Stránka 2 z 2

Napsal: 26 čer 2006, 15:20
od Marhonza
Mike píše:
Marhonza píše:... A mám radši diesly než benzín...
Rek bych, ze sis na tvuj dotaz i odpovedel... :wink:
Já vím, ale těch 60 litrů rozdílu v ceně a rozvodový řetěz mi pořád vrtají v hlavě. Úplně uzavřený tomu abych koupil benzín nejsem. A to nepočítám o něco levnější servis na benzínu.

Napsal: 26 čer 2006, 15:24
od Vojta
při 15tisících bych šel do benzínu, nejlíp do tý 1.6 a rovnou s pl. pc

Napsal: 27 čer 2006, 07:41
od Marhonza
Vojta píše:při 15tisících bych šel do benzínu, nejlíp do tý 1.6 a rovnou s pl. pc
No mi se do 1,6 moc nechce. Jednak má vyšší spotřebu: viz zde: http://www.opel.cz/site/showroom/astra_ ... deta1.html a taky 1,4 má řetěz a 1,6 řemen. A pak 66kW v 1,4 je pro mne naprosto dostačující - nejsem žádný závodník a taky od 1.7. nehodlám přijít o řidičák a potom připlácet 23000 jen kvůli možnosti doobjednat PPC se mi nechce. Když bych už připlácel tak raději za toho diesla.

Napsal: 27 čer 2006, 08:08
od oskin
1.4 má řetěz??? :shock: :shock:

Napsal: 27 čer 2006, 09:44
od Marhonza
oskin píše:1.4 má řetěz??? :shock: :shock:
1,4 Twinport co se dává do nové Astry H a do nynější Astry G (Classic II) ho má. Aspoň mi to tvrdili u jednoho Opel dealera. Starší 1,4 asi ne.

Napsal: 27 čer 2006, 10:23
od Vojta
no on řetěz neni vždy výhra....neni nad to si udělat rozvody, vyměnit kladky a řemen a máš pokoj....

Napsal: 27 čer 2006, 11:36
od Marhonza
Ale přeci jen je u řetězu menší riziko.