší intenzita bzučení a navíc je to ještě podbarvené jiným zvukem, jakoby se něco točilo na sucho (zřejmě ložiska altíku), nebo by to mola být kladka řemenice? :twisted: Problém je v tom, že potřebuji ještě něco zařídit a nevím jestli s tím můžu jet, nebo zůstanu někde trčet. Jo a co říkáte na tyto altíky:
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/levn ... ra-zafira-! jsou nějak moc levné. Nejsou to vyhozené prachy ? :?