Stránka 10 z 52
Napsal: 17 pro 2006, 15:36
od Milhi
TOMHAJ píše:Milhi píše:Ahoj kluci....koukam ze uz je tady hodne pismenek na toto tema....jen vam napisu jak jsem si pomohl ja......uz jsem tady psal a to co jsem zazil druhy den rano nemelo obdoby....zamlzilo se mi zpetne zrcatko i pruhledny kryt na budikach

to vse po zapnuti tepleho vzduchu na cerstve oskrabane okno....dostal jsem radu vyndat pilovy filtr. Udelal jsem tak a po mlze neni ani stopy...mam ho venku a na jare koupim novy tek neni potreba...treba to nekomu pomuze v rozhodovani kterou variantu zvolit ... Hodne zdaru..Ahoj
no,u me je to naopak.Ja ho tam take nemam,ale mlzi se to dost

Jo pylovy filtr ma smysl...urcite tam neni jen tak ale ted kdyz je po obdobi pyloveho silenstvi tak neni tak potreba....muj vypadal pekne hnusne..chlupatej a cernej....mam za to ze v nem byla nejaka vlhkost ktera se prez nej dostavala do kabiny....ted je to v poho a mlzit muzu jen s vnitrni cirkulaci...
Napsal: 17 pro 2006, 21:00
od milosh
Tady mam jeden poznatek co jsem objevil na daewooclubu, odkaz je zde -
http://www.daewooclub.com/viewtopic.php?t=7771
Tak novinka, začalo se mi fest mlžit okna, ani nemuselo pršet a nepomohlo nic jiného než klima.... a tak jsem šátral a pátral a našel.
Před rokem jsem měl pylový filtr za 800, nějaký kvalitní, a vůbec žádný problém...
Teď jsem koupil (nebo teď, je to půlrok)z autodilykrc.cz a za 400. Jenže po podrobné analýze (prostě jsem ho vyndal ucpanej) jsem došel k poznatku: Buď koupit za 800 kvalitu na rok (a nebyl problém, možná by vydržel dýl) a nebo za půlku filtr na půl roku s tím, že nevím, jak ten nový bude fungovat v zimě... a investovat stejný prachy.... no a tak mě napadá koupit zase ten dražší a nechat ho, dokud nebude problém s klimou nebo mlžením...
Jen pro informaci nevím co to bylo za firmu ten původní ale zjistím...
Rozdíl byl vidět už v konstrukci filtru samotného, tak i aktivní vrstvy (ta z krče mi připadá taková tvrdá papírovina a nabalená po půlroce bordelem)
Ta původní vypadala spíš na vlákna a byla krásně profouknutelná a bordel se na ní nelepil...)
Takze taky dalsi moznost mlzeni

Napsal: 17 pro 2006, 21:08
od Happy
Mlžím, mlžíš, mlžíme... aneb anabáze s kapavkou.

Napsal: 17 pro 2006, 21:16
od milosh
No ja mam pokrok
Vcera sem jel do LBC, klapka otevrena, no zadni okna mlzeni klasika, stav stejny, bocni predni a celni okno bylo ofukovano, ale ne komplet, jen tam kam foukal fukar

Takze sem to mel jako pruzor z tanku, blbe se pres to kouka kdyz treba clovek jede do zatacky, no zitra mrknu na filtr, daval sem ho nekdy v lete, je mi divny ze uz by byl zasr... kdyz sem neujel ani 10t km.
A taky by me zajimalo jestli klima kdyz ji zapnu zavre klapku? Mam pocit ze ted co klapku mam stale otevrenou-odpojenou, tak mi klima nejak extra nefakci
Ach jo, to sou trable, Vojto poraď

Napsal: 17 pro 2006, 21:59
od rychlyradim
Já jsem klapku otevřel, nic neodpojoval, a nic naštěstí nemlží...

a to i při více lidech! Musíte kouknout i pod tím zadním nárazníkem jestli je to tam částečně průchozí pro vzduch (větrací otvory v kufru) a jak říkám ani zadní okno nemám zamlžené ani boční! prostě se to musí nastavit

prostě ted je to paráda...

Napsal: 17 pro 2006, 22:02
od manli2
no já klapku zavřel.....

a otvírat vnitřní okruh nehodlám....

Napsal: 17 pro 2006, 22:37
od Vojta
důvody proč se může mlžit auto:
- vlhko v autě (nacucaný koberce nebo zvlhlý sedačky atd., v horšim případě od tekoucího topení)
- ucpaný pyl. filtr
- ucpaný odtok kondenzátu klimy > vlhkej pyl. filtr
- zavřená klapka vnitřní cirkulace z důvodu poruchy (odpojení napájení motůrku nestačí, klapka se samovolně zavře nebo přivře)
na zimu doporučuju natrvalo zavřít výdechy nad rádiem, po vlezení do studenýho auta foukat jenom na přední okno a potom co začne topit přepnout na přední okno a nohy (zároveň to fouká dost i na boční okna), další věc: nedejchat s otevřenou hubou
Když je vše v pořádku auto se nepotí, takže ty kydy že astra se prostě potí a basta sou výmluva těch co si to neuměj dát do kupy

Napsal: 17 pro 2006, 23:23
od Happy
Vojta píše: další věc: nedejchat s otevřenou hubou

a nejlépe absolvovat potápěčský kurs a svůj první výdech vypustit až po dostatečně ohřátém vzduchu uvnitř auta.

Napsal: 17 pro 2006, 23:41
od AstraDTI
Vojta píše:Když je vše v pořádku auto se nepotí, takže ty kydy že astra se prostě potí a basta sou výmluva těch co si to neuměj dát do kupy

JJ muzu potvrdit - za ty 3 roky co mam caravan sem s mlzenim skel nemel sebemensi prolem

Napsal: 18 pro 2006, 12:04
od Charlie
Kde najdu ty zadní otvory pro odvod vzduchu z kabiny?? Respektive jak se k nim nejlépe dostanu? Díky
Napsal: 18 pro 2006, 12:38
od rychlyradim
no Vojta psal že je to v zavazadlovém prostoru na stranách! jako když chceš měnit žárovky v zadních lampách tak tam by to mělo bejt! a když by jsi oddělal tapecírung tak by to mělo být vidět krásně! jak jsem říkal jsem to pročistil ten zadek a nic se mi nemlží!
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo

Napsal: 18 pro 2006, 12:43
od Happy
rychlyradim píše:
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo

někdy stačí podvodník

Napsal: 18 pro 2006, 12:47
od Happy
Zigi píše:
unterwasserman

Da

Napsal: 18 pro 2006, 12:54
od Milhi
Charlie píše:Kde najdu ty zadní otvory pro odvod vzduchu z kabiny?? Respektive jak se k nim nejlépe dostanu? Díky
Ty otvory slouzi k rychlemu vypusteni vzduchu z kabiny. Napriklad aby se dali vubec zavrit vrata od kufru. Kdyby tam nebyly tak tlak ktery nastane pri zavreni nema kam uniknout a zavreni je temer nemozne. Mela by v nich byt gumava ucpavka na litacku ale to myslim ze mlzeni nijak neresi ani neovlivnuje.
Napsal: 18 pro 2006, 13:55
od Vojta
rychlyradim píše:no Vojta psal že je to v zavazadlovém prostoru na stranách! jako když chceš měnit žárovky v zadních lampách tak tam by to mělo bejt! a když by jsi oddělal tapecírung tak by to mělo být vidět krásně! jak jsem říkal jsem to pročistil ten zadek a nic se mi nemlží!
To už by mi fakt musel vlízt do auta vodník aby nic nepomáhalo

no to sem teda nepsal, jde to sice přes ty mřížky co zevnitř kryjou zadní světla ale hlavní výdech z auta je pod zadním nárazníkem uprostřed a rozhodně u něj nehrozí nějaký zanesení nebo nefunkčnost! pokud tedy nemáte nějakym způsobem zadělaný krytky světel (např. tuzing) tak chybu hledejte jinde