Stránka 2 z 2

Napsal: 31 říj 2006, 21:09
od Vojta
to nevim jak mohla prasknout žárovka když tam je ledka která zaprvý nikdy nepraskne a zadruhý se musí vypájet aby se vyměnila

Napsal: 31 říj 2006, 21:31
od Marky
Tak v tom pripade se omlouvam, myslel jsem, ze tam bude klasicka zarovicka, ktera je v pristrojovce. Jinak nevim jak Tobe, ale nam uz v praci nekolik ledek "chciplo" , pouzivame, ale ty bile vysoce svitive a laserove.

Napsal: 31 říj 2006, 21:35
od Vojta
Marky píše:Tak v tom pripade se omlouvam, myslel jsem, ze tam bude klasicka zarovicka, ktera je v pristrojovce. Jinak nevim jak Tobe, ale nam uz v praci nekolik ledek "chciplo" , pouzivame, ale ty bile vysoce svitive a laserove.
já osobně ještě neviděl ledku která by ošelza z jinýho důvodu než přepětí

Napsal: 31 říj 2006, 21:45
od CUBErt
No takhle, já to neměnil, ani jsem neviděl průběh opravy, hodil jsem to ke kámošovi do dílny, ať se mrkne na ty bagy. On mi pak volal že je prdlá potvůrka ( je to komik :lol: ) a že mi za chvíli přiveze auto. Tak jsem myslel že žárovka. Co s ní zkutečně bylo nevim a ani po tom nepátrám, každopádně se mi teď po otočení klíčkem v zapalováni na chvliku rozsvítí a pak zhasne, takže je to nejspíš ok !!! Uvidim jak dlouho bude fungovat, možná zase dojde k přepětí a rupne. No snad ne.

Napsal: 31 říj 2006, 21:52
od Marky
Tu laserovou napriklad relativne rychle odpravis tim, ze ji das na stejnosmerne napeti, ale ani pulsni napajeni neni vecne. Ty bile vysoce svitive zase slusne papaj a pri delsim sviceni topi a v nasem pripade jsou jeste ve spatnych podminkach, jako je 50-70st voda, takze asi tak. Prepeti je samozrejme take velmi rychla smrt :wink: . V astre tyto podminky opravdu tezko nastanou, takze tam by bylo pricinou asi neco uplne jineho.