Stránka 2 z 2

Napsal: 21 lis 2008, 21:44
od Mirek MH
Bourak píše:
Taky jsem měl stejnej problém, byl K.O. jeden žhavič. V servisu mi to řekli hned bez váhání, následně to potvrdila i diagnostika. Po výměně vše OK.
Nevíte někdo, jak bych mohl zjistit, kterej žhavič je KO? Kde se to dá změřit a jak?
Pokud máš Ohmetr,tak je to jednoduché,každý žhavič,ti musí ukázat pár Ohmů,skoro zkrat.Pokud měřák nemáš,přiveď si 12V na žhavič a při připojení uvidíš,jestli prská,tak je OK..........

Napsal: 23 lis 2008, 09:46
od Bourak
Pokud máš Ohmetr,tak je to jednoduché,každý žhavič,ti musí ukázat pár Ohmů,skoro zkrat.Pokud měřák nemáš,přiveď si 12V na žhavič a při připojení uvidíš,jestli prská,tak je OK..........
Dík, pokud se mi to podaří vymontovat, tak je to jasný.
Ale já jsem myslel spíš bez vymontování. Asi budu mít největší problém s klíčem.

Jo a ještě jedna věc: na trhu jsou sposty žhavičů, máte někdo zkušennosti s různými značkami?

Napsal: 23 lis 2008, 13:37
od Mirek MH
Bourak píše:
Pokud máš Ohmetr,tak je to jednoduché,každý žhavič,ti musí ukázat pár Ohmů,skoro zkrat.Pokud měřák nemáš,přiveď si 12V na žhavič a při připojení uvidíš,jestli prská,tak je OK..........
Dík, pokud se mi to podaří vymontovat, tak je to jasný.
Ale já jsem myslel spíš bez vymontování. Asi budu mít největší problém s klíčem.

Jo a ještě jedna věc: na trhu jsou sposty žhavičů, máte někdo zkušennosti s různými značkami?
Vymontovat je nemusíš,jen si odpoj kabely a nech je v motoru,pak si vyměníš,jen ten blbý(pokud teda je nebudeš měnit všechny 4 najednou...dával jsem tam myslím BERU a ty tam taky byly.....