Stránka 2 z 5

Napsal: 30 pro 2008, 18:07
od Salám
Žádný kryt..Astra není škoda 120 aby se dával karton před chladič :o

Napsal: 30 pro 2008, 18:39
od Hany
Chlapi přidám se do debaty s obdobnými problémy, včera jsem to řešil telefonicky s Romanem K. dozvěděl jsem se že pokud jsou obě trubky /vstup a výstup /topení teplé a přitom je v autě zima, z výdechů jde pouze vlažný vzduch je radiátor OK a elktr.ventil přivřený, pokud je jedna trubka teplá a druhá studená, je ucpaný radiátor.
Tak jsem to dnes zkoušel, obě trubky teplé, ale nerozumím tomu, že nebyly teplé jak v chlad. okruhu, byly chladnější, přitom na teploměru bylo něco kolem 85 st.C za jízdy proudil celkem vlažný vzduch, ale při stání auta na semaforu chvíli foukal vlažný, ale po okamžiku proudil studený./ teplota se nezměnila, termostat vyměněný/
Přitom podle vizuální kontroly, když jsem měl sundaný kastlík spolujezdce, tak táhlo klapky teploty funguje, klapka chodí do mezních poloh. Budu muset se podívat taky po tom ventilu.
Prosím vás jestli můžete zkusit teplotu těch přívodních trubek do radiátoru, jestli jsou stejně teplé jak v okruhum, nebo chladnější. Děkuji

fsd

Napsal: 30 pro 2008, 18:45
od lukaskpd
hany mam uplne taky isty problem chcel by som ten ventil chcel dat dole alebo nieco snim nevies kde je

Napsal: 30 pro 2008, 18:51
od Hany
právě že přístup je k němu na ho...., je u radiátoru za motorovou přepážkou
viz: https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... l+topen%ED

Ještě jsem si vzpoměl, že mě Roman K. říkal, že se to řeší tak, že se ten ventil natočí na otevřeno a ten konektor se odpojí. Jen je otázka vědět kdy, v jaké poloze a jak to poznat, že je otevřen, to se opravdu bude muset komplet sundat a potom zkusit třeba profouknout. Nooo to bude práce.
Prý se ten ventil řídí termostatem co je za kastlíkem spolujezdce.

sdf

Napsal: 30 pro 2008, 18:55
od lukaskpd
a to sa musi dat cela pristrojovka dole ? tak onje az za radiatorom ? teda

Napsal: 30 pro 2008, 18:59
od Hany
když mě Roman K. vyměňoval O kroužky na topení, tak musel rozebrat střed. panel a kryt řadící páky a ruční brzdy, přístrojovku nerozebíral.

sdf

Napsal: 30 pro 2008, 19:02
od lukaskpd
takze nemusi sa rozoberat panel lebo mam fakt blby prustum k tomu panelu n rozobanie somrad ze sa to zlozilo a este mne ta regulacia topeni nejde uplne na studenu vadito ? ale i tak to netopi i kdyz je regulacia na plno cerveneho a len do polky studene ho nevadi to ?

Napsal: 30 pro 2008, 19:47
od Hany
je otázka s tou regulací klapky, pokud je to posunuté, v jedné poloze to nedovírá, musí se za kolečkem regulace vyloupnout ten držák bovdenu a seřídit to protože potom tam může pořád proudit buď studený,nebo teplý vzduch

sdf

Napsal: 30 pro 2008, 20:09
od lukaskpd
jo tak ale i tak by fukal trocha teply preca alebo nie

Napsal: 30 pro 2008, 20:15
od Hany
právě že je otázka, jak je to nastavené, uchycený bovden

fds

Napsal: 30 pro 2008, 20:20
od lukaskpd
jo tak ono to je uplne na plne cervene ale ide iba do polky studeneho no lenze jak sa k tomu dosttat nebude sa dat k tomu dostat nejak zozadu

Napsal: 31 pro 2008, 09:33
od Hany
k tomu bovdenu se dostaneš, když vytáhneš rádio a kastlík

sd

Napsal: 31 pro 2008, 09:54
od lukaskpd
to ano ale ja to uz mam nejak inak a musim sa ktomu dosat nejak zozadu dufam ze sa tam nejak dostanem

Re: Topeni

Napsal: 10 led 2009, 20:33
od Hany
Tak jsem si dnes dal rozborku. Jelikož jsem včera jel při -14 st. C domů asi 25 km a uvnitř auta se teplota dostala na 0 až u baráku, tak jsem se do toho pustil. Po pracném rozebrání jsem zjistil, že ten el.ventil nemám, jsou tam jen ty plastové mezidíly mezi radiátorem a trubkama procházející přepážkou. Takže nechám radiátor viset, deklovat to nebudu zítra to projedu a uvidíme co a jak, když jsem měl dole radiátor, zkoušel jsem mezní polohy klapky přepínání vzduchu, chodí do krajních poloh, tak už nevím po čem jít, na budíku bývá teplota 80. Fouká studený.

Re: Topeni

Napsal: 10 led 2009, 20:37
od lukaskpd
nemozes to nafotit kde to je mne to tiez stale nekuri a to je strasne ked sa ide na SK 600km tam i spet tak to neni prdel