Stránka 2 z 3

Napsal: 01 led 2009, 22:11
od Radoš 92
Frydex píše:Vytahovače doma mám, ale na normální šrouby, už jsem to párkrát dělal, žhavičky bych s tím určitě nedal.. :o

A to jde s tím vytáhnout co? Já mám zalomený šroub co drží baterku. Je ukroucená hlava a šroub zůstal tam.....

Napsal: 01 led 2009, 22:21
od Mike.S
čím? vytahovákama na šrouby? jasně že to jde, na to je to dělané, musíš do toho šroubu vyvrtat díru, do které nasadíš ten vytahovák a tím ten šroub vytáhneš, jestli cheš, zítra ti nafotím jak vypadá, dá se to normálně koupit, doma mám takovou sadu, jsou v tom tuším 4 ty vytahováky

Napsal: 01 led 2009, 22:37
od Radoš 92
No když to vyfotíš, budu chatřejší a rád... Ale počítám že na jaře navštívím frydex.

Napsal: 01 led 2009, 22:53
od Frydex
Klidně se domluvíme, něco vymyslíme. Moc prostoru tam nebývá, ale nějak to zmáknem beztak... a konec OT.

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 04 led 2009, 13:09
od glemo
denny píše:
glemo píše:Nazdar hoši.Kamarátovi sa na aute (nie Astra a nie OPEL) zlomil, žhavič a teraz nevie čo s tým.Viem, že to nieje náš Oplácky problém ale je to problém všeobecný ktorý sa môže stať ktorémukoľvek ropákovi.Poradíte?Aby som vás trocha schladil tak to nie je koncern.Je to Peugeot 406 2,0 Hdi.pozn.:podľa mňa skvelé auto...
Toto pouze spec.nástroji třeba pro motory Mercedes a koncernu PSA je super od KLANN,já mám pro Opel od HENI.

Tady je postup nástroji Klann pro PSA
http://www.klann-online.de/Filme/KL-1383-21K.htm
Dik za odpoväď.Známy to púšťal servisákovi v Peugeote a naozaj tam nič také nemajú takže to asi budú objednávať a pokusný králik č.1 bude asi práve 406 Hdi so zlomeným žhavičom.Mal by som ale ešte jeden dotaz na to isté auto.

- keď menili žhaviče tak jeden bol mokrý, od takeho hustejsieho sajrajtu niečo ako vypáleny olej.Ostatné dva boli suché a posledný sa zlomil.Nevie niekto prečo tan jeden je zasraný bordelom?????
Pozn.:Olej to nežere,za 20tis. km nedolieva ale o niečo málo klesne ako všade,voda sa netratí a merali prepad na triskách je na všetkých skoro rovnaký.Ešte podotýka, že chlápek s Peugeotom chodí na rozumy na Opel fórum..... :wink: Na Peugeot fóre mu nevedia poradiť tak ako tu. Dík všetkým moc.

Napsal: 05 led 2009, 21:04
od denny
Ten mastný a špinavý zřejmě vůbec nežhavil.

Napsal: 06 led 2009, 11:53
od glemo
No to by mohlo byť ono.Vďaka

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 08 led 2009, 08:34
od Zralok
Já si pamatuji že mi jeden servisák na diesely před časem říkal že pokud je žhavič upálený nebo špinavý a mastný tak bývá nejčastěji vadný vstřik že dobře nerozprašuje. Ale to bylo u komůrkového TD tak netuším jestli to platí i pro HDi. Ale nějaký problém tam asi bude když ostatní jsou suché. Možná to ale opravdu bude jen tím že ten žhavič nežhavil vůbec.

Re:

Napsal: 08 led 2009, 14:31
od Trdlo
Radoš 92 píše:No když to vyfotíš, budu chatřejší a rád... Ale počítám že na jaře navštívím frydex.
Koukni TADY a budeš vědět hned jak to vypadá.

Jinak funguje to tak, že navrtáš díru do zbylého šroubu, a začneš točit vytahovák, má levý konusový závit, ten se po chvilce zakousne a vytáhne ten zbytek šroubu ven.

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 26 lis 2014, 18:27
od pramet
Měl jsem zalomené dvě žhavičky a pořád se mi nechtělo dávat tolik peněz za odvrtání a tak jsem koukl na video od dennyhoa bylo rozhodnuto. Po úpravě vrtáku a výrobě vytahováku šli ven jako po másle.

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 26 lis 2014, 21:34
od Alzafir
Ale pěkně 8) 8)
Tak už vím, kam pojedu, až tu žhavičku na 4.válci urvu :lol:

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 26 lis 2014, 21:41
od softOPC
Já na Alfě taky odvrtával č.1 žhavič, prcání na 3 hodiny a naštěstí měl soused správný závitník na protažení :(
Hlava dolů nešla, dělal jsem to přímo na motoru a každou chvilku kompresorem vyfoukal piliny, aby nespadly do válce.

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 26 lis 2014, 23:56
od Fritol
nejlepši je kazdej rok je vytahnout očistit a zase zadělat :).. jinak ja jsem tenkrat na svem x20DTlku taky odvrtaval akorat jsem to udělal na hulvata :) protože někdo předemnou utrhl ten 6ti hran za co se šroubuje tak jsem ji ukroutitl protože to drželo jen na jadře pak jsem ten obal odvrtal na uplnou šlupiičku že uz byl vidět zavit hlavy. no a pak nastartoval přidal plyn :D a žhavka vyletěla ven. opravil zavit hodil novou zhavku a bylo :)

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 27 lis 2014, 16:27
od softOPC
Je dobré upozornit, že je potřeba dát nad odvrtaný žhavič nějaký hadr, aby nevznikla díra v kapotě :-)

Re: Zlomený žhavič.Čo s Tým?

Napsal: 27 lis 2014, 23:21
od Fritol
tak zase tak silny to neni :D ale jo dal jsem tam něco a jestě to zatižil :) nevěděl jsem co to uděla :)