Stránka 2 z 3

Re: Gary

Napsal: 07 úno 2006, 14:20
od din
Petkar píše:
Gary píše:Měl jsem to samé co popisuješ.Mě totiš to servo třeba 10krát fungovalo a po 11 nechodilo.Já bych radil.otevřít a pak rozpojit štekr.Musíš to nechat v poloze -vzduch z venku.Než jsem toto udělal tak jsem musel jezdit s pootevřeným zadním oknem,v autě bylo jako v prádelně.Teď je vše OK!
Taky si myslím, že to bude něco podobného, protože to 2 roky chodilo bez problémů. BTW: ta poloha - vzduch z venku - je když je motor ventilátoru zakrytý tou blbostí? Je to tak? jenom se ujišťuji...
No, este raz a polopatisticky. Ked pustis vnutorny obeh, a pozeras sa na tu klapku v smere jazdy, tak je otvorena - t.z. ze zakryva otvor, ktory je nad ventilatorom (ked das dole "torpedo" tak vidis ten ovor) (logicky, nie?...zavres privod cerstveho vzduchu z vonka) a ked ho vypnes, tak sa sklopi - t.z. ze vzduch prudi z vonka na ventilator!!!aby mohol cirkulovat vzduch do kabiny - chaaaapes?.... 8)

Napsal: 07 úno 2006, 16:49
od Marcel
Nepoškodím tím kompresor alebo niečo ak v mínusových teplotách zapňem KLíMU? :?:

Napsal: 07 úno 2006, 16:51
od tokin
Je otázka, zda se Ti vůbec sepne.Má dělanou spojku,která při teplotě pod-4 vůbecnesepne.Ale jestli ano tak poškodit se neměla.

Re: mlzeni

Napsal: 07 úno 2006, 18:07
od xpolstarekx
dj.chicken píše:no sice nejsem odbornik ale nekdy se mi taky zamlzi okna tak opustim klimosku na nejvyšší vykon a na nejtepleji na okna...ty vyfuky v pravo a vlevo v aute mam nasmerovane na okna a ofukujou mista primo pro to abych videl na zrcatka....kazdopadne kdyz nas jede hodne a jsme mokri tak ani ta klima nepomaha...proto otevru predni okynka asi na pul centimetru...a klimosku si dam na nejdepleji na nohy a okno...a asi napulku...je mi teplučko a okynka se odmlžujou...tak to zkus aspon nez zjistis cim to je...
Jojo delam to stejne, akorat jen hodne malo kdy se mi to mlzi fakt hodne... asi mam sikovny foukatka :)

Napsal: 07 úno 2006, 20:24
od din
Kompresor sa neposkodi - neboj sa

Napsal: 07 úno 2006, 20:26
od Vojta
naopak by se kompresor měl spouštět i v zimě aby se nezadřel.......

Napsal: 07 úno 2006, 20:37
od din
klubo píše:naopak by se kompresor měl spouštět i v zimě aby se nezadřel.......
Ma sa pustat klima aj v zime!! kvoli bacilom, lebo ked to pustis po zime, tak v lete mas nadchu jak vino...

Napsal: 07 úno 2006, 21:25
od Návštěvník
A jak ho můžu spustit, když v zimě v mrazech nespíná spojka klimy??Leda v teple v garáži, tam mi to funguje ale na mraze ne

Re: Gary

Napsal: 08 úno 2006, 08:03
od Petkar
din píše:
Petkar píše:
Gary píše:Měl jsem to samé co popisuješ.Mě totiš to servo třeba 10krát fungovalo a po 11 nechodilo.Já bych radil.otevřít a pak rozpojit štekr.Musíš to nechat v poloze -vzduch z venku.Než jsem toto udělal tak jsem musel jezdit s pootevřeným zadním oknem,v autě bylo jako v prádelně.Teď je vše OK!
Taky si myslím, že to bude něco podobného, protože to 2 roky chodilo bez problémů. BTW: ta poloha - vzduch z venku - je když je motor ventilátoru zakrytý tou blbostí? Je to tak? jenom se ujišťuji...
No, este raz a polopatisticky. Ked pustis vnutorny obeh, a pozeras sa na tu klapku v smere jazdy, tak je otvorena - t.z. ze zakryva otvor, ktory je nad ventilatorom (ked das dole "torpedo" tak vidis ten ovor) (logicky, nie?...zavres privod cerstveho vzduchu z vonka) a ked ho vypnes, tak sa sklopi - t.z. ze vzduch prudi z vonka na ventilator!!!aby mohol cirkulovat vzduch do kabiny - chaaaapes?.... 8)
Přátelé, problém mlžení vyřešen:D ty kdož hádali klapka vnitřní cirkulace se 100% trefili... nejenom, že byal zaseklá, ale a to je horší, došlo nějakým nedopatřením k protočení, takže v momentě, kdy měla být zavřená byla otevřená a naopak. Po seřízení, se to tvářilo, že to funguje, jenže při 3-4 pokusu se opět "protočila" a zase fungovala opačně...

Provizorní řešení - klapku manuálně uzavřít (půštěn pouze přívod vzduchu z venku) zaaretovat na motorku a odpojit konektor motorku... Auto se nemlží a já si opět po x měsících užíval jízdu v Astře, teploučko, žádné mlžení:D. V létě to rozeberu a uvidím co s tím, v nejdhorším případě zruším vnitřní cirkulaci:D

Napsal: 08 úno 2006, 14:05
od din
Ziadne rusenie klapky......ved to je nezmysel.....Oprava je velmi jednoducha a uz som ti o nej pisal na ICQ - len pre informovanost citatelov:

Staci, ked tu klapku odpojite od serva a otocite o 180*. Ide o to, ze je v klapke prasknuty ten umelohmotny 4hran. Treba ju otocit a napojit z opacnej strany, kde je 4hran v poriadku.
Vela zdrau....

Tota tema by sa mohla uzamknut - co ty na to? (manli2 a YANEK)

Napsal: 08 úno 2006, 14:11
od manli2
zamykat to nebudu :wink: pač jen to zamknu založí někdo vlákno na to samé.... jen to bude jinak formulovaný :wink:

Napsal: 08 úno 2006, 15:39
od Vojta
nehledě na to že jsou 2 typy těch motůrků takže tvoje rada nespasí každého

Napsal: 08 bře 2006, 22:52
od valmar
Ahojte. Tiez mam nemilu skusenost s rosenim sa okien. Ked som si doviezol auto, zacali sa mi hrozne potit vsetky okna. Hlavne ked bola autko plne nalozene ludmi, nebolo skoro vidiet ani von. Je to vcelku neprijemne, hlavne ked idete po dialnici a jedine miesto, cez ktore bolo vidiet von, bolo kusok na vyduchmi kurenia. Bol som z toho taky nas...y, ze som stiahol predne okna. Vonku bola sice kosa, ale uz sa to nedalo vydrzat. A ono sa to asi nejako ta vlhkost vyvetrala a odvtedy no problemo.
Moc to nechapem v com bol problem, ale odvtedy mam pokoj a suche okna :D

Napsal: 08 dub 2006, 19:48
od orsini
zdar jsem celkem amik na oply-zrovna jsem si ho koupil, ale kdyby fakt nic nepomahalo, tak zkus omrknou, jestli ti nezbyva voda do chladice-problem by byl v prasklym radiatoru topeni-je ve stredovym panelu.

Napsal: 25 dub 2006, 22:30
od Návštěvník
orsini píše:zdar jsem celkem amik na oply-zrovna jsem si ho koupil, ale kdyby fakt nic nepomahalo, tak zkus omrknou, jestli ti nezbyva voda do chladice-problem by byl v prasklym radiatoru topeni-je ve stredovym panelu.
Nebo pod zadnim nárazníkem na boku auta je taková klapka s gumou pro odvod vzduchu z kabiny no a ta bejvá zasraná blátem a pak to nevětrá