Stránka 2 z 2
Re: TOPENÍ
Napsal: 11 led 2009, 21:41
od Trdlo
Otevírat by měl od 85, naplno být otevřený při cca 93°. To není 120
A jak psal spermin, byl když jsi ho vyndal otevřený, nebo zavřený?
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 20:57
od Oplík
chlapi jsem připojený jinde, pod jiným jménem, ale jsem to já Hany, když jsem ho vyndal, byl právě zavřený a otevřel se až pří vření vody
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 20:59
od Trdlo
Tak to je špatný. Musí otevírat chvíli před bodem varu.
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 21:07
od spermin
pozor, jsou typy (voskový) které otevřou při vyšší teplotě, ale potom drží tu správnou nižší teplotu
a je to OK.
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 21:08
od Oplík
jj počítám s tím, výměna to bude, ovšem pochybuju, že to vyřeší ten primární problém, ten, že to netopí
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 21:09
od Trdlo
Uvidíš, že vyřeší.

Už podle toho, že jsi psal, že když stojíš, tak jde vlažný.
Spermin: Myslím, že měl obrácený problém, voskáč mu otevřel při vyšší a pak zůstával otevřený, než úplně vychladl.

Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 21:11
od Oplík
spermin píše:pozor, jsou typy (voskový) které otevřou při vyšší teplotě, ale potom drží tu správnou nižší teplotu
a je to OK.
jo jenže na tom termostatu je naražená teplota 80- 85 st.C, takže podle mě by měl otvírat před varem, což nedělá
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 21:13
od Oplík
Trdlo píše:Uvidíš, že vyřeší.

Už podle toho, že jsi psal, že když stojíš, tak jde vlažný.
Spermin: Myslím, že měl obrácený problém, voskáč mu otevřel při vyšší a pak zůstával otevřený, než úplně vychladl.

jenže mě foukal vlažný i při jízdě a trubky do topení jsou podstatně chladnější, než teplota okruhu, / podle budíku 80 st.C/
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 21:19
od spermin
Oplík píše:jenže mě foukal vlažný i při jízdě a trubky do topení jsou podstatně chladnější, než teplota okruhu, / podle budíku 80 st.C/
tak to je problém jinde musí přivírat při dané teplotě, aby nedošlo k podchlazení.
Re: TOPENÍ
Napsal: 12 led 2009, 22:22
od TESLA
Menil som tento mesiac je tam vložka ale pozor sú dva typy jeden ma dlhší driek a termostat zostane pootvorený (samozrejme že som mal ten)Vyriešil som to zfrezovaním vodítka na spodnej časti držiaka o 2mm teraz pasuje hociaky typ.Odporúčam prebrúsiť sedlo termostatu brúsnou pastou ktorú dáme na termostat a otášame sním až kým obe plochy nesadnú a pre kontrolu fúknuť doň(ústami) ak neprepúšťa jeto ok.Nebude sa zasekávať a perfektne funguje.