Stránka 10 z 23
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 10 kvě 2009, 20:09
od Majesty
Když mě to tam zase ladí s tou chromovou lištou na víku. Počkej na přední. Teda jestli se mi to povede.
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 10 kvě 2009, 20:12
od Trdlo
Nepovede.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 10 kvě 2009, 20:18
od Majesty
Díky za podporu.

Jen počkej, na každýho dojde.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 11 kvě 2009, 09:58
od Trdlo
No neboj, na mně už došlo několikrát....

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 13 kvě 2009, 17:21
od petr
luxusni ten svetlej iterier ...
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 24 kvě 2009, 23:32
od Trdlo
Tak co chlape, projevil se nějak dnešní pucovací tuning?
A ty podznačka jsou hodně povedený. Na živo fakt bomba.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 24 kvě 2009, 23:36
od Majesty
Žádnou zásadní změnu jsem nezaznamenal, snad jen že to asi trochu líp klimatizuje. Uvidíme co ta spotřeba, ale já na ní stejně radši nekoukám.

Každopádně opět
díky za odvedenou prácičku, ještě že mi nepovolilo svalstvo na noze.

U podznačníku jsem zvědav, jak dlouho vydrží v provozu...... dík za pochvalu.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 25 kvě 2009, 12:36
od Trdlo
Hlavně vyměň ten filtr....

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 25 kvě 2009, 12:43
od Majesty
Já toho potřebuju tolik vyměnit, že snad radši koupím další auto....
Každopádně se mi prosimtě zatím zdá, že co se týká otáček, tak je to horší než předtím. Teď po nastartování vyletí otíčky přes 2000 a pak pomaloučku padnou na 1500 a po jaký době teprve pomalu klesnou k normálu a tím pomalu myslím opravdu pomalu. Takže kde udělali soudruzi z NDR chybu????
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 25 kvě 2009, 20:39
od Trdlo
Dali zpátky filtr fungující jen z 20% možná ani z tolika ne. Auto se snaží nadýchnout a nemůže - jak ty při běhu, prostě se mu nedostává kyslík, tak tam sype alespoň víc paliva a tím se zvednou otáčky a nechce se jim dolů... Jako u tebe po při běhu bo po běhu tepová frekvence.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 26 kvě 2009, 08:05
od Majesty
Tak dneska je to ještě lepší. Otáčky lítají v rozmezí od volnoběhu do cca 2200 a u spodní hranice to začne kolísat, že to skoro chcípne. A tohle všechno klidně zvládá i za jízdy, takže chvíli člověk skáče jak autoškola a chvíli zase musim stát na brzdě, abych do kopce udržel rychlost poblíž padesátky. Filtr jsem vyndal a dělá to i bez něj.

Já to říkám pořád, dokud to šlape, nemá cenu do ničeho šťourat.
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 26 kvě 2009, 10:34
od brhy
Majesty píše:Tak dneska je to ještě lepší. Otáčky lítají v rozmezí od volnoběhu do cca 2200 a u spodní hranice to začne kolísat, že to skoro chcípne. A tohle všechno klidně zvládá i za jízdy, takže chvíli člověk skáče jak autoškola a chvíli zase musim stát na brzdě, abych do kopce udržel rychlost poblíž padesátky. Filtr jsem vyndal a dělá to i bez něj.

Já to říkám pořád, dokud to šlape, nemá cenu do ničeho šťourat.
skrtiaca klapka ???
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 26 kvě 2009, 10:41
od Pepino_GH
Tak to je nemilé, že by někde zůstalo trochu špíny??
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 26 kvě 2009, 10:49
od Trdlo
To si snad děláš srandu, ne? Rozsvítí se někde něco? Nemůže to být spíše návaznost na tvůj NO efekt??
Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)
Napsal: 26 kvě 2009, 18:13
od denny
Někdy velmi dlouho trvá po vyčištění velmi zanesené klapky nastavení adaptačních hodnot.Klapka byla nucena držet volnoběh jen v plusovém naklopení a teď je zcela čistá do minusu,tak jí dává zabrat si nalézt správnou polohu.Lepší je vzít auto třeba na dálnici a jet plynule v otáčkách nad 2800 min 20km.Takto jsme učili i vymyté Feldy.