Stránka 2 z 3
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 úno 2013, 17:16
od kure
dadake píše:mě to dělá taky ale dicky sešlápnu plyn a zmizí to!
Ano to mi dělá, ale nevím jestli sis všimnul, že ti to kvůli tomuto žere cca o 3 litry na 100 víc...
A pokud se to rozsvítí, když předjíždím tak je to jak kdyby mě někdo držel za prdel.
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 úno 2013, 17:19
od mirda2908
ja jej mam vedle turba jenom mam jinej tip motora a u 2.0 nevim jeto takova cerna krabicka
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 úno 2013, 17:35
od AstraMan
Kluci zkuste trochu hledat, je to tady mnohokrát popsáno, i můj případ

Nebudu se znovu zdlouhavě rozepisovat, protože u každého z nás to bylo něčím jiným ( v mém případě příčinou svítící kontrolky za jízdy byl EGR ventil, v případě svítící kontrolky na volnoběh to byla hlavně vakuupumpa a solenoidní ventily )...
Nakonec to skončilo výměnou EGR ventilu, vakuupumpy, solenoidních ventilů řídící podtlaky, všechny hadičky vedoucí podtlak a váhy vzduchu... Turbo jsem jako jediné nemusel měnit, to vydrželo

Toť historie motoru X20DTL
Jinak Mirďa to napsal celkem jasně, kontrola podtlakoéeho systému

Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 28 úno 2013, 06:53
od kure
AstraMan píše:Kluci zkuste trochu hledat, je to tady mnohokrát popsáno, i můj případ

Nebudu se znovu zdlouhavě rozepisovat, protože u každého z nás to bylo něčím jiným ( v mém případě příčinou svítící kontrolky za jízdy byl EGR ventil, v případě svítící kontrolky na volnoběh to byla hlavně vakuupumpa a solenoidní ventily )...
Nakonec to skončilo výměnou EGR ventilu, vakuupumpy, solenoidních ventilů řídící podtlaky, všechny hadičky vedoucí podtlak a váhy vzduchu... Turbo jsem jako jediné nemusel měnit, to vydrželo

Toť historie motoru X20DTL
Jinak Mirďa to napsal celkem jasně, kontrola podtlakoéeho systému

No to je dobré

já mám novou váhu vzduchu, chystám se na zkoušku vyměnit hadičky, sice mám stejný rozměr, ale neměli by tam být, ale na zkoušku stačí,EGR jsem čistil ten je jak nový a membránka chodí pěkně krásně drží. Takže už jen vakuum pumpu a solenoidy, proč ne

Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 28 úno 2013, 06:54
od kure
kure píše:AstraMan píše:Kluci zkuste trochu hledat, je to tady mnohokrát popsáno, i můj případ

Nebudu se znovu zdlouhavě rozepisovat, protože u každého z nás to bylo něčím jiným ( v mém případě příčinou svítící kontrolky za jízdy byl EGR ventil, v případě svítící kontrolky na volnoběh to byla hlavně vakuupumpa a solenoidní ventily )...
Nakonec to skončilo výměnou EGR ventilu, vakuupumpy, solenoidních ventilů řídící podtlaky, všechny hadičky vedoucí podtlak a váhy vzduchu... Turbo jsem jako jediné nemusel měnit, to vydrželo

Toť historie motoru X20DTL
Jinak Mirďa to napsal celkem jasně, kontrola podtlakoéeho systému

No to je dobré

já mám novou váhu vzduchu, chystám se na zkoušku vyměnit hadičky, sice mám stejný rozměr, ale neměli by tam být, ale na zkoušku stačí,EGR jsem čistil ten je jak nový a membránka chodí pěkně krásně drží. Takže už jen vakuum pumpu a solenoidy, proč ne

NEMÁTE NĚKDO NOVÝ MOTOR ??

Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 28 úno 2013, 08:49
od matozippi
hadicky sa pokazia malokedy... skor ked tak tie gumenne kolienka a T kusy
zozen si merac podtlaku a hned zistis ci potrebujes alebo nie menit hadicky
preplachni vsetky hadicky tech. benzinom, vycisti a skontroluj EGR, pri pridavani plynu sa musi byhat tiahlo turba a virivych klapiek...
MAP senzor je na sani (ked sa pozeras na motor tak v pravo od ERG)
precitaj si temu LiveData, pripadne tam pridaj svoje namerane udaje, alebo si porovnaj
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 01 bře 2013, 08:17
od Alzafir
matozippi píše:hadicky sa pokazia malokedy...
S tím si dovolím nesouhlasit, je to zcela běžný jev. Praskají hlavně v ohybu. A klasika je spojení třech hadiček u baterie. Tam procházejí kovovou sponou, velmi často se prodírají.
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 10 pro 2015, 00:28
od Poborak
Tak mě to taky dohnalo, u Astry 1.7 CDTi Z17DTL s 300tkm na krku mi svítí kontrolka motoru, diagnostika říka P0400 EGR. Děje se to i na volnoběh, co byste mi poradili zkusit jako první?

Dík.
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 10 pro 2015, 12:39
od Poborak
Začal jsem tim, že jsem to vypnul v ECU a počkám, jestli to vyskočí znova. Má jízda s nefunkčnim EGR případně nějaké vlastnosti, podle kterých bych mohl poznat, že se skutečně jedná o závadu ventilu a ne jen signálu?
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 20 bře 2016, 19:16
od kure
Ahoj, sice trochu pozdě, ale na mojí atře 2.0 di byla vadná vakuová pumpa, vložil jsem do podtlakové soustavy měřák do -1bar a při určitých otáčkách klesal v soustavě podtlak až na 0.2 bar. V tom se rozsvítila kontrolka motoru. Vyměnil jsem vakuovou pumpu a od té doby, klídek, dokonce to jede i líp

Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 dub 2018, 15:13
od skipinrr
mam stejny proplem P0400 tet novy egr, nova vaha vzduchu,nove hadcky vsechny,nove ovladaci ventyly, nova vakuova pumpa, klapky vycisteny vc novych tesneni, novy snimac na klapce a stale na volnobech a v nizkych otackach skoci chyba a autu se moc nechce tahnout po chvili zhasne a zase jede normalne uz nevim co vyzkouset

dik za rady
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 dub 2018, 16:17
od Alzafir
A- zkus to psát na klávesnici, tohle luštění .... no raději bez dalšího komentáře.
B- o jaký jde motor?
C- odkud jsi?
D- z čeho jsi vyluštil P0400? Z opcomu nebo Delphy nebo něčeho jiného?
E- nový díl se nerovná dobrý díl, hlavně nastávají i problémy, když to někdo opisuje z dílů z auta, co už kdysi někdo vyměnil za díl, co tam nepatří.
F- snímač na klapce, to máš VC Y22DTR?
E- to hlavní, než jsi začal s velenákupem všeho, cos popsal, nebylo třeba něco vyzkoušet? Kolik dává vývěva, jak je na tom váha vzduchu, co ventily, jestli regulují, jaký je podtlak za nimi....
Tohle jsou jednoduché závady, ale musíš ten motor znát.
No a pak jsou zásadní data, chceš radu, vyměnil jsi půl auta, ono pořád nic. Viděl někdo data z diagnostiky? Zkusil se nějaký output test?
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 dub 2018, 16:23
od skipinrr
Za text se omlouvám píšu z telefonu diagnostiku mi dělal kamarád má originální Opel ale tip neznám zjistím motor 2.2 dti Frontera 1999 mneni se to tak nějak postupně ale žádné detailní měření se nedělalo jinak jsem z Olomouce
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 dub 2018, 16:30
od skipinrr
Diagnostika op COM Píše p0400 kritická systémová chyba 1 a dily se kupovaly podle vinka a to čidlo podle čísla na původním čidle
Re: diagnostika - chybný kód P0400
Napsal: 26 dub 2018, 20:54
od Alzafir
No vida, v princip je to moc velký průtok spalin přes EGR. Příčin je hodně, ale je to řešitelné. Jestli na nic nepřijdete, chtělo by se ti doskákat do Ostravy, tak to můžu skouknout.