Stránka 10 z 23

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 10 kvě 2009, 20:09
od Majesty
Když mě to tam zase ladí s tou chromovou lištou na víku. Počkej na přední. Teda jestli se mi to povede.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 10 kvě 2009, 20:12
od Trdlo
Nepovede. :lol: :?:

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 10 kvě 2009, 20:18
od Majesty
Díky za podporu. 8) :lol: Jen počkej, na každýho dojde. :twisted:

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 11 kvě 2009, 09:58
od Trdlo
No neboj, na mně už došlo několikrát.... :(

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 13 kvě 2009, 17:21
od petr
luxusni ten svetlej iterier ...

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 24 kvě 2009, 23:32
od Trdlo
Tak co chlape, projevil se nějak dnešní pucovací tuning?

A ty podznačka jsou hodně povedený. Na živo fakt bomba. 8) 8) 8)

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 24 kvě 2009, 23:36
od Majesty
Žádnou zásadní změnu jsem nezaznamenal, snad jen že to asi trochu líp klimatizuje. Uvidíme co ta spotřeba, ale já na ní stejně radši nekoukám. :?: Každopádně opět díky za odvedenou prácičku, ještě že mi nepovolilo svalstvo na noze. :D U podznačníku jsem zvědav, jak dlouho vydrží v provozu...... dík za pochvalu. 8)

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 25 kvě 2009, 12:36
od Trdlo
Hlavně vyměň ten filtr.... :wink:

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 25 kvě 2009, 12:43
od Majesty
Já toho potřebuju tolik vyměnit, že snad radši koupím další auto.... :mrgreen:
Každopádně se mi prosimtě zatím zdá, že co se týká otáček, tak je to horší než předtím. Teď po nastartování vyletí otíčky přes 2000 a pak pomaloučku padnou na 1500 a po jaký době teprve pomalu klesnou k normálu a tím pomalu myslím opravdu pomalu. Takže kde udělali soudruzi z NDR chybu????

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 25 kvě 2009, 20:39
od Trdlo
Dali zpátky filtr fungující jen z 20% možná ani z tolika ne. Auto se snaží nadýchnout a nemůže - jak ty při běhu, prostě se mu nedostává kyslík, tak tam sype alespoň víc paliva a tím se zvednou otáčky a nechce se jim dolů... Jako u tebe po při běhu bo po běhu tepová frekvence. :wink:

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 26 kvě 2009, 08:05
od Majesty
Tak dneska je to ještě lepší. Otáčky lítají v rozmezí od volnoběhu do cca 2200 a u spodní hranice to začne kolísat, že to skoro chcípne. A tohle všechno klidně zvládá i za jízdy, takže chvíli člověk skáče jak autoškola a chvíli zase musim stát na brzdě, abych do kopce udržel rychlost poblíž padesátky. Filtr jsem vyndal a dělá to i bez něj. :x Já to říkám pořád, dokud to šlape, nemá cenu do ničeho šťourat.

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 26 kvě 2009, 10:34
od brhy
Majesty píše:Tak dneska je to ještě lepší. Otáčky lítají v rozmezí od volnoběhu do cca 2200 a u spodní hranice to začne kolísat, že to skoro chcípne. A tohle všechno klidně zvládá i za jízdy, takže chvíli člověk skáče jak autoškola a chvíli zase musim stát na brzdě, abych do kopce udržel rychlost poblíž padesátky. Filtr jsem vyndal a dělá to i bez něj. :x Já to říkám pořád, dokud to šlape, nemá cenu do ničeho šťourat.
skrtiaca klapka ???

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 26 kvě 2009, 10:41
od Pepino_GH
Tak to je nemilé, že by někde zůstalo trochu špíny??

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 26 kvě 2009, 10:49
od Trdlo
To si snad děláš srandu, ne? Rozsvítí se někde něco? Nemůže to být spíše návaznost na tvůj NO efekt??

Re: The Golden Queen of Majesty (Z22SE Coupé)

Napsal: 26 kvě 2009, 18:13
od denny
Někdy velmi dlouho trvá po vyčištění velmi zanesené klapky nastavení adaptačních hodnot.Klapka byla nucena držet volnoběh jen v plusovém naklopení a teď je zcela čistá do minusu,tak jí dává zabrat si nalézt správnou polohu.Lepší je vzít auto třeba na dálnici a jet plynule v otáčkách nad 2800 min 20km.Takto jsme učili i vymyté Feldy.