Stránka 2 z 2
Napsal: 30 pro 2008, 17:37
od Udo
Na mráz je dobrý fridex,nemyslím fridex jako Fridex ale ten ve flašce,jenže ten se leje do chladiče takže lanovody je dobrý mít bez vody a namazaný ale néé kořalkou.
Napsal: 30 pro 2008, 21:20
od mexxo
Bacha aby to nebol pridretý lanovod, prejavuje sa rovnako a neni to ojedinelá závada.
Napsal: 03 led 2009, 23:25
od zovkas
ty jo já měl ted celý tyden na horach zatazenou rucku na bubnech a to bylo v noci pres -10 stupnu a v pohode..sem mel asi stesti

Napsal: 03 led 2009, 23:38
od langdon2
Tak mne minule zamrzli po jednej noci a to bolo len minus 2 . Odvtedy len zaradena rychlost.....
Napsal: 03 led 2009, 23:41
od AstraMan
No to si měl hooodně veliké štěstí
zovkasi
Mě se také jeden čas zasekávala, ale příčina byla tato:
- Předchozí majitel ji asi hodně používal a jelikož jsem ji skoro rok od koupi nepoužíval, tak jednoho krásného dne, když jsem za ni zatáhnul, tak nechtěla zcela povolit a tudíž za jízdy také přibržďovala

Výsledkem byl již popsáný smrádek a teplo vycházející za zadního levého kola...
- Říkal jsem si
no co, rok nepoužívání udělalo své, tak jsem nechal promáznout, pročistit, prostříknout

ale vždy byl pokoj pouze na pár dní a zase se začala zasekávat...
- Říkal jsem si, že asi budou v háji lanovody, tak nastala výměna za nové v servisu... Vydrželo to tak měsíc a opět komplikace s zasekáváním...
- Tak jsem ji přestal používat, jenže po koupi nevhodných alu disků DOTZ ( při každé větší díře se bouchnul disk ) byla potřeba na výměny rezervy a to zasekávání mě tudíž přimělo zase po pídění proč se zasekává... A koncem listopadu 2008 jsem na to přišel!!!

Jsou pouze vyběhané pružinky, co ji vrací na každém kole zpět... Jenže to už začínalo být počasí, při kterém se hrabat pod autem nebyla nálada... Tak vyčkám do jara

Napsal: 03 led 2009, 23:44
od langdon2
No tak to s tymi pruzinkami by ma nenapadlo....a ktore su to?Bo moc do toho nevidim...myslis tie v nutri bubna?
Napsal: 03 led 2009, 23:48
od AstraMan
Jej, zapoměl jsem napsat, že mám kotouče

Napsal: 03 led 2009, 23:50
od langdon2
Jáj, no hej...tak tam bude asi dosta velky rozdiel....

Napsal: 03 led 2009, 23:53
od AstraMan
No to bude
Sillmarilion založil toto téma a jelikož na první stránce někde v půlce psal, že má kotouče, tak jsem také přispěl... Celou dobu jsem myslel na to
dopsat že mám kotouče, ale pak jsem stejně zapoměl

Napsal: 03 led 2009, 23:55
od langdon2
V pohode...sak nic sa nedeje. Len by ma zaujimalo preco to tuhne ked vonku mrzne....ze kde je chyba...Ci zodrate oblozenie v bubne, a ci tie lanovody.
Re: smrad a kouř
Napsal: 01 kvě 2011, 20:23
od maccek
Tak dnes jsem také kouřil..prave přední kolo..zasekle destičky nebo pistek.. Ale chtel jsem se zeptat.. Mam ted upne tvrdy brzdový pedál..uz po 1cm sešlapnuti.. Cim to? A co s tim?
Re: smrad a kouř
Napsal: 01 kvě 2011, 20:38
od josef
Nevrací se pístek, zatvrdlé destičky nebo zarezlé vodítka třmenu. Jednoznačně rozebrat a zjistit. Pedál bere u vrchu, když nechodí třmeny jak mají - neodskakujou destičky od kotoučů. Příčiny viz výše. Nejsou pak vůle a pak pedál tvrdne hned.
Re: smrad a kouř
Napsal: 01 kvě 2011, 20:56
od maccek
To vím,ale nezdál se mi ten pedál.. Mel jsem to samé na př.levém kole..zasekl se mi pístek a při snaze ho zatlačit se mi dosedací plocha rozpadla..takže výměna..ale pedál ale zůstal normální..