Stránka 2 z 3
Napsal: 23 pro 2008, 13:51
od Frydex
Já vím co se pokazilo...
Napsal: 23 pro 2008, 13:57
od APiK
No tak to bych chtěl vidět tu tvojí kabeláž. Dej vědět jak jsi dopadl a jak jsme se včera bavili o tom multitimeru,
tak se mrkni sem. Ale vopatrně!
Napsal: 23 pro 2008, 13:58
od APiK
Frydex píše:Já vím co se pokazilo...
? copak ?
Napsal: 23 pro 2008, 14:07
od new-name
taky vím co se pokazilo

už jdu dělat fotky

Napsal: 23 pro 2008, 14:16
od new-name
tak nevim co se pokazilo, ale mám indícii
proč se roztavil modrý drát co vede do výstrahy?
ODKAZ na fotku

je v plným rozlišení
Napsal: 23 pro 2008, 14:16
od Trdlo
Apik: Vyřešeno, del.

Napsal: 23 pro 2008, 14:19
od APiK
Trdlo píše:Apik: Vyřešeno, del.

Jasný, zavedl bych povinně pomlčku
Multi-timer. Pak už to nikdo nesplete.

A mě nevypadne
ti.
Napsal: 23 pro 2008, 14:27
od Trdlo
APiK píše:
Jasný, zavedl bych povinně pomlčku
Multi-timer. Pak už to nikdo nesplete.

A mě nevypadne
ti.
Neřeš, asi chyba v matrixu.

Napsal: 23 pro 2008, 14:27
od APiK
new-name: No hezký

. Proč, nezafungovala pojistka? Přehořel, protože to bylo nejslabší místo v obvodu. Kdo Ti dělal tu změnu podsvícení? Co to tam je dole za bílou čokoládu? (jestli dobře vidím). Ten motrej drát vede do přepínače výstražných?
Napsal: 23 pro 2008, 14:30
od APiK
Jo a new-name, dokud nevyřešíš tenhle drát, tak ten multi-timer nech být na svém místě.

Napsal: 23 pro 2008, 14:37
od new-name
ta čokoláda je vypínač na zesilovač ( moje práce ) a podsvícení je taky moje dílo jako vše
ale proč zkratoval? možná že byl nějak skříplej rádiem
nicméně světe div se, vyměnil jsem pojistku 22 a 3x pojistku 29 a spojil modrý drát a všechno funguje
takže závada odhalena

a moje diagnóza: modrý drát se skřípl o ostrý kastlík rádia, a musel se tam houpat, protože je to tam dost opálený

a udělal dost paseky a znepříjemnil mi nucených 500 km bez blinkrů a jiných doplňků
Ale všem děkuju za pomoc při řešení mojí banální poruchy nejspíš o5 vlastní blbostí

Napsal: 23 pro 2008, 14:39
od APiK
Skříplý rádiem? Jo to je možný. Hlavně ho pořádně zaizoluj.
Napsal: 23 pro 2008, 14:42
od APiK
Jsem rád, že už funguješ. Opatrně to dej do kupy, všechno zaizoluj - řádně. Nic neskřípni.

Ať se daří.

Napsal: 23 pro 2008, 14:43
od new-name
vyfotim ti jak je opálený rádio, proto si to myslim
ono tam je o torochu víc kabelů než u origa a tak se to tam všelijak mačká
ta izolace je záhada, je opálený od svorky asi 15 cm takže přístup na bobek, nějak to objedu páskou a hodim na to svorku a uvidím

Napsal: 23 pro 2008, 14:45
od APiK
To bych raději nastavil rychlospojkou a kusem drátu, než omotávat ten přehořelej - to mi věř. Nejlepší by ho ale bylo vyměnit.
EDIT: teď jsem o tom přemýšlel, jak bych to řešil já. Uskřípl bych ten kus se skáplou izolací a nastavil bych ho kusem modrého autodrátu pomocí dvou rychlospojek.