Stránka 2 z 3
Napsal: 23 úno 2006, 21:56
od Vojta
alex píše:vidim ze klubo zareagoval

ale to myslim vazne

cakal som kedy ma to obmedzi v otackach ale nestalo sa ak ked a obmedzovac funguje nejako na 4350ot/min. to to stale nebolo pri tej rychlosti 195, skus si to a ....je ale pravda ze sa to rozbehuje po tej 160tke ako trojkolka pre deti ale rozbehne.

a ked uz sme pri tom, to auto drzi na ceste ako prilepene ma naozaj super podvozok.
zkoušet to nebudu protože to auto (převodovka) na to neni stavěný, už s těma papírovejma 170ti má problémy....ale kdyby to mělo delší 5ku nebo ještě 6ku tak to jede f poho 200km/h
Gary
Napsal: 24 úno 2006, 06:07
od Gary
Měnil jsem klikovku protože byla zlomená pod druhým válcem.Zajímavé bylo že to prasklo přesně pod šálou ojnice a to ojniční oko to podrželo,takže jinak na motoru vůbec nic.Auto bylo už takhle dovezeno z německa.Byla to 2.di.rok 2002 a měla dle servisky najeto 120000km.Ještě ti řeknu že motor i s převodovkou jde vyndat nahoru a ušetříš hafo práce s demontáží dolního rámu (jak to popisuje opel)
Napsal: 01 bře 2006, 20:56
od alex
Klubo, tak to tvoje vyhlasenie ze zo 170km/h ma problemy, hmm, neviem, mame asi rovnake motory, X2ODTL, neviem comu hovoris problemy, ale ja sa na tu rychlost dostanem velmi rychlo, ani si to neuvedomim, myslim na dialnici, ked uz mam nejaku rychlost, cca 130, a uplne v pohode to ide nad 170 bez nejakeho trapenia.
Napsal: 01 bře 2006, 21:01
od manli2
Napsal: 01 bře 2006, 21:02
od alex
Gary, dik za tip s motorom, zatial sa ho nechystam vyberat, musim zohnat zeriav

, po tej vymene tesnenia mi to celkom slape, uz aj hreje aj startuje na jednu otacku a vonku je -10°C, uvidim do kedy

.
Napsal: 01 bře 2006, 21:04
od alex
real som skusal len tak ze som si pocas jazdy telefonoval s kamosom a porovnavali sme rychlost, on bol na novej Lagune. Chcel som to skusit s GPS, ale zatial som nemal cas.

Napsal: 01 bře 2006, 21:11
od alex
teraz ma este osvietilo

mam dokonca odmerany "real" policajtami, tento vikend pred tunelom Branisko pri Košiciach 146kmh

je tam kusok dialnice, tacho mi nieco podobne ukazoval, ale samozrejma chapem ze pri vyssi rychlostiach tam bude vacsia chyba merania.
Gary
Napsal: 01 bře 2006, 21:11
od Gary
Souhlasím s alexem že 2.di jede až 185 -osobně vyzkoušeno ne na dálnici ale na okresce Bochov Lubenec (po rovině,nikoli z kopce)
Re: Gary
Napsal: 01 bře 2006, 22:18
od Vojta
Gary píše:Souhlasím s alexem že 2.di jede až 185 -osobně vyzkoušeno ne na dálnici ale na okresce Bochov Lubenec (po rovině,nikoli z kopce)
já neřikám že to nejdede ale dokážete si někdo představit jet stim hodinu 180km/h? podivejte se ve 180ti na otáčkoměr a bude Vám špatně, pak si zkuste ty otáčky vytočit na neutrál........co to stim dělá
Napsal: 02 bře 2006, 11:18
od dj.chicken
tak to mam ten omëzovac asi opravdu kvalitni....protoze jak uz jsem nekde psal vice jak 165 me to nepustilo...at jsem slapal jak jsem slapal...pedal na zemi a furt nic...a to jsem jel po ceste sam brzo rano z frydku do ostravy...tak jsem to chtel zkusit a nic....a ani naznak ze by to jeste neco zvladlo...ale jestli ti to tak opravdu jelo tak to gratuluju...

Napsal: 02 bře 2006, 11:57
od Vojta
dj.chicken píše:tak to mam ten omëzovac asi opravdu kvalitni....protoze jak uz jsem nekde psal vice jak 165 me to nepustilo...at jsem slapal jak jsem slapal...pedal na zemi a furt nic...a to jsem jel po ceste sam brzo rano z frydku do ostravy...tak jsem to chtel zkusit a nic....a ani naznak ze by to jeste neco zvladlo...ale jestli ti to tak opravdu jelo tak to gratuluju...

no tak víc jak 165 by to mělo jet......to máš asi nějakej problém
Napsal: 02 bře 2006, 16:59
od dj.chicken
klubo: no tak to asi jo ale jeste tovyzkousim jak zase nekam dale pojedu...ale nema to problem do te rychlosti a zda se mi to nejpruznejsi tak kolem tech 110 ale 165 a vic ani tuk...je mozne ze je spatny tachač

ale jestli dojedu na sraz tak ti ho pučím a klidne to muzes nekde vyzkouset...snad bude kde...

dôležité
Napsal: 02 bře 2006, 19:08
od din
4 KLUBO,
jj, v jednej veci s tebou suhlasim. Taketo amaterske vytacanie motora je blbost. Ine je vsak zvysit otacky na volnobeh a ine v zatazi - t.z. ked mas tam rychlost.
4 all:
Priatelia, ak by ste chceli naplno vyuzivat efektivnost vasho motora, tak by ste si s tym mali najprv zajst na brzdu aby ste vedeli v akom rozmedzi otacok a krutiaceho momentu sa jednotlive stupne pohybuju. Je neefektivne, ked tocim 1.prevodovy stupen na max. otacky, ked rychlejsie uz aj tak nepojdem - so zvysujucimi sa otackami, klesa krutiaci moment. Najlepsie to odpozorujete na tych grafoch, co sem dal myslim (manli?)
Napsal: 02 bře 2006, 20:28
od alex
čo my to tu kecate za kraviny, je to auto, stroj, nebudem ho predsa cicikat a chodit ako okolo dietata, z toho som uz vyrastol

budem ho pouzivat v medziach ktore mi vyrobca dovolil, vy si myslite ze ten motor uz vyssie otacky nezvladne? on kludne bude tocit v pohode nad 10tis. ale vyrobca to obmedzil, aby to aj nieco vydrzalo a mohli na to dat aj nejaku zaruku

takze ked mam nejakych 4000ot. nie je to nic hrozne, pani!!!

to ze som na tom isiel taku vzdialenost a skoro 200, ved mi to aj odislo, myslim tesnenie pod hlavou, skusal som, lebo som vedel ze s tym motorom nieco bude a aj tak ho budem rozoberat, tak bud vydrzi alebo nieco povoli, a povolilo tesnenie na prvom valci, ale elektronika zareagovalo uplne spickovo a okamzite nahodila nudzovy rezim a obmedzila dodavku paliva, chyby typu ze nieco je trochu pokazene sa diagnostikuju najhorsie, to iste viete, a zvolil som rusky pristup, "ohen cestu ukaze"
Gary
Napsal: 02 bře 2006, 21:26
od Gary
Je třeba auto využívat na plno jinak je z toho lempl.Ale dá se rozchodit,chce to tak rok tvrdého ježdění a byly by jste překvapeni co se z toho dá dostat.