Stránka 2 z 2
Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 07 zář 2010, 08:44
od Trdlo
Brhy, to je blbost. Pokud by zadní lambda skákala jako přední, RJ to vyhodnotí jako chybu!
Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 07 zář 2010, 13:21
od denny
Brhy-tys to tak zkoušel?
NIKDY to tak nelze.
Přední je regulační/podle množství kyslíku mění amplitudu/,zadní je diagnostická/když je kat Ok,tak udržuje přímku ccca0,435V/.Jakmile začne vytvářet amlitudu,tak to pro ř.j. znamená nefunkční kat-přechází do NP a rozsvítí kontrolku.
Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 07 zář 2010, 14:36
od brhy
neskusal kedze mne to nevyhadzovalo po odstraneni katu ziadnu chybu
Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 07 zář 2010, 15:00
od Tomphas
Salám píše:Nosound89 píše:
a jak to máš s hlučností? Neduní to moc? Máš tam rezonátor nebo jen trubku

??
PS: měl jsi to už v Hlučíně? Pokud ani tak to máš nějak moc tiché

Už jsem to auto tak koupil - je tam trubka, po katu ani stopy, zbytek výfuku je origo (střední a zadní tlumič)
v nízkých otáčkách je to tichounké, ve vyšších už je to znát, ale pořád v normě - i na delší cesty v poho

Co se týče té lambdy..svítí mi pouze ta "emisní" kontrolka, na kterou jsem si už zvykl, jinak vše běží ok
Emise na STK se musí pořešit vítejak...a co se týče té zelené v kolečku, tak tu dostanš na základě techničáku a EURO normy, která tam je napsaná..čili i bez katu

Tak to me zajima... Ja jsem chtel davat taky kat pryc, ale kdyz mam 2 LS tak by to pry mohlo delat bordel a auto by nemuselo jet tak dobre jako s katem... Nekdy bych to chtel videt jak to jede tobe jestli ti to neco pridalo na vykonu...
Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 07 zář 2010, 15:41
od Salám
Na výkonu nevím, bo jsem nikdy s tímto motorem s katem nejel..ale spotřeba je na můj vkus až příliš nízká, tak nějaký efekt to určitě mít bude

šak máš napsáno kousek od Ovy, tak se můžem sejít a porovnat

jede to podle mě normálně, akorát svítí kontrolka emisí..toť vše

Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 07 zář 2010, 19:43
od RomanK
Všechny benzínové motory ASTRY G mají kat a podle prvního písmene motoru se pozná jestli jednu nebo dvě lambdasondy. Písmeno X má jednu, Y a Z dvě (motor Y není v Astře, jen ve Vectře B a je víceméně totožný s motorem Z). Navíc je kat u motorů Y a Z na svodech, tak pochybuji, jakým způsebem by se tam dala dát trubka, U motorů X může být LS ještě vyhřívaná, nebo nevyhřívaná.
U motorů Z se LS nedají obejít, ŘJ to skoro vždy pozná. Dokonce pozná i pokud se kat umístí dál než jsou svody (třeba kvůli nerezovým svodům).
Re: rezonátor místo katalyzátoru
Napsal: 05 kvě 2013, 17:02
od oplik1
Dobrý den, chtěl bych se zeptat,mám vectru b 2.2dti. A chtěl bych dát místo katu trubku. Půjdeto??
PS:předem díky za odpovědi.