Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 21:59
				od Phrz
				manli2 píše:nemám.... dál  

 
8V no jasny sry 

 ale pokus dobrej
 
			 
			
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 22:01
				od APiK
				tak další: debilní benzín, nebo voda v něm
			 
			
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 22:22
				od manli2
				v-power, dál...
			 
			
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 22:35
				od APiK
				manli, sice ten motor má můj bratr, ale teď fakt nevím. Tam jsou kabely a né lišta, viď? Takže když píšeš na začátku "nový kabely", tak asi myslíš zapalovací. Nebo ne ?
			 
			
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 22:39
				od manli2
				jj zapalovací....
			 
			
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 22:41
				od APiK
				Tak to jsem už v řiti. Víc mě nenapadá  

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: 16 lis 2008, 22:43
				od manli2
				tak to už jsme tam dva.... asi bude krokovej motorek v tahu že mu ani vyčištění nepomohlo..... co jsem pročítal renbau...
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2008, 21:35
				od Trdlo
				manli2 píše:tak to už jsme tam dva.... asi bude krokovej motorek v tahu že mu ani vyčištění nepomohlo..... co jsem pročítal renbau...
To mě taky napadlo, zkoušel jsi ho pod napětím, jestli se pohybuje?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 17 lis 2008, 22:02
				od tappaja
				Ten krokac ma dve civky. Kazda ma mit 45-60ohmu, muzes to zmerit primo na nem, prvni civka A-D a druha B-C
Nebo kdyz odpojis kabel z RJ, tak pak bys mel namerit 45-60ohmu mezi B2-B4 a B5-B3
Ten B konektor je ten, co vede do motoru, A konektor je ten, co vede do kabiny
Tohle plati pro motor X16SZR 55kW, jestli mas ten druhej, dej vedet.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 18 lis 2008, 13:13
				od Phrz
				dignostika byla?
			 
			
					
				
				Napsal: 06 led 2009, 21:09
				od manli2
				
			 
			
					
				Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
				Napsal: 11 led 2009, 16:33
				od manli2
				ach jo... takže po několika týdnech laborování jsem již téměř odstranil cukání ale stále je problém s volnoběhem.... 
vymenil jsem EGR a tím odstranil chybovou hlášku špatný rozsah egr
vyměninil jsem svíčky, zapalovací kabely
vyměněn krokový motorek a zmizela chyba 35....tedy krokový motorek
aj lambda sonda je nová a zmizelo rozsvicení diagnostiky pří delší jízde po dálnici na plno...
a ted tu mám chybu P0505 cosi s regulací....  
studenej je v pohodě, po nastartování v -10 drží nějakých 1100 otáček a postupně klesá na 850.... jak mile se zahřeje drží 1200-1300 otáček a po 20sekundách stání na volnoběh se rozsvítí diagnostika a kod P0505... a ted babo raď....
typuju že při mí smůle to bede nějaká blbost v podobě štíplého kabelu...
cosi o vadné RJ snad ani nevyslovujte nahlas... kdybych měl X18XE1 tak jsem jasnej ale budu věřit x16szr 

 
			 
			
					
				Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
				Napsal: 11 led 2009, 21:49
				od Trdlo
				Hele, možná blbost, ale zkus tu novou lambdu po zahřátí motoru na chvíli odpojit, a znova nastartovat. Jestli budou otáčky normálně na 800-850 máš jasno.
			 
			
					
				Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
				Napsal: 14 led 2009, 19:35
				od manli2
				
			 
			
					
				Re: volnoběh po milionté aneb už se na to.... :-)
				Napsal: 14 led 2009, 20:08
				od HonzaL
				A která hadička to byla,abych v případě problému věděl kde hledat?