Stránka 9 z 10

Re: Sportovní filtr

Napsal: 22 bře 2009, 23:43
od Majesty
Asi tak stejně, jako přes ohyby u motorky. Jednou jsem bez těch náporů vyrazil na motorce a nestačil jsem se divit. Nejelo to, chcípalo, chrchlalo, nešlo to do otáček. To bylo když jsem to koupil a měl rozlámaný plasty. Málem mě trefilo, že je v prdeli i motor nebo něco okolo. Pak jsem to dal do kupy a bylo po problému. Zkrátka u mašiny bez toho náporu je málo vzduchu a nejede to.

Re: Sportovní filtr

Napsal: 22 bře 2009, 23:50
od Štráda
u silnice,ta taky ale točí přes 10tis ot/min,u endura je to třeba jedno,to vyndaváme i vložky filtů a jede to,jen to pěkně hlásí zvouček!Spousta mot.bere vzduch i z rámu!Je lepší si tam dát nějakou rouru (kopoflex) a natáhnout pěkně od mřížky v nárazníku s minimálníma ohybama k filtru,to pak má efekt,ale tenhle pokroucenej patvar je k ničemu si myslím!Nebo kamarád co má lančii HF si udělal síní z té roury jak píšu a na vrakáči si koupil průduch z T4 co má v blatníku a narouboval ho na ní,vypadá to epesně a efektní!

Re: Sportovní filtr

Napsal: 22 bře 2009, 23:54
od Majesty
Samozřejmě se to sání dá vylepšit vždycky. Když se nechceš hrabat v motoru, tak je to jedna z mála věcí, co se dá upravit. Já teda nevím jak u tebe, ale já tam zase takový ohyb nemám. Navíc je to spíš na doladění toho zvuku. To ostatní je tak maximálně pro lepší pocit.

Re: Sportovní filtr

Napsal: 23 bře 2009, 00:02
od Štráda
Já měl ten box jinak jak ty,ten plast byl do tvaru ostrého obráceného Z!Jinak na motoru se dá hodně udělat,vždyt je to srdce auta,chip je k hov.u!Nejvíc jde udělat v hlavě(na to se chystám) a pak T písty,jiné ojnice,kliková hřídel,ostrá vačka,větší ventily,tvrdé pružiny atd,ale to už leze do tisíců a hlavně ten motor má pak kradší životnost a bez svodů s profi výfuku a filtru ti je motor zas na prd upravenej,všě má návaznost,taky se dá motor podle průměru hrnců převrtat na větší obsah!Hlevně né pro boha snižovat hlavu,to je největší hova.ina!
Jinak ještě chci vyndat EGR ventil,to pak můžeš mít sání jak chceš,když ti tam se.e zpět spálené výfuk plyny na znovu přepálení a hlavně teplé plyny,vzduch má jít do motoru studený,nejlépe vlhký!!

Re: Sportovní filtr

Napsal: 23 bře 2009, 00:05
od Majesty
To je právě ono. Do motoru se vrtat nechci. Výkon mi tak nějak stačí a ani na to nemám prachy. Až mi to bude málo, koupím zase něco silnějšího.

Re: Sportovní filtr

Napsal: 23 bře 2009, 00:08
od Štráda
Dobré je taky,si koupit olej do mot.pily a v poměru 1/100 jednou za čas kápnout do nádrže,pak se nezadíraj vstřiky!!!
Co metil,o tom jsi nepřemýšlel,mohu mít!Jezdí na to závodáky,naředís s benzínem,pak to má 100oktanů a hlavně výhoda je ta,že metil chladí a motor se při kouři když mu dáváš spíš chladí nž přehřívá,taky dobrý do kopců!!!

Re: Sportovní filtr

Napsal: 23 bře 2009, 12:05
od EKoStra
Trdlo píše:A jak jsi ho odstínil?
My to vyřešili viz https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 8&start=30 a bez problémů... 8)

Re: Sportovní filtr

Napsal: 23 bře 2009, 18:22
od Štráda
good idea,kastlík od bat ze škodovky vid???Mám,dnes zarobím!!!Trubku jako přívod vzduchu mám už připravenou(alu roztahovací roura od vzduchotechniky!) 8)

Re: Sportovní filtr

Napsal: 23 bře 2009, 23:47
od Štráda
EKoStra dík za nápad a sorry za opičku,kryt jsem vyhrabal a dnes večer to udělal asi za 2h,je to tam,kousek lemovky,mini flexka dremel,pár imbus šroubků,vyrobení držáčků a rozměření,vrtačka a je to,ještě jsem s kolegou vyměnil filtr,dal jsem mu můj a on mi dal jeho bývalý v super stavu(jako new) než jsi koupil KN a tuten se mu válel na půdě,jinak stál půvadně 2tis! :lol:

Re: Sportovní filtr

Napsal: 25 bře 2009, 00:19
od Štráda
Pro ty,co neví,že se sportovní filtr bavlněný dá prát a opět naimpregnovat!

Re: Sportovní filtr

Napsal: 25 bře 2009, 08:08
od Trdlo
Štrádo prosím Tě, ale perou se značkový filtry, to nesmíš zapomenout podotknout. Aby se to nesnažil vyprat někdo kdo má hrušku za 400,- :lol:
Jinak jdou prát nejen hrušky, ale i sportovní vložky do origo airboxu. (K&N, Green..)

Re: Sportovní filtr

Napsal: 25 bře 2009, 16:50
od Štráda
Tak tak,všechny typy filtrů,co maj bavněnou vložku,nebo molitanovou(např.motorky).
I hrušky za 400,- se daj prát,záleží na tom složení vložky!!!

Re: Sportovní filtr

Napsal: 28 bře 2009, 21:42
od Boči
Hele mam K&N vlozku do original air boxu ... muzu to prat normalne v jarove vode, nebo si mam kupit ten jejich šampónek na filtry ... ? (Je to dost drahe, tak jsem si chtel jen kupit ten napousteci olej)

Re: Sportovní filtr

Napsal: 28 bře 2009, 21:49
od denny
K N prodává pouze mytí a mazání v sadě.Třeba tě zaujme toto:

https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=12453

Re: Sportovní filtr

Napsal: 28 bře 2009, 22:41
od Boči
No prave ze v jednom shopu jsem narazil jenom na ten olej ve spreji .. tusim za 272 Kč