Stránka 10 z 27

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 07 pro 2011, 18:26
od x.luciferka
denny píše:
x.luciferka píše:prosim odborniky o radu..
mam B vectru 2,2dti r.v. 2001 a potrebuji vedet jaky je tam cerpadlo.. jestli jednozasuvkovy nebo dvouzasuvkovy..
dvouzasuvkovy se udajne neopravuji, pouze novy za 40t :(
jde to takto jednoznacne urcit u B vectry??
Jde to určit jednoznačně.Jestliže to máš opravdu motor 2,2,tak je tam PSG16\dvě zásuvky\.Zafira a Astra G.
U Vectry B tam je jednoštekrové PSG5 0470504016,alespoň dle Bosch Esitronic a Opel EPC.Pozor nelze jej nahradit za 0470504015!!!!!!

mam vectru 2,2 dti r.v.2001 sport Y22dtr a mam tam jednokonektorovy.. jak je to mozny?
evidentne jsem videl konektor jen z prave strany.. a dizajn jako u cerpadla co jsem dal ilustr.foto..

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 07 pro 2011, 18:34
od denny
Možná by to chtělo lépe číst!!!
U Vectry B tam je jednoštekrové PSG5 0470504016,alespoň dle Bosch Esitronic a Opel EPC.Pozor nelze jej nahradit za 0470504015

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 08 pro 2011, 13:52
od dada77
Zdar chtěl jsem se zeptet zda má někdo zkušenost s tímhle prodávajícím tak čerpadlo mám v háji a nabídka je lákavá dík za odpověd http://auto.aukro.cz/opel-vstrikovaci-c ... 28152.html

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 08 pro 2011, 15:09
od Marťasek
Hodnocení prodejce ti nestačí?? koukal jsem že má 48 kladných hodnocení... a cena si myslím úměrně vypovídá o kvalitě... ale zase do starého auta na cirka 100 tis by vydržet mohlo ale je to loterie

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 08 pro 2011, 15:40
od dada77
no právě mě by těch 100tisíc bohatě stačilo a peněz neni nazbit

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 08 pro 2011, 15:51
od csala
Skús zistiť u predajcu, či je na čerpadle nová elektronika.
Na tých čerpadlách sa na 95% kazí práve tá elektronika a pokiaľ je nová, nie repasovaná, tak smelo do toho choď.
Alebo za 650€ komplet nové čerpadlo - vyrábajú sa v Čechách.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 08 pro 2011, 22:16
od x.luciferka
denny - jo jasne pochopil jsem ale napsal jsi to v kontextu s tim dvoukonektorovym tak sem se jeste zeptal radsi protoze cerpadla - nevrending story... :-/

nakonec to v servisu natocili a vypada to na gufera na vstrikach... cituju - ..kdyz to stoji z kopce tak nafta nepada ale kdyz to pak postavis na bok ke kopci nabo do kopce tak je to horsi, navic ted se stridaly teploty a tak gufera mohla pustit...
mam je novy, cerpadlo chybu nehodilo tak snad to chvilu bude jezdit..
kdyz to 40t km jezdi a najednou to na 4x nechytne tak jsem cekal elektroniku na vp44 ale ztm se drzi..
tuk tuk tuk... :D

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 09 pro 2011, 06:55
od dada77
csala píše:Skús zistiť u predajcu, či je na čerpadle nová elektronika.
Na tých čerpadlách sa na 95% kazí práve tá elektronika a pokiaľ je nová, nie repasovaná, tak smelo do toho choď.
Alebo za 650€ komplet nové čerpadlo - vyrábajú sa v Čechách.
prosim te nejakou adresu nebo odkaz nemáš

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 09 pro 2011, 08:59
od csala

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 11 pro 2011, 09:19
od dada77
díky za odpovědět a ještě jsem se chtěl zeptat když se sundavá čerpadlo tak se musí sundat rozvodak jen se ptám ze zvědavost díky

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 11 pro 2011, 10:10
od denny
Jasně a nejen ten :D .

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 11 pro 2011, 14:55
od dada77
jojo ještě jsem se chtěl zeptat dá se vyzkoušet čerpadlo sundané z auta díky za odpověd

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 11 pro 2011, 15:55
od denny
No,jentak ho nevyzkoušíš.Jedině v diesel servisu na Bosch stolici EPS-815.
http://www.bts1.cz/new.php?mod=katalog&sec=43
Ale myslím,že jen tak zkoušku nedělají bez rozebrání a vyčištění čerpadla,aby si stolici neničili.Nestojí totiš pár korun.
Brát ho z vraku z regálu je pitomost,musel by ti ho někdo ukázat v běhu na voze,pak jej demontovat.

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 14 pro 2011, 21:32
od dada77
tak máš pravdu dneska jsem byl v servise kde maj tu stolici a řekli mi to samé o té náplni o rozebrání vyčišténí přetěsnění a vyzkoušení a jsme okolo 5000kč a ještě 7000kč za opravu tak jsem se otočil a odešel

Re: Čerpadlo VP44

Napsal: 15 pro 2011, 21:33
od x.luciferka
doporucuju vymenu gufer vetilu a pretesneni vstriku...
startuju na 3otoceni a predtim jsem to musel motat i na dvakrat kdyz jsem to nechal dva dny stat..
padala nafta.. tim jsem trapil logicky i cerpadlo kdyz jelo bez nafty nez nasalo..
v lete nebyl problem ale jak zacalo trosku mrznout material asi ztvrdnul - neni divu po 10 letech a 220t km - a zacal propoustet a padala nafta..
doporucuju hadicky prepadovy a pretesnit vstriky a gufera ventilu vymenit...
pokud to tady nekde je tak srry za duplicitu ale zmena k lepsimu je tak markantni ze jsem to musel napsat :D
..at nam to jezdi .. :)