Stránka 2 z 3
Napsal: 17 pro 2008, 19:35
od new-name
a tak já si přez vás pošlu balíček a bude to
to je v hajzlu, no asi mi nepomůžeš

Napsal: 17 pro 2008, 19:38
od denny
new-name píše:dneska udělám už kulový, jednak nejsem doma a zadruhý je tma, dobiju baterku a ráno zkusim něco s tím imobilizérem
jestli to dobře chápu, odpojit baterku a bez zajiskření zapojit novou a pak co?

jen zkontrolovat klíč nebo co v něm udělat?

Opravdu ti klíč neupadl?Nerozpadl se?Nevypadl z něj ten čip?
Jooo a taky jsem se setkal s dodatečným zabezpečením tak,že napájení jednotky immo bylo zapojeno přes vyhřívání sedaček/musely být zapnuty min na1/.To jsem i sám hodně dělal na Zafirách.
Napsal: 17 pro 2008, 19:42
od new-name
no hážu s klíčema normálně na stůl, ale nikdy se nerozdělil = čip tam na 99,9% musí být
o žádném dodatečným zabespečení nevím a výhřev nemám
a ještě jedna otázka: proč jsem měl vycuclou baterku? nestalo se mi ještě že bych nevypl rádio

Napsal: 17 pro 2008, 19:46
od genius0011
rádiem to není, samo ti to odpojí po určitý době nebo alespoň mě to tak funguje
Napsal: 17 pro 2008, 19:46
od denny
new-name píše:no hážu s klíčema normálně na stůl, ale nikdy se nerozdělil = čip tam na 99,9% musí být
o žádném dodatečným zabespečení nevím a výhřev nemám
a ještě jedna otázka: proč jsem měl vycuclou baterku? nestalo se mi ještě že bych nevypl rádio

Co máš za auto s jakým motorem?Máš i klima?
Napsal: 17 pro 2008, 19:48
od new-name
1998 HTB 1.8 16V se vším kromě výhřevu sedaček myslim ( i klima)
Napsal: 17 pro 2008, 19:54
od denny
new-name píše:1998 HTB 1.8 16V se vším kromě výhřevu sedaček myslim ( i klima)
K totálnímu vybití baterky mohlo dojít přes můstek alternátoru.Je to nejčastější závada 100A alternátorů Delphi.
Po zprovoznění první tvoje cesta by měla být na kontrolu dobíjení.
Napsal: 17 pro 2008, 20:07
od new-name
genius0011 píše:rádiem to není, samo ti to odpojí po určitý době nebo alespoň mě to tak funguje
mě ne, zkoušel jsme to 24 hodin a bylo zaplý pořát
no jo, po zprovoznění, ale čím

no zkusim tu baterku
Napsal: 17 pro 2008, 21:13
od APiK
new-name píše:genius0011 píše:rádiem to není, samo ti to odpojí po určitý době nebo alespoň mě to tak funguje
mě ne, zkoušel jsme to 24 hodin a bylo zaplý pořát
no jo, po zprovoznění, ale čím

no zkusim tu baterku
On nemá origo rádio, takže tohle mu fungovat nebude.
Napsal: 17 pro 2008, 21:15
od APiK
V první fázi dobij baterku a pak měř ampérmetrem. Třeba Ti "jen" odešla baterka.
Napsal: 17 pro 2008, 21:23
od new-name
baterku jsem tam měl jinou, točilo to a nic, zítra tam dám dobytou do tam byla
psalo se tu, že jí musim zapojit bez zajiskření, co mám udělat, když mi zajiskří? odpojit a zachvilku znova nebo co?
jinak klíč už jsem brakoval a ten malej šulínek v klíči mám
Napsal: 17 pro 2008, 21:23
od APiK
Teď jsem si to přečtel ještě jednou. Tobě to nejde ani natočit? Tak to odpoj, jak psal FRYDEX. Nenapadá mě teď žádná závada, která by způsobila vybití baterky rozblikání kontrolky a nenastrtování zároveň.
Napsal: 17 pro 2008, 21:27
od APiK
Pokud Ti to při zapojování baterky hodí jiskru jako prase, tak máš někde zřejmě zkrat. Vypni všechny spotřebiče, zavři dveře a tak a pak připoj baterku. Nejdřív plus a pak mínus (sorry, nechci z tebe dělat blbce - ale kdyby jsi to dělal obráceně a škrtnul sis o kostru, tak Ti to zajiskří tak, že to bude svářet).
EDIT: Jinak řečeno. Mínus odpoj jako první a připoj jako poslední! Platí pro vozy s ukostřeným záporným pólem, tzn. pro drtivou většinu.
Napsal: 17 pro 2008, 21:31
od new-name
opakování matka moudrosti a o autech vík prd, ale tohle třeba zrovna jo
ale jak mám vypnout všechno? po připojení baterky některý věci prostě nabíhaj a myslim že i zajiskří

Napsal: 17 pro 2008, 21:35
od APiK
Vždycky Ti to trochu zajiskří. To je normální. Nemáš škodu 1OO bez rádia

.