Stránka 2 z 7

Napsal: 07 úno 2006, 15:11
od Marcel
Nazdar priatelia chcem sa opítať kolko vidrží podvozok u Astri (novej) pri šetrnom zaobchadzaní a akí vpliv ma naň tá čertovská soľ ,ktorú znas nikto nemá rád :evil:

Napsal: 07 úno 2006, 15:22
od din
Marcel píše:Nazdar priatelia chcem sa opítať kolko vidrží podvozok u Astri (novej) pri šetrnom zaobchadzaní a akí vpliv ma naň tá čertovská soľ ,ktorú znas nikto nemá rád :evil:
Marcel, vidim, ze tu robis peknu hanbu s tym pravopisom, ale teraz k veci: 8)
Opel dava na prehrdzavenie tusim 11 alebo 13 rokov zaruku - tak o co ide? Co sa bojis, ze ti to zhrdzavie? Su tam Zn plechy....Cez zimu zajdi na umyvarku a vystriekaj spodok (ale nie v -20* mraze) ked ams obavy. A po zime, sa tomu povenuj trosku viac a mas pokoj....

Napsal: 08 úno 2006, 15:59
od Marcel
din :arrow: ano hanbím sa :oops: /ale bojím sa lebo som mal Matíz a po troch rokoch šetrného zaobchádzania mi hrdzaveli lemi blatníkov a spodky
dverí-teda či nieje lepšie dať astru (kým je nová ) na prestrek dutín
:?:

Napsal: 08 úno 2006, 17:27
od din
Marcel píše:din :arrow: ano hanbím sa :oops: /ale bojím sa lebo som mal Matíz a po troch rokoch šetrného zaobchádzania mi hrdzaveli lemi blatníkov a spodky
dverí-teda či nieje lepšie dať astru (kým je nová ) na prestrek dutín
:?:
No, myslim si, ze na skodu to nie je, ale ja som to nespravil a auto ma viac ako 3roky. :?: A co ma prosim ta spolocne Matiz a Astra-G?..... :roll: :?:

Napsal: 08 úno 2006, 18:49
od TOMHAJ
ja bych rozhodne nove auto nestrikal-spodek

Klepání..........

Napsal: 08 úno 2006, 19:02
od mig
Dělal jsem kuláky na spodních ramenech na 150 000 km.Když chytneš za rameno na heveru,je ta vůle cítit.U dieselu je to i dříve .záleží na provozu.

Napsal: 08 úno 2006, 19:08
od TOMHAJ
ok,ja chytil za tyc stabilizatoru a pri houpani to najednou prestalo....ta vule je tam v poho znat...jestli nebyli meneny,tak vydrzeli 90 tis.km

Gary

Napsal: 08 úno 2006, 19:23
od Gary
CHlapi,toto řeším až po návštěvě STK .Tam mu řeknu aby mi to pořádně natřás a řekne mi kde jsou vůle.Je to každé 2 roky nemám problémy.

Napsal: 08 úno 2006, 22:55
od TOMHAJ
jo,na stk ti to reknoum,me treba ano,ale zalezi,jak si narocny na komfort jizdy,nekomu to vadi hned,nekomu nee

Napsal: 24 úno 2006, 14:11
od Tondajz
přesně jak říká tomhaj, někomu to při jízdě vadí někomu ne, já byl do 150000 v klidu, potom to začalo "rachtat" i při menších nerovnostech než v dírách, ted mam asi 172200 a jakmile uz bude hezky, jdu na to taky, vychazi to asi 800 dohromady

Napsal: 24 úno 2006, 14:39
od Vojta
Tondajz píše:přesně jak říká tomhaj, někomu to při jízdě vadí někomu ne, já byl do 150000 v klidu, potom to začalo "rachtat" i při menších nerovnostech než v dírách, ted mam asi 172200 a jakmile uz bude hezky, jdu na to taky, vychazi to asi 800 dohromady
já měnim hned jak zjistim že něco klepe, nesnášim to

Napsal: 24 úno 2006, 19:29
od TOMHAJ
no,uz aby bylo teplo,jen doufam,ze nebude problem tam ty tyce stab.napasovat-pomuze kdyztak hevirek,dratek...-vsak si poradime -)

Re: klepani pri nerovnostech..

Napsal: 04 bře 2006, 08:14
od Niky
Cau nemusi to bejt kulaky ale hodne casto to dela ulozeni stabilizatoru!

Napsal: 04 bře 2006, 18:52
od TOMHAJ
no,o tom tady take mluvime :D (tycky stabilizatoru) kulaky na ramenech je neco jneho

Napsal: 22 bře 2006, 12:52
od Rado
Na mojej astre (190 000 km) viem ze boli raz menene tycky stabilizatoru, ja som nedavno prvy krat dal vymenit na oboch stranach spodne gulove capy a teraz naposledy som musel na jednej strane dat vymenit gulovy cap riadenia (zistili ze je vybity pri kontrole geometrie).
Takze zrejme tieto 3 komponenty treba kontrolovat pri klepani podvozku. Ten cap riadenia nebolo ale pocut, len citit pri hybani kolesom ked bolo auto na zdvihaku.