Stránka 2 z 2

Re: Výměna motoru

Napsal: 15 led 2009, 21:13
od spermin
vrakáč to jistí, a že by nešly sehnat se mi nechce věřit :oops:

Re: Výměna motoru

Napsal: 15 led 2009, 21:26
od denny
Trdlo píše:
spermin píše:jednoduché řešení je pokud jdou dát vložky z vyššího obsahu potom ještě písty a kroužky. Já tak
předělal 105 na 120. ALE musí být stejný zdvih, průměr kliky i ojničního čepu, asi bych do toho nešel.
:?
Jenže jak jsem psal, vložky u opla nekoupíš.... ani blbý kroužky.... :(
To máš fakt recht,vložky nekoupíš,protože je vrtaný přímo blok :lol: :lol: :lol:
A písty po nich chce jen magor,protože jsou Mahle nebo Kolben Schmidt a kroužky taky ,protože jsou TRW nebo Goetze a šály taky,protože jsou Glyco.
To jsou díly,které díky skladování jsou až 8x předraženy.Raději se motoráři obracejí na výrobce komponentů pro auta.Ono se totiž asi80proc. dílů auta vyrábí v jiných fabrikách.

Re: Výměna motoru

Napsal: 15 led 2009, 21:30
od spermin
no, většina dílu jsou univerzál, ale chce to mít přehled, pokud by to někdo rozlouskl, měl by zásluhy. :lol:

Re: Výměna motoru

Napsal: 15 led 2009, 21:40
od denny
spermin píše:no, většina dílu jsou univerzál, ale chce to mít přehled, pokud by to někdo rozlouskl, měl by zásluhy. :lol:
Co chceš rozlousknout?Motorařinu dělám asi 20let a auta asi30.Mechanici ze značkového servisu si u mě na své motory berou díly.

Re: Výměna motoru

Napsal: 15 led 2009, 22:21
od Trdlo
Denny: No jasný, že je vrtanej přímo, ale když ho nechám obrousit, budu potřebovat vložky, nechci měnit písty. :wink:
Takže až nastane den D, můžu se na Tebe obrátit kvůli vložkám a kroužkům?

Re: Výměna motoru

Napsal: 15 led 2009, 22:32
od spermin
taky tak.

Re: Výměna motoru

Napsal: 18 led 2009, 17:47
od AstraDTI
Svaja píše: ahoj,vis neco vic o tom prevrtani na 2,3 ??? taky uz sem o tom premyslel,zajima me jaky pisty tam dal a jestli jeste neco upravoval a jak to jede
diky
Bylo to delany na starym BMW (70. leta). Koupil komplet kit v nemecku + vrtani tusim nechal u nekoho delat. Dostal se nekam nad 110kW (v zakladu ma 2.0 kolelm 90), coz s ohledem na konstrukci motoru neni spatny (karburator, 2 ventily na valec).