Stránka 2 z 2
Napsal: 11 pro 2008, 17:44
od vasekpetr1
Genius díky za překlad

. S tou vapkou bych měl asi strach, aby tam ten tlak z trysky neudělal nějakou neplechu. A co ten ventil na topení? Ten ti chodí, jak má? Nezůstává přivřený? Zkus ten radiátor nejdřív propláchnout čistou vodou proti směru proudění vody - nacpi hadici s vodou do studené větve - třeba je tam nějaká usazenina, která se vyplaví ven. A to ředidlo... nevím, nevím...
ds
Napsal: 11 pro 2008, 18:07
od lukaskpd
dote studene vetvy kde najdem nejaky otvor kade to tam hadicou nalejem a vylejem
Napsal: 11 pro 2008, 18:27
od new-name
Napsal: 11 pro 2008, 18:28
od vasekpetr1
Já bych to udělal asi takto, ale třeba někdo znalejší doplní. V motorovém prostoru na přepážce do kabiny jsou vidět dvě hliníkové trubky, které vedou do stěny. Tak ty nechám na pokoji, protože to jsou trubky klimatizace. Ale někde u nich budou dvě hadice, které taky vystupují ze stěny a povedou někde okolo motoru, kde budou u vodní pumpy a termostatu připojeny do chladícího okruhu. Takže tyto hadice bych odpojil (u termostatu bude asi ta teplá větev a u vodní pumpy studená) a do té u pumpy bych nacpal vodu. Jestli z druhé hadice poteče nějaký bordel, tak bych zauvažoval nad vyjmutím termostatu (záleží dle typu motoru - na X16SZR musíš sundat rozvody, tady opatrně) a propláchl bych i chladící okruh motoru. Po propláchnutí samozřejmě nová nemrznoucí směs.
das
Napsal: 11 pro 2008, 18:36
od lukaskpd
skusim ich teda odpojit a naliat tam tu vodu od vodnej pumpy do tych trubiek