Stránka 2 z 5
Napsal: 26 pro 2008, 17:50
od spermin
kdo má problémy, doporučuji natáhnout - z baterie přímo na uzemění motoru.

Napsal: 26 pro 2008, 19:30
od Lucky
Trdlo píše:Lucky píše:No mám možnost si baterku změřit a v ní to není.
Jinak mohli by jste mi ještě doporučit nějakou kvalitní vazelínu na ochranu kontaktů, která tam nějaký rok vydrží a odolá i vodě apod.
Měděnou pastu.
Třeba tuhle
Udo: vazelína se používá pořád, kvůli zamezení oxidace kontaktů a zlepšení vodivosti se pod svorky maže měděnou pastou.

No k té měděné pastě jsem našel toto: Pro montáže a demontáže segmentů kotoučových či bubnových brzd,
kloubových závěsů, čepů, výfuků, zapalovacích svíček, svorníků motorů nebo tepelných výměníků. Ochranný prostředek všech tepelně zatěžovaných mechanických dílů strojů a zařízení. Zamezuje zadření šroubů vlivem vysoké teploty, koroze nebo při jiném mechanickém namáhání, usnadňuje montáž či demontáž. Tepelná odolnost –30°C až +1100°C.
Nic o kontaktech tam není. To už asi bude lepší bílá vazelína ne?
Viz.:
Pro kvalitní mazání mechanických pohonů, jako jsou ozubené převody, pákové mechanismy, řetězové pohony, elektrické spínače, panty, zámky, ložiska. Chrání proti korozi a oxidaci. Snižuje tření, zvyšuje kluznost. Vhodná pro konzervaci el. kontaktů baterií, mazání pantů, zámků, převodů apod
Napsal: 26 pro 2008, 21:23
od Udo
Trdlo píše:Lucky píše:No mám možnost si baterku změřit a v ní to není.
Jinak mohli by jste mi ještě doporučit nějakou kvalitní vazelínu na ochranu kontaktů, která tam nějaký rok vydrží a odolá i vodě apod.
Měděnou pastu.
Třeba tuhle
Udo: vazelína se používá pořád, kvůli zamezení oxidace kontaktů a zlepšení vodivosti se pod svorky maže měděnou pastou.

Proti gustu žádnej dišputát jak se říká- u nás v okolí o nikom kdo by mazal kontakty na nynějších baterkách nevím.Samozřejmě nic se tím neskazí,ale jak jsem psal mazalo se kdyš šlo olovo na olovo a kvalita baterek-jejich těsnost nebyla na dnešní úrovni.
Napsal: 27 pro 2008, 17:13
od Trdlo
Souhlas, ale jak píšeš, nic se s tím nezkazí a patlá se to pořád.

Alespoň jdou dobře sundávat svorky.
Prostě šéf trval na tom, ať mažeme, tak mažeme.
Napsal: 30 pro 2008, 17:02
od Lucky
Tak jsem dneska kouknul na motor a nenasel jsem misto, kde se privadi uzemneni. Mooc prosim o fotku kde mam hledat a hlavne jak to asi vypada.
Moc dekuji
Napsal: 30 pro 2008, 21:57
od Trdlo
Fotku nemám, ale jedna strana kostřícího pásku je pod matkou na svodech a druhá na kroserii u zámku kapoty. Kdyžtak Ti to zítra vyfotím.

Napsal: 31 pro 2008, 11:49
od Lucky
Byl bych ti moc vděčen za foto se šipkou tam, kde jsou ta kritická uzemnění.
Moc díky za ochotu
Napsal: 31 pro 2008, 13:52
od spermin
hned to hodím.

Napsal: 31 pro 2008, 13:58
od Trdlo
Spermin:
No sice jsem kvůli tomu šel ven, abych to nafotil, přesto dík.

Napsal: 31 pro 2008, 14:01
od spermin
to samé jsem udělal, ale mobilem.
Napsal: 31 pro 2008, 15:02
od Lucky
Tak tento pásek bych opravdu nasel. Takze tam ho urcite nemam
Ted nevim, jestli to treba u jiných rocniku neni jinde. Jeste jste rikali, ze nejaky je u svodu. Ten jsem ale taky neobjevil. Ted mi poradte, co s tim.
Kazdopadne opravdu moc dekuji za foto.
Napsal: 31 pro 2008, 18:39
od Trdlo
No ten u svodů, to je tenhle.

Napsal: 01 led 2009, 10:58
od spermin
napoj si - pól z baterie na nějaký šroub motoru, Ø drátu nin. 8 mm, (lanko)
sežeň si do škodovky i na vrakáči. má na obou koncích očko.

Napsal: 01 led 2009, 11:16
od APiK
spermin píše:napoj si - pól z baterie na nějaký šroub motoru, Ø drátu nin. 8 mm, (lanko)
sežeň si do škodovky i na vrakáči. má na obou koncích očko.

Uzemnění motoru není nikdy dost.

Napsal: 01 led 2009, 11:18
od spermin
J J jednoduché a dost účinné,
A VO TO TU DE 