
Btw: Ono rozdíl mezi Zkovým motorem a Xkovým je zanedbatelný, krom pár maličkostí je to to samý.


Mívali to E Kadetty pro severské státy 16D.Připojovalo se to na 220V do zásuvky.Frydex píše:Ale houby, to je nezávislé topení. On myslí topnou spirálu u bloku motoru, která ohřeje vodu na bloku před startem. Jako by sis vařil vodu v hrnku topnou ponornou spirálou. Něco podobného to je. Znám to z náklaďáku, ale o Astře nevím, že by to měla..
Rozmýšlal som nad podobným riešením - vsadiť to do okruhu kúrenia. Nevieš k tomu dohladať nejaké podrobnosti? Budem rád všetkému.Arwy píše:Zdá sa mi že niekde v EPC som videl elektrickú špirálu alebo niečo také, myslím že to bolo umiestnené niekde pri radiatore v stredovom paneli, tak že sa to do G Astier zrejme montovalo.
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |