Stránka 9 z 24
Re: Termostat
Napsal: 26 úno 2009, 14:03
od Zralok
Takže když klesá tak prostě nezbývá než vyměnit termostat. Neklesá mi jako Frydexovi o 10 stupňů ale klidně na minimum. Cena termostatu u mého motoru mne ale velmi mile překvapila. Zato žhavičky jsou snad nejdražší co na trhu jsou a ani Brisk je nedělá. Zatím teda musím klepat ještě je nepotřebuji ale jak jsem si dopředu zjišťoval ceny tak jsem byl nemile překvapen.
Re: Termostat
Napsal: 26 úno 2009, 16:38
od Mike.S
jj, pokud ti klesá teplota až na minimum, tak to bude tím termostatem, zůstává otevřený

Re: Termostat
Napsal: 26 úno 2009, 21:59
od Frydex
Dneska jsem to zase sledoval... topí mi to tak po 6ti kilometrech, kdy začíná být v autě teplo a po 15ti se začne hýbat... po městě se drží na 75° a déle v otáčkách okolo 80-83°. Spadne při ubrání nebo jízdě v malých otáčkách tak na těch 75°.
Já jsem termostat kupoval okolo 220,- kachlí myslím...

Re: Termostat
Napsal: 26 úno 2009, 22:06
od Mike.S
u tebe bude asi problém, že jsi měnil jenom tu vložku, asi to chtělo vyměnit celé a měl bys po problému, někde ti to tam asi drhne
Re: Termostat
Napsal: 26 úno 2009, 22:15
od Frydex
Joo, možné to je... ale ještě to není nijak kritické, takže se tím nezabývám, hlavně že nezůstane zavřený

Každopádně vizuálně to bylo v poho, když jsem to při výměně prohlížel..

Re: Termostat
Napsal: 26 úno 2009, 23:15
od Zralok
A neví někdo kolik stojí termostat na 1,7 DTi přímo u Opla?
Re: Termostat
Napsal: 27 úno 2009, 00:13
od Trdlo
Termostat Y17DT - 1338005 - 685,- Kč
nebo - 1338724 - 660,- Kč
Komora termostatu - 1338107 - 5180,- Kč
nebo - 1338267 - 4512,- Kč
Těsnění komory termostatu - 1338234 - 86,- Kč
Těsnení příruby termostatu (víčko) - 1338279 - 195,- Kč
Příruba - víčko termostatu - 1338301 - 1425,- Kč
Ty termostaty a komory jsou dvě, liší se to číslem motoru.
Re: Termostat
Napsal: 27 úno 2009, 07:14
od Luboš X17DTL
Mike.S píše:u tebe bude asi problém, že jsi měnil jenom tu vložku, asi to chtělo vyměnit celé a měl bys po problému, někde ti to tam asi drhne
Už jsi viděl někdy komoru u 1,7DTI? Ty to máš úplně jinak, tobě se termostat strčí do toho víka,zatlačí a pootočí ten plochý bazmek a drží, dělal jsem to Gallovi. U nás to je jako v Šáde, termostat dáš jen do vybrání v osazení a přiklopíš tím víkem. Dvoulitr tuším DI to má jako 1,8, to jsem taky dělal, tuším Mirkovi??? někde kolem Havířova.

Vždy se měnila jen vložka od Olejspolu a vždycky to fungovalo, nikdy nebyl ve víku náznak, že by to bylo vyšastané.

Re: Termostat
Napsal: 27 úno 2009, 10:15
od Mike.S
Luboši, já to mám ještě jinak, já musel měnit celý termostat i s tím tělem, protože ta vložka je do toho nalisovaná (nebo nanýtovaná)

Re: Termostat
Napsal: 27 úno 2009, 12:49
od Luboš X17DTL
pardon, teď jsem si všiml, že máš Zetkový motor, Gallo má X(XL)

Re: Termostat
Napsal: 27 úno 2009, 13:48
od Trdlo
I na X-kovém by se měl měnit celý, stejně jako na všech benzínech...

Re: Termostat
Napsal: 28 úno 2009, 15:05
od mexxo
Luboš X17DTL píše:pardon, teď jsem si všiml, že máš Zetkový motor, Gallo má X(XL)

Ano, celý je istota. Ale podla katalógov ND je termostat pre X18 a Z18 rovnaký...

Re: Termostat
Napsal: 28 úno 2009, 16:05
od Mike.S
mexxo: on sice pasuje ten Z-kový i na X-kový motor, ale origo u X-ka byl dělaný tak, že jsi mohl vyměnit jenom tu vložku, u Z-ka to nejde

Re: Termostat
Napsal: 01 bře 2009, 08:27
od Trdlo
Nemáš pravdu předsedo, měl se měnit celý na x i na z. Na obou je termostat do těla nalisovanej.

Re: Termostat
Napsal: 01 bře 2009, 08:31
od Mike.S
no jenomže na X ko seženeš samostanou vložku, na Z ko ne