Stránka 2 z 6

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 12:52
od Salám
4 nebo 6 tisíc..to už je fuk, ale za tu pětku by to mělo jít bez problémů pojistit..to je jedna a půl nádrže benzínu rozdílu a věř, že jak si koupíš něco co jede, tak ten benzín budeš kupovat často :lol:
Jestli už teď řešíš co si máš koupit podle povinného ručení, tak až něco pořídíš, tak budeš zase řešit kolik Ti to žere atd. v takovém případě doporučuju max. tu 1.8..protože koupit si 2.2 16V a poté řešit že to žere devět a jezdit s tím na spotřebu nemá vůbec smysl..a věř, že ta devítka na sto je v městském provozu reálná..to samé bude mít i 2.0T

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 13:23
od adam09
To zas na to až tak nekoukám jestli dám 5 nebo 7 tisíc za rok, ale jestli to má smysl a bude to takový rozdíl oproti 1,8 (92kW)
ať už v hlučnosti, komfortu jízdy,nutnosti vytáčet motor a tak

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 13:43
od Tomisekc
Čau.Já mám Zafiru 1.8 a mám povinné ručení u Generali se zvýhodněným tarifem a platim myslím něco okolo 4.5-5tis ročně.
viz. :arrow: :wink: http://www.generali.cz/Portal/Redakce/g ... AD&isDoc=1

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 14:01
od adam09
Ano dik,ale i tam je vidět že při 2200ccm je platba 8300 max a potom to jde dle let bez nehod dolu.

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 14:16
od Dj.radim
Jsou akce apd,že si tam můžeš naťukat měsíců bez nehody kolik chceš...Děláme pojistky doma,tak můžu zkusit,na kolik by ses dostal...

Otec platí na 2,0 3600Kč i s čelním sklem -12% ještě :D Ale to je úplný extrém :) Zítra večer se domluvíme na ICQ a popočítáme,jak by ti to potom případně vyšlo 8)

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 14:51
od Hribek
adam09 píše:To zas na to až tak nekoukám jestli dám 5 nebo 7 tisíc za rok, ale jestli to má smysl a bude to takový rozdíl oproti 1,8 (92kW)
ať už v hlučnosti, komfortu jízdy,nutnosti vytáčet motor a tak
Je to rozdíl a má to smysl!! Zkus a uvidíš. Ale že by ti to lámalo krk pří sešlápnutí plynu to nečekej ani od jednoho.
Hlučnost, komfort, nutnost vytáčet- je to stejné, oba jsou tiché, komfort nechápu jak souvisí s obsahem, vytáčet se nemusí pro běžnou jízdu ani jeden ale pokud to má trochu letět tak je třeba oba točit kolem 4-5tis. 2,2 samozřejmě lépe táhne už od 1500-2000 ot ale čím více ot. tím měně je ten rozdíl znatelný. Ale 2,2 vždycky pojede lépe.

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 15:04
od adam09
Víte někdo jak je to s řídícími jednotkami u X18XE ???

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 15:31
od Hribek
O těchto řídících jednotkách tady najdeš spoustu informací. Ale myslím že ta zásadní je NEŘEŠ TO! Každý motor, každé auto má své slabiny a dokonalé prostě neexistuje. Každé auto má svoje mouchy a např ta řídící jednotka? Kolikrát ji budeš měnit? 1X? Turbo? kolikrát ho budeš měnit? 1X, atd..... Na každém autě se pořád mění drobnosti a občas něco většího jaké např ta ŘJ, nebo turbo, a to opravdu podle mne za dobu co máš auto tak tě potká tak 1x tak bych si takovýma myšlenkama netrápil hlavu a koupil si to co opravdu chci. Nemluvím tady o vrakách které mají naježděno půl milionu a na tachometru 150tis. to je jiná. Ale u běžného ojetého auta tedy berme těch 100-200tis najeto to chodí podle mne tak jak jsem psal.

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 18:10
od Mike.S
Dj.radim píše:Jsou akce apd,že si tam můžeš naťukat měsíců bez nehody kolik chceš...
ale musíš ty měsíce nějak doložit :wink:

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 18:17
od Dj.radim
Třeba allianz ted měla akci,že jsi nemusel dokládat nic... 8) Taky hodně záleží na věku pojistníka,jestli mu je 20 nebo 50...čím mladší,tím dražší...Ale to jde taky obejít...pojistník může být někdo jiný,než majitel auta,takže když dáš pojistníka třeba dědu,za kterého to budeš platit,tak jsi na ceně zase úplně někde jinde... 8)

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 18:19
od adam09
Ještě dotaz k těm 1,8 ... všechny tydle měli problémy s řídící jednotkou ? nebo které jsou ,,nejlepší" (typy motorů s obsahem 1800ccm)

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 18:26
od kabrioletak
No co se týče hlučnosti tak musím říci že o proti 1,8 je to tiché.Kamrád co to měl a svezl jsem ho občas v mojem,mě pořád tvrdil že u mě to je tiché že prakticky neslyší motor oproti sobě.I když jsem trošku přidal tak pohoda u sebe slyšel okamžitě motor.Skusil jsem se svezt v jeho a má recht,je to hlučné,proto bych mohl použít přirovnáni že to je komfortni nebo-li tichost.Jo a co se týče spotřeby tak když vám ji řeknu tak jsem tady ten nejhorší a hned se o me budete otírat :lol: ,ale i když spotřebu neřeším tak je VELICE a VELICE pěkná :mrgreen:

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 19:38
od Hribek
Myslím že z 1,8ičkek je nejlepší volba Z18XE ale pokud budeš shánět u nás v ČR tak se musíš obrnit trpělivostí.
No a tek jak teda? už ses nějak rozhodl?

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 19:48
od adam09
Více méně je mi motor tak nějak jedno.... když bude pěkná 2,2 tak bude 2,2 ..když 1,8 tak 1,8, ale jak poslední dobou sleduju inzeráty tak se těch kupé moc neprodává,takže ono bude vůbec problém sehnat pěkná kupé za dobré peníze. Chci do toho dát řekněme max 130t. Ale néní to že hned zejtra jdu kupovat,ale záleží to na hodně věcech,a problém bude něco sehnat. Géček je hodně,ale kupé málo.

Re: Zkušenosti s motory 1,8 ; 2,2 ; 2,0T

Napsal: 09 srp 2009, 20:22
od Slawat77
Mrkni se k zapadnim sousedum ti jich tam maji na vyber ponekud vice..Akorad ze teda malo ktery ma najeto 120tis km,stejne jako skoro kazdy coupe u nas :lol: :lol: