Stránka 2 z 7
Napsal: 28 říj 2008, 10:35
od manli2
z5 k tématu.... je jedno jestli je léto nebo zima..... po zahřítí oleje !!! ne vody... ale oleje můžeme prasit ať je léto nebo zima

Napsal: 28 říj 2008, 10:36
od Leo
langdon2 píše:ale iba 1,4. Ale proti tej Felde to bol riadny rozdiel....
aby ses nedivil, stli chceš dáme čtvr míle,ale varuju tě, pojedeš domu s brekem

Napsal: 28 říj 2008, 10:37
od new-name
manli2 píše: můžeme prasit ať je léto nebo zima

ámen

Napsal: 28 říj 2008, 10:41
od herminator
to tak já to zrovna moc neřeším, ale při běžném ježděni to zbytečně netočím přes 2500 ot/min, ale kyž potřebuju kohosi předjet tak ji pěkně šlápnu na pedál a ať to pak fičí

... jinak jak již bylo psáno nauč se poslouchat motor a pak bude none problémo

Napsal: 28 říj 2008, 10:46
od langdon2
Leo píše:langdon2 píše:ale iba 1,4. Ale proti tej Felde to bol riadny rozdiel....
aby ses nedivil, stli chceš dáme čtvr míle,ale varuju tě, pojedeš domu s brekem

hm, no neviem ako si to myslel ty.....Ale co sa tyka komfortu nebudem porovnavat Feldu s Astrou.....bo to nema ani zmysel....
A nechce sa mi to tu natahovat zasa ako sa to natahovalo s tou Hatapkou na 40 stran.....
Myslim si, ze by som nemal ani len najmensi problem ta predbehnut...a to hocikedy....
Napsal: 28 říj 2008, 10:47
od manli2
až je to zase tady.... dětě do prdele s timhle pořát....
Napsal: 28 říj 2008, 13:04
od Paladin123
Takze skusim radit pri 2500 nie pri 3000 lebo tam to huci uz a chcem sa spytat co to znamena brzdit motorom najlepsie na konkretnej situacii a mam este 1 problem - zahriat motor na prevadzkovu teplotu, jazdim hodinu a rucicka teploty motora sa ani nepohne. Ale niekto tu pisal ze staci aby bol ojel zahriaty na prevadzkovu teplotu a mozem mu trosku viacej stupit ale ako zistim ze je olej zahriaty? Ja jaydi kratsie trate co asi nie je moc dobre tak asi do prace to mam tak 10 minut a motor sa nestihne zahriat a uz ho vypinam.
Napsal: 28 říj 2008, 13:07
od new-name
taky mi ručička ležela i po hodinách jízdy, novej termostat za 2000 v oplu to vyřešil
brzdit motorem je, když jedeš z kopce, máš tam rychlost a nešlapeš na plyn, motor jede v otáčkách ale nohu na plynu nemáš, nebo nevim jak to napsat, někdo to zmákne líp

Napsal: 28 říj 2008, 13:11
od Paladin123
a ako to ten termostat vyriesil? sa ako skorej motor zahrial? a to brzdenie motorom sa vyuziva cisto len pri jazde dolu kopcom?
Napsal: 28 říj 2008, 13:19
od langdon2
No tak asi mas termostat v prideli....Budes ho mat podla mna stale pootvoreny....a tym padom sa ti voda stale dostava do chladica a je stale chladena....Termostat by sa mal zacat otvarat okolo 88 stupnoch....Vtedy je motor zohriaty....A az vtedy je za potreby aby sa voda dostala do chladica...a chladila sa....ja som ho osobne tiez menil...a pomohlo....
Napsal: 28 říj 2008, 13:20
od langdon2
btzdernie motorom vyuzivam aj pri dojazde na krizovatke.....usetris tym palivo a setris aj brzdy....
Napsal: 28 říj 2008, 13:22
od Phrz
motor by mel byt zahran relativne rychle, pokud ani po 10min se rucka teplomeru nezvedne nebo napr. na dalnici z kopce teplota pada a do kopce teplota vzrusta je chyba v termostatu, tzn. vymenit! V oplu jsem kupoval za 1400kc novej (prodejni cena bude asi vetsi).
Kdyz rucicka lezi a ani se nehne jeste muze byt chyba v tom budiku a to lze snadno overit tak, ze prijedete do oplu a na techu2 vam teplotu zmeri. Vetsinou je ale problem s tim termostatem
vice o spravnem razeni je myslim psano v manualu k autu, ktery je tu na foru ke stazeni.. je tam taky zajimava poznamka ze pri jizde na neutral ma auto vetsi spotrebu nez kdyz sundate nohu z plynu (odpoji se privod paliva)
Napsal: 28 říj 2008, 13:23
od Paladin123
ano ten dojazd na krizovatke to mi vysvetli napriklad idem vo stvorke 70 a viem ze budem musiet brzdit tak ako to mam urobit a by som nemusel brzdit jak saleny? to sa cem naucit a na ten termostat sa cez vikend spytam.
Napsal: 28 říj 2008, 13:29
od Phrz
Napsal: 28 říj 2008, 13:37
od manli2