Stránka 2 z 2

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 07 zář 2010, 08:44
od Trdlo
Brhy, to je blbost. Pokud by zadní lambda skákala jako přední, RJ to vyhodnotí jako chybu!

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 07 zář 2010, 13:21
od denny
Brhy-tys to tak zkoušel?
NIKDY to tak nelze.
Přední je regulační/podle množství kyslíku mění amplitudu/,zadní je diagnostická/když je kat Ok,tak udržuje přímku ccca0,435V/.Jakmile začne vytvářet amlitudu,tak to pro ř.j. znamená nefunkční kat-přechází do NP a rozsvítí kontrolku.

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 07 zář 2010, 14:36
od brhy
neskusal kedze mne to nevyhadzovalo po odstraneni katu ziadnu chybu

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 07 zář 2010, 15:00
od Tomphas
Salám píše:
Nosound89 píše: a jak to máš s hlučností? Neduní to moc? Máš tam rezonátor nebo jen trubku :-)??

PS: měl jsi to už v Hlučíně? Pokud ani tak to máš nějak moc tiché :?
Už jsem to auto tak koupil - je tam trubka, po katu ani stopy, zbytek výfuku je origo (střední a zadní tlumič)
v nízkých otáčkách je to tichounké, ve vyšších už je to znát, ale pořád v normě - i na delší cesty v poho :wink:
Co se týče té lambdy..svítí mi pouze ta "emisní" kontrolka, na kterou jsem si už zvykl, jinak vše běží ok :wink:
Emise na STK se musí pořešit vítejak...a co se týče té zelené v kolečku, tak tu dostanš na základě techničáku a EURO normy, která tam je napsaná..čili i bez katu :lol: :?:
Tak to me zajima... Ja jsem chtel davat taky kat pryc, ale kdyz mam 2 LS tak by to pry mohlo delat bordel a auto by nemuselo jet tak dobre jako s katem... Nekdy bych to chtel videt jak to jede tobe jestli ti to neco pridalo na vykonu...

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 07 zář 2010, 15:41
od Salám
Na výkonu nevím, bo jsem nikdy s tímto motorem s katem nejel..ale spotřeba je na můj vkus až příliš nízká, tak nějaký efekt to určitě mít bude 8) šak máš napsáno kousek od Ovy, tak se můžem sejít a porovnat :-) jede to podle mě normálně, akorát svítí kontrolka emisí..toť vše :D

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 07 zář 2010, 19:43
od RomanK
Všechny benzínové motory ASTRY G mají kat a podle prvního písmene motoru se pozná jestli jednu nebo dvě lambdasondy. Písmeno X má jednu, Y a Z dvě (motor Y není v Astře, jen ve Vectře B a je víceméně totožný s motorem Z). Navíc je kat u motorů Y a Z na svodech, tak pochybuji, jakým způsebem by se tam dala dát trubka, U motorů X může být LS ještě vyhřívaná, nebo nevyhřívaná.
U motorů Z se LS nedají obejít, ŘJ to skoro vždy pozná. Dokonce pozná i pokud se kat umístí dál než jsou svody (třeba kvůli nerezovým svodům).

Re: rezonátor místo katalyzátoru

Napsal: 05 kvě 2013, 17:02
od oplik1
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,mám vectru b 2.2dti. A chtěl bych dát místo katu trubku. Půjdeto??
PS:předem díky za odpovědi.