Stránka 2 z 3

Napsal: 16 lis 2008, 21:59
od Phrz
manli2 píše:nemám.... dál 8)
8V no jasny sry :D ale pokus dobrej

Napsal: 16 lis 2008, 22:01
od APiK
tak další: debilní benzín, nebo voda v něm

Napsal: 16 lis 2008, 22:22
od manli2
v-power, dál...

Napsal: 16 lis 2008, 22:35
od APiK
manli, sice ten motor má můj bratr, ale teď fakt nevím. Tam jsou kabely a né lišta, viď? Takže když píšeš na začátku "nový kabely", tak asi myslíš zapalovací. Nebo ne ?

Napsal: 16 lis 2008, 22:39
od manli2
jj zapalovací....

Napsal: 16 lis 2008, 22:41
od APiK
Tak to jsem už v řiti. Víc mě nenapadá :( .

Napsal: 16 lis 2008, 22:43
od manli2
tak to už jsme tam dva.... asi bude krokovej motorek v tahu že mu ani vyčištění nepomohlo..... co jsem pročítal renbau...

Napsal: 17 lis 2008, 21:35
od Trdlo
manli2 píše:tak to už jsme tam dva.... asi bude krokovej motorek v tahu že mu ani vyčištění nepomohlo..... co jsem pročítal renbau...
To mě taky napadlo, zkoušel jsi ho pod napětím, jestli se pohybuje?

Napsal: 17 lis 2008, 22:02
od tappaja
Ten krokac ma dve civky. Kazda ma mit 45-60ohmu, muzes to zmerit primo na nem, prvni civka A-D a druha B-C

Nebo kdyz odpojis kabel z RJ, tak pak bys mel namerit 45-60ohmu mezi B2-B4 a B5-B3

Ten B konektor je ten, co vede do motoru, A konektor je ten, co vede do kabiny

Obrázek

Tohle plati pro motor X16SZR 55kW, jestli mas ten druhej, dej vedet.

Napsal: 18 lis 2008, 13:13
od Phrz
dignostika byla?

Napsal: 06 led 2009, 21:09
od manli2
tak je nový krokový motorek... už nechcípáme, necukáme za jízdy... ale...



:twisted: prodám opel astra 1.6 55kW rok výroby 1998.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: děf.a jedna

Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)

Napsal: 11 led 2009, 16:33
od manli2
ach jo... takže po několika týdnech laborování jsem již téměř odstranil cukání ale stále je problém s volnoběhem....

vymenil jsem EGR a tím odstranil chybovou hlášku špatný rozsah egr
vyměninil jsem svíčky, zapalovací kabely
vyměněn krokový motorek a zmizela chyba 35....tedy krokový motorek
aj lambda sonda je nová a zmizelo rozsvicení diagnostiky pří delší jízde po dálnici na plno...


a ted tu mám chybu P0505 cosi s regulací....

studenej je v pohodě, po nastartování v -10 drží nějakých 1100 otáček a postupně klesá na 850.... jak mile se zahřeje drží 1200-1300 otáček a po 20sekundách stání na volnoběh se rozsvítí diagnostika a kod P0505... a ted babo raď....

typuju že při mí smůle to bede nějaká blbost v podobě štíplého kabelu...

cosi o vadné RJ snad ani nevyslovujte nahlas... kdybych měl X18XE1 tak jsem jasnej ale budu věřit x16szr :twisted:

Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)

Napsal: 11 led 2009, 21:49
od Trdlo
Hele, možná blbost, ale zkus tu novou lambdu po zahřátí motoru na chvíli odpojit, a znova nastartovat. Jestli budou otáčky normálně na 800-850 máš jasno.

Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)

Napsal: 14 led 2009, 19:35
od manli2
tak jezdíme zase jako za mlada :| ... byla to uplná pitchovia... :mrgreen: třikát jsem tu hadičku měl v ruce a nic.... po čtvrté upadla a bylo jasno :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)

Napsal: 14 led 2009, 20:08
od HonzaL
A která hadička to byla,abych v případě problému věděl kde hledat?