Stránka 2 z 5

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 10:06
od Sue
Tak mě pravidelně na jaře začne svítit kontrolka ABS a na podzim zase přestane. V zimě funguje úplně normálně, tak jak má, a v létě to přestane. :?

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 14:24
od riddick2663
Má zkušenost je konektor u levého kola. Sačilo s ním melinko zaverglovat a lítal mi tachometr. Rozvěcelo se to zcela náhodně (ABS a TC), většinou za vlhka a když jsem projel díru většinou. Pak zlobil tachometr a vypadával tempomat. Přihnul jsem kontakty, prostříkal a je pokoj ... zatím :-)

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 14:51
od Sue
Mě ještě občas taky lítá tachometr, stane se to jednou za čas, ukazuje nejdřív správnou rychlost, pak pak kolísá dolů, zase zpět, chvilku neukazuje nic a najednou zase normál. Jak kdy...

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 15:45
od riddick2663
Presne, jel jsem treba 80, najednou nic a pak 40 a zase 80. Mrkni na ten konektor u leveho kola, nech ho zapojeny a hraj si s nim a uvidis co se bude na palubce dit. Reagovalo to uz na maly pohyb(lital tachec), prihnul jsem ty jehly v konektoru, vehementne jsem s nim blbnul a vse v klidu. 8)

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 16:31
od Sue
Díky :wink:

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 18:22
od APiK
brhy píše:mne svietilo ABS+TC len preto ze som mal male napetie v baterke ked mi auto dlho stalo teraz je vsetko OK odkedy normalne jazdim hold opel je jedna velka zahada :)
Nízké napětí na baterce je příčinou rozsvícení kontrolky ABS, protože ŘJ ABS potřebuje alespoň 10,5V ke svému provozu.
Zkontrolovat stav dobití baterie, dobíjení, kabeláž a svorky od baterie, popř. kabeláž a konektory k ŘJ centrálu.
TC s tím přímo souvisí.

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 18:40
od abyr87
Nevíte někdo, proč se mi rozsvítí kontrolka ABS když zatroubím? Svítí mi i normálně, tak 80% všech jízd, ale když náhodou nesvítí, a já zatroubím, tak se najednou rozsvítí :(

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 18:52
od APiK
Můj tip - viz předchozí můj příspěvek. Nízké napětí baterie. Houkačka má velký odběr. Zkus zapnout hodně spotřebičů (vyhřívání všeho možného, mlhovky, dálkové, větrák naplno atp.) místo té houkačky, myslím že se rozsvítí taky.

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 06 kvě 2009, 23:02
od RomanK
Sue píše:Tak mě pravidelně na jaře začne svítit kontrolka ABS a na podzim zase přestane. V zimě funguje úplně normálně, tak jak má, a v létě to přestane. :?
Chtělo by to vědět číslo chyby. Něco podobného jsem řešil na Vectře a bylo to ŘJ ABS.

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 07 kvě 2009, 09:05
od Sue
Tak se na to o víkendu podíváme, včera to zase svítit přestalo, třeba se to leklo, že bych na to sahala :lol:

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 07 kvě 2009, 10:14
od abyr87
No a kdyby to bylo malé napětí v baterii, tak je možné, že by to hodilo chybu na diagnostice, že je špatný pravý přední náboj?

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 08 kvě 2009, 20:39
od riddick2663
No ja taky dle fora sel napred po pravem kole, ale tachec mi ridi leve. (zafira) Tak nevim, zda je ruzne. Kazdopadne se povedlo a mam od vikendu klid :-) predtim to bylo min jednou do tydne :-)

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 11 kvě 2009, 16:33
od abyr87
Chci se jen zeptat, jestli tady na fóru nebo i mimo forum neni nafocený nebo popsaný postup výměny náboje na předním pravém kole? Koukal jsem se po tom, ale nic jsem nenašel, díky za případné odpovědi..!! :wink:

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 12 kvě 2009, 19:32
od abyr87
Ještě bych potřeboval vědet, když se bude měnit ten náboj v kole, tak jestli se potom nemusí seřizovat řízení,jestli se to nějak nerozhodí tim že se to bude měnit, nevíte někdo??

Re: svítí ABS+TC

Napsal: 12 kvě 2009, 20:50
od Trdlo
Takže, povolíš si středovou matici na náboji a zvedneš auto, pak povolíš dva šrouby co drží brzdový třmen a ten si vyvěsíš na pružinu, odpojíš konektor abs, pak povolíš další dva šrouby a sundáš držák brzdového třmenu, pak povolíš jeden malý šroubek a sundáš kotouč, potom povolíš jenu matici na spodním čepu a stáhneš rameno, pak vyšroubuješ téměř úplně matici kloubu, necháš ji jen na kraji a vyklepneš přes ní kloub z náboje, jakmile kloub povolí, sundáš matici úplně a kloub vysuneš - pozor, poloosu si podlož, nesmíš jí zlomit přes přirozený úhel. Poté povolíš tři šrouby náboje kola a náboj vyndáš. :wink:
Montáž provedeš v opačném postupu. A je hotovo.
Po výměně náboje není třeba provádět geometrii, pokud jsi neměl sundaný vnější čep řízení.