Stránka 2 z 4

Napsal: 15 pro 2008, 13:31
od Trdlo
APiK píše:
Trdlo píše:Tak nevím samozřejmě jak u Vás, ale tady u nás na to skáčou i favoriti. :lol:
Jasně. :lol: Favoriti (ty s jednobodem) namají čidlo klepání, takže málo oktanů poznáš okamžitě :lol: .
8) Taky jsi jezdil klepačkou, že to znáš? :lol:

Napsal: 15 pro 2008, 13:54
od APiK
Trdlo píše: 8) Taky jsi jezdil klepačkou, že to znáš? :lol:
Měl jsem formana 94 BMM silverline. Měl čipnutou jednotku, upravený motor, výztuhy, plná výbava atp. Prostě to bylo dělo. Taky to jezdilo na N98 jen :lol: . Ale zase 160 s rakví na střeše a s rodinou na dovolenou. Měl jsem ho rád :lol: .

Napsal: 15 pro 2008, 13:58
od Trdlo
Poslední OT

Apíku, jsi sebevrah!!! A jestli i s rodinou, tak vrah! :lol: :lol: :lol:
Já na krátkym fáčku 93 jen 150, ale na R10, když fouk vítr, tak jsem byl v druhym pruhu při téhle rychlosti už fakt bylo problém ho udržet.... :oops:

Napsal: 15 pro 2008, 13:59
od APiK
Trdlo píše:Poslední OT

Apíku, jsi sebevrah!!! A jestli i s rodinou, tak vrah! :lol: :lol: :lol:
Já na krátkym fáčku 93 jen 150, ale na R10, když fouk vítr, tak jsem byl v druhym pruhu při téhle rychlosti už fakt bylo problém ho udržet.... :oops:
Taky poslední OT

Samozřejmě bylo bezvětří :lol: . Konkrétně to bylo na Slovenské D1 a R1 - tam se jelo nádherně 8) .

Napsal: 16 pro 2008, 07:11
od Dragon
Tak já jsem na tom Globusu netankoval N95 ale N98, takže ten by určitě neměl mít 93 oktanů :wink:
I když souhlasím s tím, že by tam nohl být problém s váhou vzduchu. Zkusím se na to někdy mrknout..

Napsal: 16 pro 2008, 08:13
od gErda
da se nejak otestovat ta vaha vzduchu jestli je funkcni nebo ne? nemyslim tim nalejt jinaci benzin a jezdit :D

Napsal: 16 pro 2008, 13:19
od Trdlo
Otestovat netuším, zkusit si půjčit od někoho jinou a vyzkoušet. A mně většinou diagnostika jednoznačně označila chybu váhy, tak jsem to ani neřešil a šel pro novou.

Napsal: 16 pro 2008, 15:55
od Okura
dá se odzkoušet na osciloskopu,
se měří její vystupní napětí a doba reakce

Snímač množství vzduchu

Napsal: 16 pro 2008, 22:10
od Mikyska
Mohl by jsi prosím popsat podrobněji vyzkoušení tý váhy vzduchu? Myslím tím, třeba na který piny připojit osciloskop,co z toho leze za signál a kam připojit napětí a jaký.Ctěl bych si to taky peměřit. Předem díky. 8)

Re: Snímač množství vzduchu

Napsal: 16 pro 2008, 22:27
od denny
Mikyska píše:Mohl by jsi prosím popsat podrobněji vyzkoušení tý váhy vzduchu? Myslím tím, třeba na který piny připojit osciloskop,co z toho leze za signál a kam připojit napětí a jaký.Ctěl bych si to taky peměřit. Předem díky. 8)
Jak jsem pochopil sdiskuse,tak máš motor X18XE.Tvůj problém není v měřiči hmotnosti vzduchu/to je jen následek-hláška P0110/,ale v zanesené škrtící klapce a hlavně ve špatné funkci tzv. bypassventilu/ventil volnoběhu/.Bývá dost často velmi zanesený i kanálky k němu.Pro první pomoc stačí odmontovat,vymýt /třeba carburator cleanerem od CRC-dod ELIT/,vymýt i klapku.Tím bývá většinou závada odstraněna.
Pozor,až ho budeš šroubovat zpět,tak opatrně,ať nestrhneš závity,jinak tě čeká problém s falešným vzduchem.Musel bys potom opravit závity třeba pomocí V-COIL/dodává fa d.a.t./.

Napsal: 17 pro 2008, 11:54
od Trdlo
Denny: to máš naprostou pravdu, ale vycházím z toho, že už při první návštěvě tohoto fóra zjistíš, jak je důležité klapku a krokáš držet čistý, takže předpokládám, že než tento svůj problém napsal, tak toto zkusil vyčistit.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info. :)

Napsal: 17 pro 2008, 18:21
od denny
Trdlo píše:Denny: to máš naprostou pravdu, ale vycházím z toho, že už při první návštěvě tohoto fóra zjistíš, jak je důležité klapku a krokáš držet čistý, takže předpokládám, že než tento svůj problém napsal, tak toto zkusil vyčistit.
Btw: jak jsi spokojen s tím výrobkem od elitu? Já totiž běžně používám čistič vstřikovacího systému od Berneru, tak jen pro info. :)
Já CRC používám asi 10let k naprosté spokojenosti.Jinak si myslím ,že kolega to tady moc nestudoval a jen to hodil do fora.Na X18XE ,X20XEV jsem jěště nikdy nepotřeboval měnit mhv /když teda nebyl mechanicky poškozen havárií/,je totiž snad nesmrtelný.Vždy mě víc potrápili bypassy HITASHI/stejný problém u vozů FORD/.Jinak OPELy dělám již skoro 20let.

Napsal: 17 pro 2008, 18:32
od Okura

Napsal: 17 pro 2008, 18:43
od denny
Moc pěkné,ale ne pro daný typ mhv.Toto je pro HFM/vyhřívaná deska/ ,ale kolega má X18XE1 simtec70a ten používá hitzdraht/vyhříváný drát/=hodnoty jiné.

Napsal: 17 pro 2008, 19:25
od Okura
určitě se dá taky,
toto jsou jen ukazkové měření