Stránka 2 z 4

Napsal: 16 led 2007, 18:07
od AstraDTI
Hrozne zalezi na vetru, nahusteni pneu a navic pri takovy rychlosti je znat i maly stoupani/klesani. A k tomu jeste kazdymu rychlomer evidentne ukazuje trochu jinak.
Obcas mam ve dvou lidech co delat abych se dostal na 200-205 real(dle GPS) po rovine a obcas mi to leti jak blazen - ve 4 lidech+plnej kufr 210 do evidentniho kopce.

Napsal: 16 led 2007, 18:14
od AstraMan
210 km/h a ještě s dalšími lidmi v autě, to bych si teda netroufnul.

Napsal: 16 led 2007, 18:27
od AstraDTI
AstraMan píše:210 km/h a ještě s dalšími lidmi v autě, to bych si teda netroufnul.
Zas takovej fofr to nejni. IMHO se tak rychle da jezdit i na nekterejch usecich silnic 1. tridy (treba stara kolinska) aniz by to byl nejakej velkej risk. Nejrychlejs co jsem ridil bylo na omezovaci rychlosti (250) v trojkovym BMW a zadnej velkej adrenalin to prez celkem hustej provoz nebyl - a to bych rek ze v Astre ta rychlost neni tolik znat.

Napsal: 16 led 2007, 21:45
od Luky
No to nevim.
Kdyz jsme zkouseli bawo a na tachu bylo neco pres 250 (pro stouraly mezi Drazdany a Lipskem) se chvili pred nama srazili naky paka a muzu ti rict, ze jsem brzdil i ocima. A to ta bouracka nebyla zadnejch 100m pred nama, ale sakra dal.

Napsal: 17 led 2007, 11:55
od AstraDTI
Luky píše:No to nevim.
Kdyz jsme zkouseli bawo a na tachu bylo neco pres 250 (pro stouraly mezi Drazdany a Lipskem) se chvili pred nama srazili naky paka a muzu ti rict, ze jsem brzdil i ocima. A to ta bouracka nebyla zadnejch 100m pred nama, ale sakra dal.
Chce to mit prehled o brzdny draze a v mistech s kratsim rozhledem brzdim (zatacka, horizont) - stejne tak jako kdyz dojizdim vlacek aut, nebo najezd na dalnici - protoze to tam kazdou chvili muze loupnout do rychlyho pruhu.

Napsal: 17 led 2007, 12:05
od Charlie
Jo dá se jezdit rychle i jinde než na dálnici. Já 190 udělal na staré plzeňské od Cerhovic do Žebráka a taky v pohodě.

Napsal: 17 led 2007, 13:41
od AstraMan
Neříkám, že se nedá u nás jezdit jako prase... Psal jsem, že bych si jen netroufnul jet 210km/h s dalšími lidmi. Z principu když mám jet jako prase, tak sám :arrow: Podle mě je lepší, když zemře v autě jeden člověk, než celá rodina, co za to nemůže :roll:

Napsal: 17 led 2007, 13:49
od AstraDTI
Proc by mel nekdo umirat? Ja bych nikdy neriskoval. Nesmi se zapominat ze omezeni rychlosti vznikalo pred x lety s uplne jinou kvalitou vozu i silnic. To ze se ted hodne boura je tim ze lidi riskujou (prejizdeni, zatacky,...). V D neni vyjimka rychle (180-200) jedouci kolona a bouracek tam moc nemaj - je to o vyspelosti naroda - taky za deste nebo v neprehlednejch situacich tam okamzite vsichni uberou.

Napsal: 17 led 2007, 13:53
od AstraMan
Prostě mám ten názor, že než abych jezdil jako prase naloženej lidma, tak radši pojedu jako prase sám... Níc víc, nic míň

Napsal: 17 led 2007, 18:23
od Charlie
AstraMan píše:Prostě mám ten názor, že než abych jezdil jako prase naloženej lidma, tak radši pojedu jako prase sám... Níc víc, nic míň
No je to rozumný. Já taky když někoho vezu, tak jedu v klidu, kor s přítelkyní. Ale někdy se člověk nechá vytočit a to pak jede trochu rychleji, ale stejnak opatrně.

Napsal: 18 led 2007, 10:29
od AstraDTI
Ja uz nejakej cas premejslim o natoceni nejakyho peknyho onboard videa, ale jeste musim vyresit problem uchyceni fotaku/kamery. Moje poznatky kdyz jsme tocili onboard z amatersky rallye, pripadne nejakejch driftovacich akci jsou, ze: 1) ani spolujezdec to neudrzi slusne 2) musi to bejt zabirany ze zadnich sedacek, nebo aspom nekde v prostoru mezi prednima sedackama, protoze pokud je kamera umistena moc vepredu tak to vypada jako kdyz clovek jede na nakup.

Napsal: 18 led 2007, 12:57
od Princ William
AstraDTI píše:Proc by mel nekdo umirat? Ja bych nikdy neriskoval. Nesmi se zapominat ze omezeni rychlosti vznikalo pred x lety s uplne jinou kvalitou vozu i silnic. To ze se ted hodne boura je tim ze lidi riskujou (prejizdeni, zatacky,...). V D neni vyjimka rychle (180-200) jedouci kolona a bouracek tam moc nemaj - je to o vyspelosti naroda - taky za deste nebo v neprehlednejch situacich tam okamzite vsichni uberou.
no tak to bzch se hadal. za mlhy z mnichova coz bylo nekdy pred rokem a pul ne ted naposled zadna mlha nebyla jsem jed domu jeste za tmy a mlha do toho a skopraci mi brali jako svine. jel jsem tak 120 a to jsem se dost bal bylo videt tak na jedno auto pred tebou a klidanko jezdili tak 150-170. jinak tech 130 v nemecku jedni malokdo. ja tam mel 215 ve dvou a jeste by sla. otazka je kolik je to real ale tech 230 ty to hadal ze ta moje krasavice da. jinak k tem videum prijde mi ze ta 2,2dti je na brzde vudec to s tim autem nehazi za provozu by to bylo znat. prece jen na brzde udelas vetsi max namas tam takovej odpor vzduchu. jinak ta kontrolka u starej pristrojovek mozna i novejch je vlevo nahore (vpravo je automat. prevodovka). a podle me je to upozorneni na prekroceni rychlosti. dle me by ta kontrolka mela bejt na tempomat. sviti nekomu naka kontrolka pri zapnutem tempomatu. symhol ty kontrolky je stejnej jako na pacce.

Napsal: 18 led 2007, 13:13
od Vojta
na tempomat nesvítí žádná kontrolka a na tom videu je 2.0dti a ne 2,2

Napsal: 18 led 2007, 13:13
od AstraDTI
S tim videem tezko rict, ale tady je dalsi (to uz se klepe):
http://www.dailymotion.com/tag/bertone/ ... oitier-006
Podle me to celkem odpovida, IMHO mi to zrychluje zhruba stejne.
K tem germanum - ja s nima mam opacnou zkusenost. Divny.
K ty maximalce - 230 real to podle me nepojede. Treba JardoviB to pri 215 tacho jede cca 200 podle GPS ...
EDIT: dneska jsem si to mimochodem zkousel na kousku D1 - v silnym protivetru (foukal SW zhruba 40km/h, v tom useku je dalnice zarizla do zeme a ma smer temer presne na jih) jsem mel o 1s horsi cas nez na videu - to podle me celkem pekne sedi.

Napsal: 18 led 2007, 23:20
od AstraDTI
Tak tohle stoji za pozornost:
http://www.youtube.com/watch?v=ZwBJ8SHB42U