Stránka 2 z 2

Re: Katalyzátor vs. spotřeba

Napsal: 14 úno 2007, 17:34
od Salám
No jistě, že bez kat. ani ránu-smrdělo to jak trabant.. :D Ten univerzál sháněl známý mechanik-měl na to ještě nějakou slevu jako stálý zákazník či co, ale zkus se zeptat normálně v obyč.servisu mi řekli že za 4 tisíce mi ho tam dají (ten univerzální). Spotřeba neklesla-mi to předtím totálním vysypáním jen tak cinkalo,spotřeba byla pořád v normě (7,5l).

Jo a ten nový kat.taky chvíli drnčel, ale nebyla to závada katalyzátoru, ale při navařování si to nějak špatně sedlo a drnčelo to tím jak se to dotýkalo nějakého krytu a na fci kat to nemělo žádný vliv. Oprava na 10 min (trošku se zohnul plech a byl klid 8) )

Napsal: 14 úno 2007, 18:35
od Trdlo
Replika kompletního dílu katalizátoru přijde thruba na 12 tisíc. Je to celý díl od brejlí na svody přes pletenec až po trubku za katem, univerzální kat Ti nabídne de facto jakýkoliv servis, ať už bere od adpartnera, kelly, elitu, meteoru...
Univerzální katy se dělí jen podle kubatury motoru. A na stk s nimi bez problému projdeš. Jejich životnost je cca 80000km. A dají se sehnat kolem 2-2,5tis.

Napsal: 14 úno 2007, 19:55
od TOMHAJ
jinak ja i s "rozsypanym" katikem prosel uplne klido na emisich a to uz rachtal,jak kdyz za sebou tahnu plechovky :D (nic jsem jim do kapsy nesoupnul,normalni zakaznik) :D