Stránka 2 z 3
Napsal: 03 říj 2006, 08:23
od rusty
A ještě jedna drobnost. Čistej aceton, žádný ředidlo!
Napsal: 03 říj 2006, 08:24
od Pleshoun
rusty píše:mně to šetří asi 0.7l. Což při normální spotřebě 6-6.2 je docela znat. U starších motorů je efekt snížení spotřeby výraznější. A líp to jede.
Me by jenom zajimalo jestli na tom usporis tolik jako das do pripadneho prevlozkovani a vymeny pistnich krouzku... s tim acetonem to musi hur mazat... no dejme tomu ze to nevadi...
Jedno vim jiste... nechtel bych byt clovek co si koupi auto po tobe...
Napsal: 03 říj 2006, 08:25
od rusty
Na tý mojí astře s tím jezdím. 2.0 di 60kw a bez problému už delsí dobu
Napsal: 03 říj 2006, 08:26
od Certik
A to lejes do benzinu nebo do ropaka ?

...pokud si poradne prectes ten web na kterej si daval odkaz ..tak u benzinu pisou vzdycky vetsi spotrebu s acetonem

Napsal: 03 říj 2006, 08:27
od Certik
Jeste ze jsem si nekoupil ropaka ....kdyz vidim jak s tim lidi experimentuju ...aby usetrili par korun

Napsal: 03 říj 2006, 08:30
od Certik
Jo a promin ..aceton je vlastne odborne rozpoustedlo

Napsal: 03 říj 2006, 10:13
od Vojta
neni aceton náhodou odmašťovado? pořádně odmastit čerpadlo, to musí i prodloužit jeho životnost

a to se vyplatí

Horst Fuchs doporučuje

Napsal: 03 říj 2006, 11:02
od Certik
No ja bych do novych aut nelil co tam nema bejt

v praci mame experta co kupoval naftu od JZD za 20,- a tedko se divi ze ma vstrikovani v haji a chteji po nem 10 000,- za vycisteni a serizeni

Napsal: 03 říj 2006, 11:45
od Certik
Blaazniiiis

to by stalo moc penez

Napsal: 03 říj 2006, 12:36
od Certik
No prave

cim novejsi auto ..tim je to nachylnejsi na palivo

do traktora muzes taky nalejt pomalu co chces a pojede to

Napsal: 24 led 2007, 20:08
od spermin
Zigi píše:Certik píše:No prave

cim novejsi auto ..tim je to nachylnejsi na palivo

do traktora muzes taky nalejt pomalu co chces a pojede to

Pak si kupuj moderni diesel

No jo, zemědělci jezdí velice často na bionaftu, nato jsou snad jenom zetory, tatry a také renolty. Ostatně, ani desta nedoporučuje pod strátou záruky.
Napsal: 24 led 2007, 20:39
od Marky
spermin píše:No jo, zemědělci jezdí velice často na bionaftu, nato jsou snad jenom zetory, tatry a také renolty. Ostatně, ani desta nedoporučuje pod strátou záruky.
A taky oktavky, napr. muj bracha

.Pamatuji se, ze zemedelci meli tzv. "zelenou" naftu a to nebylo z duvodu podilu repky, ale vraceni dane z mineralnich paliv, to pak byla pro zemedelce vyhodnejsi klasicka nafta. Jestli to maji jeste dnes nevim, ale rekl bych, ze asi jo.
Re: Aditiva
Napsal: 24 led 2007, 20:57
od Saša
Michal Kus píše:Zdravím chtěl bych se zeptat na váš názor na aditiva do benzínu chtěl bych něco na pročištění. Zajímalo by mě jaké máte s aditivy skušenosti zda je vhodné používat a případně jakou značku nebo se to ani nepozná a je to mrhání peněz...? Určitě bych chtěl zkusit

Já použil aditivum Bishops -460G kit -super spokojenost-prostuduj.......
http://www.bishops-original.cz/aditiva- ... -oleju.htm
Napsal: 14 srp 2007, 08:12
od Marky
Velmi zajímavý a obsáhlý článek o aditivech do nafty.
http://www.petrol.cz/download/Test_aditiv.pdf
PS:chtěl jsem přejít z VIFu na ten Castrol TDA kvuli flešce a lepšímu nalévaní, ale ne ne

Napsal: 06 zář 2007, 10:25
od maxim

asi se potom VIFu poohlednu, zatim pouzivam ten Castrol