Napsal: 25 srp 2006, 20:26
to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...SyncMaster píše:Pokud to nema ani servisku, tak se neni o cem bavit![]()
Ja ji mam po lehke bouracce a nevrze mi nic
Forum pro majitele vozů Opel Astra G a Zafira A
https://www.astra-g.cz:443/forum/
to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...SyncMaster píše:Pokud to nema ani servisku, tak se neni o cem bavit![]()
Ja ji mam po lehke bouracce a nevrze mi nic
ale to většina lidí nedělá.... lidi kouknou na tacho, kouknou na servisku a o víc se nezajímaj.... pak se divěj že se jim auto sereVojta píše:to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...SyncMaster píše:Pokud to nema ani servisku, tak se neni o cem bavit![]()
Ja ji mam po lehke bouracce a nevrze mi nic
Airbagy mám i v sedačkách, a nevržou, a nevržou!SyncMaster píše:Jste si meli koupit koupit astru bez airbagu u sedadel. Sice nemam airbag, ale nevrze
ty ses asi fakt chytrak. proste se smir s tim ze astra se muze srat i pri 100tisicich. ja ty lidi od kterejch to bylo osobne znal a vim ze to bylo normalni rodinny auto. navic na tom byl jeste puvodni rozvodak a ten by vic nez 100 tisic nevydrzel. to auto do servisu vubec nejezdilo (posledni znackovej v roce 2001 na 29tkm). ty veci co se na tom posrali a nejsou veci co podlihaj servisu (altelnator, zapalovani, klima). ani si to auto nevidel.Vojta píše:tyvole ty už tu vyhoukanou mrdku z půl milijonem prodej!!!!Blixoa píše:Sem zjistil ze to vrzou operky v tech sedadlech a to ve vsech krome zadniho prostredniho. Je to nesnesitelny. se bojim prejet pres nerovnost. astra je proste podalenej smejd. me tam vrze snad vsechno. takhle to nevrzalo ani v rapidu co sem měl kdysi.
taky mi vrze ta roleta v kufru a calouneni patych dveri. a taky okna potom co je otevru a zavru. vlastne taky vrze i prihradka pred spolujezdcem, popelnik a obcas neco bouchne ve volantu. tohle mi nedelala ani astra F co sem mel predtim.
no ten motor podle me neni nic moc. me teda zere jen litr oleje co 5000km, ale i to mi pride hodne. ten interval na vymenu rozvodu byl puvodne 100tisic, ale pac praskal rozvodak tak to zkratili. to mi k staci k tomu abych rekl ze 1,6 16V nebyla dobra volba. jedinej klad toho motoru je celkem dobra spotreba.Melodi_boy píše:Co dělaš do benzinové 1.6 - jo a pro tvoji informaci rozvody se mění co 60 tisíc. Nevím co to maš za huj ja na svoji krasavici nedam dopustit. Co sis to kupoval když na to nadavaš
s tim nesouhlasim. ano pokud ma auto najeto pul milionu km tak bych pochopil ze bude vybehany motor a prevodovka. proc ale prestane fungovat napr central, nebo stahovani oken, bezkontaktni elektronika v altelnatoru nebo v zapalovani, nebo zdechne nejaka ridici jednotka. i ten pitomej konektor airbagu by mel drzet, kdyz 40let stara zastrcka od remosky funguje a to se vyndava a tece pres ni vetsi proud. to na dnesnich autech nechapu - proc se veci schvalne vyrabej smejdsky.manli2 píše:ale to většina lidí nedělá.... lidi kouknou na tacho, kouknou na servisku a o víc se nezajímaj.... pak se divěj že se jim auto sereVojta píše:to sice jo ale udaje v ní se daj lehce ověřitmanli2 píše:servisku seženeš za pár korun...
V prve rade musis vzit v uvahu to, ze auta jsou jiz dnes bohuzel spotrebni zbozi byt pro nas vesmes porad drahe, ale na zapade to maji na nejaky patek a pryc s tim. Dalsi vec je konkurence, ktera tlaci ceny dolu a aby se usetrilo, tak obcas se neco poddimenzuje nebo vezme levnejsi dodavatel. V neposledni rade silnice u nas vsem temto autam davaji podstatne vice naprdel nez v civilizovanych zemich, kde maji penize na opravu silnic.Blixoa píše:s tim nesouhlasim. ano pokud ma auto najeto pul milionu km tak bych pochopil ze bude vybehany motor a prevodovka. proc ale prestane fungovat napr central, nebo stahovani oken, bezkontaktni elektronika v altelnatoru nebo v zapalovani, nebo zdechne nejaka ridici jednotka. i ten pitomej konektor airbagu by mel drzet, kdyz 40let stara zastrcka od remosky funguje a to se vyndava a tece pres ni vetsi proud. to na dnesnich autech nechapu - proc se veci schvalne vyrabej smejdsky.
vubec se tomu nedivim. dnesni auta jsou uz tak slozita a vsechno je kolikrat i tak nelogicky promotane do sebe ze se neni cemu divit.SyncMaster píše:No budes se mozna divit, ale central ti muze i prestat fungovat diky tomu, kdyz tam das jine radio ( Muj pripad ).... nastesti to slo vyresit
Ale doporucoval bych se spise kouknout, jestli mas origo ridici jednotku v aute ( ja mam u spolujezdce u dveri nejakou z vrakace a proto mi nefaka dalka k centralu
hehe souhlasim s tebou. zacinam prichazet na to, ze cim vic pitominek a slozitosti v aute je tim hur. oproti me predchozi astre F 1,4 8ventil (60kw - MPI) co mela jen jeden airbag, hydraulicky posilovac rizeni a nesplnovala euro 2 (takze to byla raketa a jela 195 tachometrovejch) je vlastne vse co mam v gecku navic jen pritez a zdroj problemu. moje dalsi aute bude pravdepodobne zase mit 8 ventilovy rozvod nejlepe retezem. airbagy snad staci 2 a klimu snad nejak ozelim a kdyz tak max poloautomatickou.Marky píše:V prve rade musis vzit v uvahu to, ze auta jsou jiz dnes bohuzel spotrebni zbozi byt pro nas vesmes porad drahe, ale na zapade to maji na nejaky patek a pryc s tim. Dalsi vec je konkurence, ktera tlaci ceny dolu a aby se usetrilo, tak obcas se neco poddimenzuje nebo vezme levnejsi dodavatel. V neposledni rade silnice u nas vsem temto autam davaji podstatne vice naprdel nez v civilizovanych zemich, kde maji penize na opravu silnic.Blixoa píše:s tim nesouhlasim. ano pokud ma auto najeto pul milionu km tak bych pochopil ze bude vybehany motor a prevodovka. proc ale prestane fungovat napr central, nebo stahovani oken, bezkontaktni elektronika v altelnatoru nebo v zapalovani, nebo zdechne nejaka ridici jednotka. i ten pitomej konektor airbagu by mel drzet, kdyz 40let stara zastrcka od remosky funguje a to se vyndava a tece pres ni vetsi proud. to na dnesnich autech nechapu - proc se veci schvalne vyrabej smejdsky.
PS: jinak vim ze sve blizkosti o 2 skodovkach, fiatu, citroenu co maji problem s el. okenky. Neni nad to tam mit klasicke na klicku.
Nebyl bych tak sarkasticky, hold se muze nekomu auto z ruznych pricin sr_at vic nez nekomu jinemu. Osobne si take myslim, ze cim vice elektroniky a vsech tech pi_ovin co nam sprijemnuji a usnadnuji zivot, tim veci pravdepodobnost, ze se to jednou pekne po_ere. A bohuzel jak to tak v zivote byva, tak to jde pekne jedno po druhym a takove lidi nebo spis jejich auta ze sveho okoli znam a vim, ze z toho stastni nejsou. Pak je jedina rada - auto z baraku pryc.Melodi_boy píše:Rada pro tebe: zkus třeba Trabant tam se tu nemuže skoro nic pokazit bo tam nic není co by se ti mohlo pos..at