Stránka 9 z 23
Napsal: 27 kvě 2008, 14:54
od kabrioletak
tixxo píše:respect kára...
diky
as
Napsal: 27 kvě 2008, 16:04
od sabelt
Ahoj

No samozrejme krásná kára

Víš co me napadlo, viděl jsem to na astře jednoho světského z Prahy . . . Jak maš takový ty černý jako ochraný ramy na hlavu, upe vzadu za zadnima sedadlama

Tak se prodávaj obloukový chromový

ty by taky nebyly podle mě k zaohzení

Toť jen inspirace
Ale každopádně krásná kára

Napsal: 27 kvě 2008, 16:09
od kabrioletak
ja vim o tech obloukach neco podobnyho jako ma audiTT ale me se ty oblouky nelibi spis bych zvolil kozenou operku,myslim tu vypln do toho, vypada to hezky a je v barve sedacek.
Napsal: 13 čer 2008, 07:31
od dj.chicken
děkuji...ta tvoje je je taky krasna...ten interier ...no nadhera...nevim jestli ji poznas ma jina koleska ale snad jo...fotky budou co nejdrive tak se pak mrkni...a na sraz mozna dorazim jestli vyjde cas...
Napsal: 13 čer 2008, 13:25
od kabrioletak
diky za chvalu.jine kola? si dal vetsi ? sak muzem nekdy treba pokecat na benzince v ov kdyz na sebe narazime
Napsal: 13 čer 2008, 14:50
od mexxo
Je perfektná

Mozno by sa hodili trosku exkluzivnejsie kola, lebo auto je dokonale exkluzívne...
Napsal: 13 čer 2008, 15:11
od kabrioletak
tak dival jsem se jeste po nejakych 18kach a da se rici ze porad zvazuji,nic mene ty se me moc libi,tak me je lito je dat pryc tak porad nevim :lol:a take na fotce to vypada jinak nez ve skutecnosti
Napsal: 13 čer 2008, 19:01
od YANEK

no nevim na tuhle káru mi ty kola taky přídou příliš obyčejný ale všechno je o vkusu majitele

převodovka
Napsal: 02 črc 2008, 18:53
od 666
mám dotaz. jakou má 2.2i převodovku, nikde jsem to nenašel, jen jsem zaslechl, že je odstupňovaná dost nakrátko. zajímá mě jestli jakej rozdíl je třeba oproti 1,8. ta mi točí na pětku 3000rpm už asi při 105km/h, ve 4000 otáčkách 140km/h. dík za odpověď klidně i od dalších majitelů i nemajitelů 2.2i.
Napsal: 02 črc 2008, 19:53
od palin
S tou převodovkou u 2,2 máš pravdu, je odstupňovaná nakrátko,
při 130 mi točí cca 3800ot/min.
při 140 cca 4000 ot/min.
při 180 cca 5500 ot/min.
při 200 cca 6000 ot/min.
při 210 cca 6250 ot/min.
při 240 cca 7100 ot/min.
a dál to nejde, zasahuje omezovač

samozřejmě rychlosti jsou dle tacho...foceno mobilem
Napsal: 03 črc 2008, 15:21
od kabrioletak
ano je odstupnovana na kratko.u motoru 1.8 je prevodovka odstupnovana malinko jinak.
Napsal: 03 črc 2008, 15:29
od mexxo
Zrovna 1,8 by mala mať tiež tzv. sportgetriebe - teda športovejšie odstupňovanú prevodovku. Na dialnici by sa mi tiež hodili menšie otáčky pri 140km/h...
Napsal: 03 črc 2008, 15:40
od palin
I když jsem se díval na otcovu bývalou astru 1,6 16 V, tak ta točila ve 140 taky 4000 ot/min, myslím, že se do ní dávaly dva druhy převodovek - 5 stupňová klasika a 5 stupň. sportovní. Na druhou stranu šel 3 stupeň vytočit na 150 při 6500 ot/min, to mi zase připadá jako na dlouho odstupňovaná převodovka.
palin
Napsal: 04 črc 2008, 13:28
od kabrioletak
ale jinak souhlasim je to trosku nezvyk tocit kolem 4000tis. pri sto triceti na druhou stranu pruznost na petku je pekna.takze je to jen v otazce zvyku.co se tyce tech prevodovek tak mam akorad udeje k motorovym verzim ke cabrium.
Napsal: 21 črc 2008, 23:00
od petko138
tak tomuto sa hovorí dokonalosť sama o sebe....very nice..
