Stránka 2 z 7

Napsal: 09 úno 2006, 23:32
od dominus-et-deus
Zdravím kolegové. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že to bylo poznat. Celkem dost s autem jezdím po dálnicích a často mimo ČR, takže tam je to fajn protáhnout. Měl jsem hrušku namontovanou půl roku - poznat to bylo hlavně na dálnici, kde při rychlosti nad 130 byla cítit větší akcelerace- zkrátka, jak se ten motor nadechl. ALE!!!!!! Nevím, kdo to psal, jestli klubo nebo Yanek: jakmole jsem to tam dal, tak mi začal motor při volnoběhu chcípat a kolísaly otáčky- váha vzduchu s tím měla problém. Takže teď, když mi přítelkyně rozstřelila auto, hned jsem si tam dal nový: tu jak někdo napsal hroznou krabici. Já nejem moc příznivcem zasahování do motorů. Nějak znám až moc pseudotuningářů, kterým to sice chvilku parádně jezdí,ale následně se ta úprava ozve a sabotuje. Pokud by jste někdo měl zájem si ho ntam dát- jak zde psal klubo: Odstiňte ho od motoru, jelikož inak skutečně nasává horký vzduch a moc tím nepřidáte :idea: Jinak mám ho ji doma, v krásném stavu, tak kdyby někdo chtěl: za 500 ji dám. :wink:

Napsal: 10 úno 2006, 08:04
od libik
Takze si koupil zpatky originalni ?

Napsal: 10 úno 2006, 10:49
od Princ William
je takove problemy s volnobehem nemam. na tom odstineni se jeste zapracuje. zvuk to ma taky drobet jinej. kdyz nejezdis v nakym bordelu a po nakejch prasnech cestach tak si myslim ze tam klidne kuzel muzes mit.
prece kazdej preferuje neco jinyho......

jinak na druhym aute mame krabici s privodem cerstveho vzduchu rovnou od masky(origo). je v ni dana nejaka latka ve vlozce neni tam zadnej papir!!!!!!!. mame to tam uz 5let (porad stejna vlozka). musis to pochopitelne cistit jako kazdej filtr krome papiraku ten rovnou vyhodis a das jinej. na vlozce najeto cca 120 tis km celkem necelej 190km a NO PROBLEM!!!!!. je to 2litr 16V benzin. nezpozoroval jsem zadne kolisani otacek nebo neco podobnyho ani zadna zavada vahy vzduchu nebo na motoru. proste jemom jezdis a menis provozni naplne atd. proste jen udržba. o toto auto se stridame v rodine (slouzi jako 2 auto, jsme 4 s RP). auto nikdo nesetri. na nemecke dalnici casta jizda na max na ceskejch dalnicich to moc nejde. s autem jezdime i po prasnej cestach na chatu (dost casto). na zaver s autem jezdim nejcasteji ja tak vim co pisu!!!! PREBERTE SI TO JAK CHCETE!!!!!!! ja jsem proste pro

PODOTYKAM ZE TO NENI OPEL

Napsal: 10 úno 2006, 11:45
od Princ William
POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tod pouze muj naroz!!!!!!!!!!!!!

Napsal: 10 úno 2006, 12:16
od libik
a kdyz uz sme u toho, jakym zpusobem se provede to odstineni ?

Napsal: 10 úno 2006, 13:17
od Vojta
libik píše:a kdyz uz sme u toho, jakym zpusobem se provede to odstineni ?
ideální odstínění sportovního fitru je jeho demontáž a instalace původního boxu s nasáváním v masce :P

Napsal: 10 úno 2006, 13:59
od din
4 libik
najlepsie to spravis tak, ze hrusku das mimo najteplejsich casti motora ( vyfukove zvody etc.), aby to nesalo teply, ale uz ochladeny vzduch. Ja by som sa skor priklanal k tej variante, ze do original boxu by som dal kvalitnejsi filter (tak ako myslel YANEK)
Vela zdaru 8)

Napsal: 10 úno 2006, 14:21
od yanek neprihlášen
:D uplně nejlepší odstínění je hruška v originál boxu ale já koupim do boxu lepší vložku to je asi nejideálnější s tím prachem to tak hrozný neni ale nekupoval bych filtry za 2 kila kn nebo green se napouští olejem a ten prach pochytá 8)

Napsal: 10 úno 2006, 15:31
od dominus-et-deus
jojo, já tam das nazpátek originál krabici. Je fakt důležitý i co tam máš za filtr. Já používám filtry Mann - vynikající poměr kvalita/cena.
Co se týče odstínění- lidi tam dávají různě desky z nerezu apod.
Nevím jak Jardovi,ale mě ten zvuk zase tak moc neliboval...bylo to hezký ve vysokých rychlostech- bylo to, jako závoďák. ALe na volnoběh to bylo takový divný. Já radši, když ten motor neslyším.

Napsal: 13 úno 2006, 13:50
od Princ William
tak jsem to chtel nak odstinit ale bylo by moc slozite a nevzhledne. tak to necham v tom puvodnim stavu jak jste mohli videt na fotce. krabici jsem uz prodal tak to nemuzu dat ani do krabice. ale ted jsem nekde videl ten samej filtr na astre g coupe a mel to tam nainstalovane jako ja. :) prece jenom tam tekove vedro neni. zkousel jsem to.

Napsal: 13 úno 2006, 13:53
od Princ William
je mi jedno jestli motor slysim nebo ne stejne tam planuju ladak tak ten motor stejne neuslysim. :)

Napsal: 17 úno 2006, 14:01
od Kvetoslavek
já tam mám filtr raceland + el turbo a zatim nevyrezanej střední tlumič konec je remus a subjektivni pocit je ze zhruba do 5800 tahne pak citim zvadnuti.ale na druhou stranu se mi libi ze kdyz dam plnej va strednich otackach(3500-4500.) tak to ma uplne jinej zvuk nez kdyz mam ty samy otacky ale jen treba pul plynu.ten rozdil zvuku je špica.myslim je špica je ten pod plynem zarazenym v koberecku..

Napsal: 17 úno 2006, 20:36
od dominus-et-deus
co to znamená ta zkratka SRi???

Napsal: 17 úno 2006, 21:06
od Vojta
dominus-et-deus píše:co to znamená ta zkratka SRi???
sotva stíhám řadit :P :P

Napsal: 17 úno 2006, 22:22
od Oťas
klubo píše:
dominus-et-deus píše:co to znamená ta zkratka SRi???
sotva stíhám řadit :P :P
obdivuhodná odpověď.... :D, nezklamal jsi.