Stránka 2 z 4
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 25 bře 2009, 10:17
od Zralok
OK jak tam s tím pojedu tak mu o tom řeknu ať to zkontroluje a uvidím. Je ale divné že když jsem kupoval rozvody a zrovna jsem chtěl i řemen na alternátor tak mi dali rozvododovou sadu s řemenem Gates a na alternátor jeden řemen a to Bosch a ten vidím shora a pohání i kompresor klimatizace a o druhém řemenu nikde neříkali když jsem se poptával na ceny. Všude to byly rozvody (kladky + řemen) a jeden řemen altíku. A k tomu řemeni co je shora tak jsem čichal i za chodu a cítit nic nebylo. A co jsem tady na fóru četl tak ve snad 99-100% pokud se rozsvítila kontrolka dobíjení tak to bylo alternátorem. No ale uvidíme.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 25 bře 2009, 10:20
od Zralok
A jak tak koukám na ceny a bylo by to kladkou řemene a nestačilo by vyměnit řemen tak kladky řemene alternátoru je větší darda než repase alternátoru.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 26 bře 2009, 12:45
od Zralok
Tak u 1,7 DTi asi vytažení alternátoru prkotina není. Teď jsem volal tomu karosáři u kterého to je a říkal že se mu to podařilo vytáhnout až po velkém boji. Na řemenu problém nenašel a je tam jen jeden dráty taky v pořádku takže nejspíš opravdu ten alternátor. Zrovna ho veze k tomu opraváři tak jak něco bude vědět tak zavolá.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 26 bře 2009, 19:51
od Frydex
No pokud tam máš ještě navíc kompresor od klimy, tak to asi bude lahůdka no. Každopádně jsem zvědavý, co to bude..

Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 27 bře 2009, 08:00
od Zralok
Kompresor klimy je úplně nahoře a altík úplně dole. Během dne tam budu volat jak to vypadá.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 27 bře 2009, 19:27
od denny
Se divím,že ti alternátor vydělává karosář.A blatníky ti klepe elektrikář?
Normočas dle Opel TIS je pro demont a mont zpět 1,8 nh.Mě to trvá ca 2hod.Teda pro motor 17dti/Y17DT/
A krom toho jsem ti tu už odkaz psal.Ten altík je tady komplet zrenovovaný vč vakuum pumpy
http://nejlevnejsidily.cz/index.php?mai ... 30ab7eb1d6
Když tam zavoláš a zrovna ho nemají ,tak do 3dnů stopro.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 27 bře 2009, 21:51
od Zralok
Toho karosáře trochu znám byl prostě nejblíž kde je možnost zvednutí auta a nic nenamítal tak jsem to k němu dovezl. Kdyby byl doma můj dvorní mechanik tak jedu k němu a k druhému záložnímu jsem si cca 20 km bez dobíjené baterky jet netroufal když mi to předtím kleklo po cca 8 km. Byla to prostě nouzovka. Říkal že musel vytáhnout i mlhovku a klakson aby ten altík vytáhl.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 27 bře 2009, 21:57
od denny
Zralok píše:Toho karosáře trochu znám byl prostě nejblíž kde je možnost zvednutí auta a nic nenamítal tak jsem to k němu dovezl. Kdyby byl doma můj dvorní mechanik tak jedu k němu a k druhému záložnímu jsem si cca 20 km bez dobíjené baterky jet netroufal když mi to předtím kleklo po cca 8 km. Byla to prostě nouzovka. Říkal že musel vytáhnout i mlhovku a klakson aby ten altík vytáhl.
Oni totiž karosáři jsou občas takové plačky víš.Jak musí vzít do ruky víc než kladívko,tak pláčou.
Klakson 1ks matky M8,mlhovka 3xsamořezka na klíč č5.

,ale proč to dělal?

:(Myslím ten klakson ano,ale mlhovku?
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 27 bře 2009, 22:03
od Zralok
Mě se neptej já u toho nebyl, ale jak jsem psal byla to nouzovka a normálně bych tam s tímhle nejel.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 30 bře 2009, 17:03
od Zralok
Tak někteří již ze srazu ví že altík byl opraven a funguje. (Jinak bych na sraz nedojel

) Cena za opravu 2600,-. (Můstek, jedno dražší ložisko, jedno levné, simering a práce). Chci se ale zeptat, konečně jsem se dokopal k tomu abych koupil multimetr tak jsem baterku poměřil. Když jsem k autu přišel - stojí od rána od 7 co jsem ujel cca 11 km do práce a baterka ukazovala 12,4V. Pak jsem nastartoval a při běžícím motoru ukazovala cca 13,5V. Pak jsem zase vypnul motor a naměřil 12,5 V. Pak opět start a při chodu motoru 13,4. Po vypnutí 12,7V. Není to při běžícím motoru málo těch 13,4-13,5? A po celodením stání 12,4 je v normě? Ještě jsem zkusil i odběr v klidu při zamčeném autě a asi pohoda 11-12 mA.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 30 bře 2009, 17:52
od APiK
Zralok píše:Ještě jsem zkusil i odběr v klidu při zamčeném autě a asi pohoda 11-12 mA.
S alarmem, nebo bez alarmu? Ale stejně jsi v normě

.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 30 bře 2009, 20:46
od Frydex
Myslím že si to měřil na volnoběh, a to by tak odpovídalo, pokud by si přidal trochu plynu, mělo by to vylézt cca ke 14ti voltům..

Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 30 bře 2009, 21:27
od Zralok
Odběr v klidu - bez alarmu a měření baterky při puštěném motoru bylo na volnoběh. Po dojetí domů (13km) jsem zkusil měřit znova a při vypnutém motoru 12,74V a při volnoběhu to kolísalo 13,52-13,55V.
Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 30 bře 2009, 22:38
od denny
To je gut

Re: Rozsvícená kontrolka dobíjení a smrad
Napsal: 01 dub 2009, 08:14
od vasekpetr1
A navíc přesnost u multimetrů z Bauhausu taky nebude úplně to nejlepší na trhu, tam na nějaké setiny až desetiny voltů nekoukej, ale na zjištění anomálie to stačí. Taky mám jeden doma

. Třeba jsi koupil něco lepšího

.