Stránka 2 z 13
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 31 led 2009, 19:27
od langdon2
Neviete mi niekto povedat, ci to je na Bckovej Corse aspon podobne ako na Astre G?
Toto ma caka na Corse spravit, len neviem ako zistim ci je samotny radiator v poriadku, ci to bude ozaj len kruzkami.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 31 led 2009, 21:19
od denny
langdon2 píše:Neviete mi niekto povedat, ci to je na Bckovej Corse aspon podobne ako na Astre G?
Toto ma caka na Corse spravit, len neviem ako zistim ci je samotny radiator v poriadku, ci to bude ozaj len kruzkami.
Na Corsičce je radiátor spojeny pevně s trubkami,jestli máš vodu v koberci a na nohách-vyměň radiator.Takhle vypadá:
http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=19107
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 01 úno 2009, 09:17
od Trdlo
langdon2 píše:Neviete mi niekto povedat, ci to je na Bckovej Corse aspon podobne ako na Astre G?
Toto ma caka na Corse spravit, len neviem ako zistim ci je samotny radiator v poriadku, ci to bude ozaj len kruzkami.
Co se týče Corsy,
Tak tak má výborné forum tady
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 17 bře 2009, 07:17
od Luboš X17DTL
Tak podle Hanyho návodu to jde jako po másle, akorát pozor. Šrouby v motorovém prostoru já mám na Torx 25. Snažil jsem se tou dvacítkou, ale pak mi začal jeden šroub prokluzovat, myslel jsem že je po něm, houby ja tam vidět. Pak jsem zkusil T25 a šlo. Takže bych byl rád, kdyby to Milosh mohl doplnit do návodu. Ať to někoho nepřekvapí.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 17 bře 2009, 07:19
od langdon2
denny píše:langdon2 píše:Neviete mi niekto povedat, ci to je na Bckovej Corse aspon podobne ako na Astre G?
Toto ma caka na Corse spravit, len neviem ako zistim ci je samotny radiator v poriadku, ci to bude ozaj len kruzkami.
Na Corsičce je radiátor spojeny pevně s trubkami,jestli máš vodu v koberci a na nohách-vyměň radiator.Takhle vypadá:
http://www.aci.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=19107
DAkujem, toto mi dost pomohlo.....
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 17 bře 2009, 09:21
od Slag
Jakej je teda rozměr těch O-kroužků?
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 17 bře 2009, 11:46
od Luboš X17DTL
Vyčkej, za chvíli jedu pro ně, tak dám potom vědět.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 17 bře 2009, 11:51
od brhy
dik za navod az se do toho pustim tak vam poviem ci mi to pomohlo ale urcite mi to pomouze dakujem

Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 17 bře 2009, 11:56
od Luboš X17DTL
Dokud nedáš dolů ten dekl pod topením, nepoznáš odkud to teče. Pokud máš mokro pod spolujezdcem a na líznutí je sladko, je to topení. Pokud ti to nekape odtokovým kanálkem od klimy, měl by být radiátor v pořádku a je to asi těma gumičkama. Včera jsem to rozhodil a jestli jsou nové gumičky měkké jako O-kroužky, tak je jasně po nich. jsou tvrdé jako měkčí plast.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 18 bře 2009, 19:45
od Luboš X17DTL
Slag píše:Jakej je teda rozměr těch O-kroužků?
O-kroužek má průřez 2,5 mm, trubka, na kterou se gumka navléká má pr. 18 mm, díra má pr. 22 mm. Změčit O-kroužek je problém, ale vnitřní průměr je
asi 17,5 a vnější 22,5 mm. Těžko měřit gumu, když je měkká. Jinak mi nedoporučovali použít náhražku, že tadyta je stavěná na vyšší teploty. Jinak rozdíl mezi starou a novou je velký, v tvrdosti.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 18 bře 2009, 20:01
od Hany
já to tu taky řešil, případné náhrady, hlavně z důvodu toho, že v UH.Hradišti nejsou skladem, musí se na ně čekat, ale jestli stojí myslím nějakých 20Kč, to se nevyplatí řešit náhradu. Ono totiž u těch O kroužků je zrádné víc věcí, jak se tu píše , změřit průměry, pak k tomu tloušťka kroužku a může být problém, že se nepodaří trubky seskládat. Doporučuji zavčasu objednat, jak dojdou, vyměnit.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 18 bře 2009, 22:02
od Luboš X17DTL
V Adopu skladem na obojí systém, cena 24,-/ks. Behr má údajně menší gumičky, tak to říkali. Takže stačí vědět systém. Rozdíl v gumkách je dost velkýa proto se lehce poznají.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 21 bře 2009, 21:52
od Specnaz.oto
Lidičky mam problém. Je novej radiátor a nový o kroužky a přesto mi utíká voda z expanzky a je u spolujezdce, koukal jsem na střed. tunel a tam je tapec suchej, takže tam to neutíká, ale ta podlaha je mokrá jako kráva a frída pořád mizí? Už nevim co mam dělat.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 22 bře 2009, 12:21
od Luboš X17DTL
Po zahřátí a natlakování soustavy si lehni ke spolujezdci s baterkou a posviť si na ty spoje, pokud tam je kapička, tak je to tam špatně. Já jsem to poprvé taky nedal dobře, zhrnula se mi gumka a kapalo to. Pak jsem ještě napružil pérka, ať to těsní a teď je to v poho. Koberec v místě kapání jsem měl taky suchý a mokro bylo jen pod nohama. Proč, to nevím.
Re: rozměr O kroužků topení + návod na výměnu
Napsal: 22 bře 2009, 12:58
od Specnaz.oto
Jsem z toho už vyřízenej, měl jsem to právě u známého mechanika (což už nikdy neudělám, protože jsou pak jen dohady), dával jsem to tam s tím, že se mi ztrácí frída a teče to do auta. On chytrák rozebral půl auta a říká, to jsou špatný o kroužky, že jsou prej spuchřelý. Ok, říkám jukni se ještě na radiátor raději, koukal jsem na net a zjistil, že stojí cca dvoujku, tak jsem ho raději také objednal, abych měl stoprocentní jistotu. On to nějak zpytlíkoval a volal mi ať si pro to přijdu, já konešně štastnej jedu jedu a jedu a cca po 10 km mokro u řidiče, celá expanzka mi vytekla v tom spoji jak je vidět od řidiče. Dal jsem mu to zpět, on to údajně rozebral a namazal nějakym silikonem ty o kroužky. Vzal jsem si to od něj potom a jel jsem cestu Aš - K. Vary (cca 70 km) pak K. Vary - Aš a pořád se v expanzce fridex držel tak jak má. Jenže pak jsem jel Aš - Stříbro a měl jsem včetně mě v autě 4 dost veliký lidi. Dojeli jsme na místo a já koukám u spolujezdce je na zemi voda, tak jsem to ihned ošahal a všude sucho, aj ten středovej panel. Na zemi se to drželo, ochutnal jsem a opět frída, otevřel jsem kapotu a očekával, že je to ještě ta stará kapalina co tam vytekla, ale ono ne, po pohledu na nádobku jsem zjistil že tak čtvrt litru je opět pryč. Jsem už tak hotovej, že to snad dám opravit přímo do Opla. Dal jsem mu za to cca 2 tisíce, přesně nevím, protože mi ještě dělal silentbloky na nápravě a žhavící svíčky, ale tohle není normální. Napadlo mě tam dát tu srajdu na ucpání netěsností, tak doufám že si hned neucpu new radiátor. Proč to neteklo hned a zase až po delší trase? To se to natlakovalo až za tak dlouho?