Stránka 2 z 2

Napsal: 28 srp 2006, 12:32
od manli2
Blixoa píše: kdepak, volej zere i 1,6 8V, i 1,4 16V. v Fku žrala i 1,4 8V a i ta stejna 1,4 a 1,6 v kadettu. mozna se pletu, ale myslim ze skoro vsechny tyhle motory maj stejny vrtani a lisi se jen zdvihem. je to dano spatnou ovalitou valcu. opel proste neumel vyrobit kulatou diru na pist :D
kazdej motor spali nakej olej - u vetsiny znacek je taky pripustny 1l/1000km. opel se tomu snazi co nejvic priblizit. co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu (neberu v uvahu naky jiny podznacky a auta co maj najet milion km).
1.4 maj vrtání 77,6
1.6 79,0


btw. jak si vysvětlit že můj motor žere po 120 000 t km 1l oleje na 15000km (a to mi toho púlka z toho vyteče pač netěsní vana) a minulá efková žlala po 350 t km 1 /15000 (1.4 8V) :wink: :wink: :lol:

Napsal: 28 srp 2006, 12:32
od AstraDTI
Nebo se taky dolejva u benzinovejch Nissanu, Fordu, BMW, koncernu VW, ... a o nafte nemluve :roll:

Napsal: 28 srp 2006, 12:36
od AstraMan
Blixoa píše:co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu.
No jen u benzinovech ne, co třeba u dieselových :idea: ( ale to je jen hra s slovíčky :wink: )
Pardon, ASTRA DTI byl rychlejsi ohledne dieselu :wink:

Napsal: 28 srp 2006, 12:41
od TOMHAJ
ALE VALEC MA BYT OVALNY! ...zadnej valec neni kulatej.Proste ani byt nemuze..Vlivem prov.teplot a pod. by sel dopr... Je ale fakt,ze ovalita neni asi dobra

Napsal: 28 srp 2006, 13:13
od Blixoa
manli2 píše:
Blixoa píše: kdepak, volej zere i 1,6 8V, i 1,4 16V. v Fku žrala i 1,4 8V a i ta stejna 1,4 a 1,6 v kadettu. mozna se pletu, ale myslim ze skoro vsechny tyhle motory maj stejny vrtani a lisi se jen zdvihem. je to dano spatnou ovalitou valcu. opel proste neumel vyrobit kulatou diru na pist :D
kazdej motor spali nakej olej - u vetsiny znacek je taky pripustny 1l/1000km. opel se tomu snazi co nejvic priblizit. co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu (neberu v uvahu naky jiny podznacky a auta co maj najet milion km).
1.4 maj vrtání 77,6
1.6 79,0


btw. jak si vysvětlit že můj motor žere po 120 000 t km 1l oleje na 15000km (a to mi toho púlka z toho vyteče pač netěsní vana) a minulá efková žlala po 350 t km 1 /15000 (1.4 8V) :wink: :wink: :lol:
nojo cece s tim vrtanim mas pravdu.
jinak ses asi klikar. ja mel astru F C14SE a zrala asi 3l/10 000km. brachovi zral i kadett 1,4 C14NZ.

jinac ano valec ma byt ovalny. ale opel ho ma asi blbe ovalny, jinak nevim kudy by ten olej mizel. sem na tom Fku menil gufera u ventilu, krouzky byly v poho.

Napsal: 28 srp 2006, 13:39
od TOMHAJ
Blixoa píše:
manli2 píše:
Blixoa píše: kdepak, volej zere i 1,6 8V, i 1,4 16V. v Fku žrala i 1,4 8V a i ta stejna 1,4 a 1,6 v kadettu. mozna se pletu, ale myslim ze skoro vsechny tyhle motory maj stejny vrtani a lisi se jen zdvihem. je to dano spatnou ovalitou valcu. opel proste neumel vyrobit kulatou diru na pist :D
kazdej motor spali nakej olej - u vetsiny znacek je taky pripustny 1l/1000km. opel se tomu snazi co nejvic priblizit. co ja znam tak volej se dolejva jen u benzinovejch opelu (neberu v uvahu naky jiny podznacky a auta co maj najet milion km).
1.4 maj vrtání 77,6
1.6 79,0


btw. jak si vysvětlit že můj motor žere po 120 000 t km 1l oleje na 15000km (a to mi toho púlka z toho vyteče pač netěsní vana) a minulá efková žlala po 350 t km 1 /15000 (1.4 8V) :wink: :wink: :lol:
nojo cece s tim vrtanim mas pravdu.
jinak ses asi klikar. ja mel astru F C14SE a zrala asi 3l/10 000km. brachovi zral i kadett 1,4 C14NZ.

jinac ano valec ma byt ovalny. ale opel ho ma asi blbe ovalny, jinak nevim kudy by ten olej mizel. sem na tom Fku menil gufera u ventilu, krouzky byly v poho.
no,pokud jsi dolil "jen" 3 litry na 10OOOkm,tak jses na tom celkem dobre.Znam samo i auta,kam dolijes ani ne polovic na 12000km

Napsal: 22 lis 2006, 13:02
od Lomikar
manli2 píše:
Blixoa píše:Navic v nemecku je stejne jako u nas odmotavani tachometru trestny cin, takze nevim proc by ty lidi odmotavali extra kvuli me tachometr kdyz vedeli ze bych to koupil i kdyz by to melo najeto vic.
turka v německym bazaru tohle moc nevyvede z míry... v německu se stáčí stejně jaku u nás.... a kdo tvrdí že néé tak je... :)...

u nás je taky trestnej čin chlastat za volantem a chlastá se dál... tak :wink:
Pravda pravda u nás v jednom značkovém bazaru (nebudu raději jmenovat) kupoval známej ochcávu pak si volal do té firmy kde to měli před ním že proč to prodávali když to má tak málo nejetý (měl 65 tisíc na tachometru) no a paní mu řekla že se jí zdá že 195 tisíc není zas tak málo . . .