Stránka 2 z 5

Napsal: 01 úno 2006, 14:35
od manli2
jestli myslíte takovej ten bílo žlutej humus u víčka tek ten tam mám taky........, ale až od tý doby co sem tam nalil místo kdoví čeho( nevim co tam ta němka lila) polosyntetiku..... :roll:

Napsal: 01 úno 2006, 15:02
od TOMHAJ
jo,to bude ono...uz jsme tedy tri v parte. -) jinak ja tam dal plnou syntetiku,Total Quartz 0W-40.Specifikaci je asi i lepsi,nez nejake jine ve stejne tride,jestli tedy neni az moc ok a rozpousti tam nejake to svinstvo.jake oleje pouzivate vy?? Mam 1,6 16V 74KW

Napsal: 01 úno 2006, 15:32
od Vojta
shell 10w40 dýzl

Napsal: 01 úno 2006, 15:45
od TOMHAJ
no,pristi rok asi take budu davat polosyntetiku....davat 0W je asi zbytecny luxus...

Napsal: 01 úno 2006, 15:49
od manli2
ted tam mám taky nějakou polosyntetiku 10w-40 ;)

Napsal: 01 úno 2006, 17:58
od Nery
já tam leju Trysk Speed 10w40 polosynt. a můžu říct, že si motor náramně spokojeně pobrukává...

Napsal: 01 úno 2006, 19:00
od tokin
Já tam mám polosynt. Mobil1 10W40, motor šlape jako hodinky, mám 1,6 16V a neobjevuje se mi ani pro tyto motory typický znak - úbytek oleje, a šlem se mi objevuje též. Je to dle technika v Oplu způsobeno mrazem a délkou jízd v zimním období. Jezdím pouze z a do práce - 15 km denně.Není to na závadu a žádnou závadu to časem ani nezpůsobí, zrovna tak jako žádnou závadu podle tohoto šlemu nelze diagnostikovat.

Napsal: 02 úno 2006, 07:12
od din
hm, 15 km, nie je zase az tak malo. Motor by mal byt zahriaty uz po 3-4 km.(aspon u mna je to tak) Ja davam 1/2 syntetiku VALVOLINE pre Turbodiesle 10W40......

Napsal: 02 úno 2006, 10:54
od TOMHAJ
ok,koukam,ze se to tu hezky rozjelo...diky moc za odpovedi,pridam se take k vam a zkusim dat take 10W.Jsem rad,ze nas-"slemaku" je vice. -)Zatim

Napsal: 02 úno 2006, 12:58
od Vojta
din píše:hm, 15 km, nie je zase az tak malo. Motor by mal byt zahriaty uz po 3-4 km.(aspon u mna je to tak) Ja davam 1/2 syntetiku VALVOLINE pre Turbodiesle 10W40......
chceš říct že po 3-4km máš ručičku teploměru na 90°C?

Napsal: 02 úno 2006, 13:08
od TOMHAJ
jestli mas fakt po 4km 90 stupni,tak to je dost fofr...

Napsal: 02 úno 2006, 14:59
od din
klubo píše:
din píše:hm, 15 km, nie je zase az tak malo. Motor by mal byt zahriaty uz po 3-4 km.(aspon u mna je to tak) Ja davam 1/2 syntetiku VALVOLINE pre Turbodiesle 10W40......
chceš říct že po 3-4km máš ručičku teploměru na 90°C?
Netvrdim, ze mam motor na 90, ale v prirucke sa pise, ze 3-4 km by malo stacit.
Ja ked prejdem 4 km, co mam do prace, ide mi s fukaru uz teply vzduch. Rucicka sa mi vsak nikdy nedostala nad 80 ani v lete.

Napsal: 02 úno 2006, 15:07
od din
TOMHAJ píše:jestli mas fakt po 4km 90 stupni,tak to je dost fofr...
Kto tvrdil ze 90 stupnov? Skratka, motor mam zohriaty, ked prejdem od domu do prace. Podotykam, ze teraz v tychto mrazoch mam pred chladicom karton.
Jo, sorry, bude to asi tym, ze auto nestoji na dvore, ale v nevykurovanej (nevytapanej) garazi. Ked je vonku -20, tak v garazi je -8 - to dost pomoze

Napsal: 02 úno 2006, 16:52
od Návštěvník
no tak to ano,ale teplota by v zime i v lete mela byt 90...jedine pri jizde z kopce nebo tak to muze poklesnout.No,asi termostat nepracuje uplne dobre-me take v tomto zimnim obdobi nedosahne na 90 ale jen tak 83-87 stupnu,ale zatim ho menit nebudu.

Napsal: 03 úno 2006, 09:42
od din
hm, uz som nad tym tiez rozmyslal, ze by mohol byt termostat zly, (ze otvara skor, ako napr. 90* - inak v knihe Jak na to, je popisane, ako sa to da zistit.), a viem ,ze prevadzka takeho podchladeneho motora nie je zdrava. :cry: Zaroven vsak treba brat na ohlad aj skutocnost, ze tam mam chladic vzduchu a chladic oleja!
Preto sa pytam, ake teploty dosahuju vase astricky. Mne to viac ako 83*-85* neda :roll: