Stránka 9 z 14
					
				
				Napsal: 28 led 2007, 21:39
				od AstraDTI
				To je dost divny ze by to zralo tolik. Mozna bude odchazet nejaky cidlo. Nevim jak je to u opla, ale u vw se da na diagnostice kouknout na hodnoty "trimu" na jednotlivejch cidlech a pokud jsou nejaky podivny hodnoty tak vymenit jeste nez to zacne hazet chybu.
BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
			 
			
					
				
				Napsal: 28 led 2007, 21:47
				od Luky
				4Vojta: Za sestku je to pekna cena, pocitam asi jen prehrani sw?
Dava na to zaruku a v pripade problemu vrati puvodni nastaveni RJ? Jestli jo a neni to zadnej kutil Tim, tak to je docela zajimavy.
			 
			
					
				
				Napsal: 28 led 2007, 22:38
				od Vojta
				Luky píše:4Vojta: Za sestku je to pekna cena, pocitam asi jen prehrani sw?
Dava na to zaruku a v pripade problemu vrati puvodni nastaveni RJ? Jestli jo a neni to zadnej kutil Tim, tak to je docela zajimavy.
je to člověk kterej už dělal dost aut který znám a nikdy žádnej prolém, vždy si dělá zálohu takže je schopen kdykoliv vrátit původní hodnoty, dává 14 dní na vyzkoušení a když si to rozmyslíš do tý doby tak si naúčtuje 1500 za práci a zbytek z ceny čipu vrátí...
 
			 
			
					
				
				Napsal: 28 led 2007, 22:41
				od Vojta
				AstraDTI píše:...BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
nemam, zatim neni důvod...dycky než se k tomu dokopu tak kupuju jiný auto  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 06:38
				od Sršeň
				Vojta píše:AstraDTI píše:...BTW ty mas uz nacipovany to DTIcko, Vojto?
nemam, zatim neni důvod...dycky než se k tomu dokopu tak kupuju jiný auto  

 
Myslíž že keď prečipujem motor na vyšší výkon tak by to malo ešte menej žrať? Aj keď mám automat?
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 08:58
				od milosh
				Sršeň píše:
Myslíž že keď prečipujem motor na vyšší výkon tak by to malo ešte menej žrať? Aj keď mám automat?
No vem to logicky, zvysi se ti vykon, budes mene slapat na plyn a tim padem pojedes v nizsich otackach tim padem bys mel mit mensi spotrebu, precipovanim se ti ale snizi zivotnost motoru, ja bych do toho nesel, to uz si radsi koupim vykonnejsi motor s novym autem, ale me 100koniku staci  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 13:17
				od Sršeň
				milosh píše:Sršeň píše:
Myslíž že keď prečipujem motor na vyšší výkon tak by to malo ešte menej žrať? Aj keď mám automat?
No vem to logicky, zvysi se ti vykon, budes mene slapat na plyn a tim padem pojedes v nizsich otackach tim padem bys mel mit mensi spotrebu, precipovanim se ti ale snizi zivotnost motoru, ja bych do toho nesel, to uz si radsi koupim vykonnejsi motor s novym autem, ale me 100koniku staci  

 
No veď áno, pri manualnej prevodovke to je jasné. Ale automat si riadi preradenie rýchlosti sám a pri ňom to nemám ako ovplyvniť. Mne nejde o zvýšenie výkonu pretože nejazdím F1 a z toho som už vyrástol, ale kvôli tej spotrebe, ak by to teda pomohlo.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 14:03
				od Sršeň
				Praveže ja dosiahnem otáčky skoro okamžite, to nieje problém. Tam to riadi RJ automatu kedy prehodí na vyššiu rýchlosť.
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 15:07
				od Vojta
				věřim tomu že by spotřeba s čipem šla o 0,5-1 litr dolu
			 
			
					
				
				Napsal: 29 led 2007, 16:38
				od AstraDTI
				Ja mam z VW zkusenost ze spotreba klesla vyznamne jen pri sportovnejsi jizde. Pri jizde stylem "klobouk" nebo uplne nadoraz to zralo IMHO stejne jako pred chipem, mozna i vic. Jenom v rezimu kdy prechipovany auto jelo zhruba tak, jako by to zvladlo pred chipem nadoraz se projevilo to, ze neni potreba tak vytacet (udrzoval se nizsi ztratovej vykon v prevodech) a bralo to cca o 0,5l min. Ta uspora paliva je podle me hlavne dana tim, ze neni treba motor pri akceleraci vytacet a lze jet pri nizsich hodnotach ztrat v prevodech - pri konstantni rychlosti si tedy clovek nepomuze. Narust vykonu neni dan tim ze spalovani je efektivnejsi, ale hlavne tim ze turbo vic preplnuje a proto muzu spalit vic paliva.
			 
			
					
				
				Napsal: 13 úno 2007, 22:24
				od alex
				mam automat od augusta  2006, nieco uz som s nim poskusal, a mozem povedať, že keby som tam nemal palubny pc a nemal na ociach okamzitu spotrebu tak je tazke sa s tym naucit jazdit usporne, ten pc vyrazne pomoze. mam 1.6- 100k a na tom sa velmi pomaly neda jazdiť, je to celkom žive a treba sa stale krotiť a hlavne prispoôsobiť sa mestskej premavke 

 lebo ak nie tak je tam hned spotreba 10litrov 

 bez problemov, ak sa vodič prispôsobí k ostatnym v meste tak sa da urobiť  okolo 7,2litra. Ale najzaujimavejšie je to na dlhe trasy a to som uz tu pisal a vsetci ma potom ohovorili 

 lebo som tam napisal tušim 5,5litra, tak teraz upravujem na rozsah 5,4 až 6,5. Najčastejšie mám 5,8litra.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2007, 12:19
				od Radek.km
				alex píše:mam automat od augusta  2006, nieco uz som s nim poskusal, a mozem povedať, že keby som tam nemal palubny pc a nemal na ociach okamzitu spotrebu tak je tazke sa s tym naucit jazdit usporne, ten pc vyrazne pomoze. mam 1.6- 100k a na tom sa velmi pomaly neda jazdiť, je to celkom žive a treba sa stale krotiť a hlavne prispoôsobiť sa mestskej premavke 

 lebo ak nie tak je tam hned spotreba 10litrov 

 bez problemov, ak sa vodič prispôsobí k ostatnym v meste tak sa da urobiť  okolo 7,2litra. Ale najzaujimavejšie je to na dlhe trasy a to som uz tu pisal a vsetci ma potom ohovorili 

 lebo som tam napisal tušim 5,5litra, tak teraz upravujem na rozsah 5,4 až 6,5. Najčastejšie mám 5,8litra.
 
Já mám automat bez palubního PC - tak pohoď nějakou radu jak jezdit s automatem aby byla nízká spotřeba, kterou jsi podle PC vysledoval.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 15 úno 2007, 15:04
				od alex
				vsimol som si ze ak napr. udrzujes rychlost (stale rovnaku) tak sa da slapat na pedal tak ze spotreba je cca 8L a auto nezrychluje ani nespomaluje, ale ak zacnes uberat plyn (nie je to velky rozsah) a najdes to miesto na tom plyne ze to auto aj tak nespomali a vtedy sa pozriet na spotrebu tak je o 3L mensia. Samozrejme pisem o okamzitej spotrebe. Proste chcem povedat, ze ak vodic slape na plyn len tolko aky vykon momentalne potrebuje a robi to spojito( plynule) tak to auto az tak vela nezozerie. najdrahsie je rozbiehanie z uplneho zastavenia, s tym sa asi nic neda robit   

 ak ano, poradte 

 Idealne je jazdit tak ze dosiahnes pozadovanu rychlost a potom ju celu dobu jazdy uz len udrziavas.
 
			 
			
					
				
				Napsal: 10 kvě 2007, 20:02
				od Sršeň
				AstraDTI píše:Ja mam z VW zkusenost ze spotreba klesla vyznamne jen pri sportovnejsi jizde. Pri jizde stylem "klobouk" nebo uplne nadoraz to zralo IMHO stejne jako pred chipem, mozna i vic. Jenom v rezimu kdy prechipovany auto jelo zhruba tak, jako by to zvladlo pred chipem nadoraz se projevilo to, ze neni potreba tak vytacet (udrzoval se nizsi ztratovej vykon v prevodech) a bralo to cca o 0,5l min. Ta uspora paliva je podle me hlavne dana tim, ze neni treba motor pri akceleraci vytacet a lze jet pri nizsich hodnotach ztrat v prevodech - pri konstantni rychlosti si tedy clovek nepomuze. Narust vykonu neni dan tim ze spalovani je efektivnejsi, ale hlavne tim ze turbo vic preplnuje a proto muzu spalit vic paliva.
Už som si išiel dať prečipovať motor, ale keď zistil že mám automat.prevodovku, tak mi povedal že to neurobí, že by to poškodilo prevodovku, že je stavaná na výkon 60 kW. Hovoril že by to šlo jedine prepálením RJ motora a aj prevodovky. A to bola pálka 12.000,-  

 Ináč hovoril že spotreba by šla o 0,5-1 l dole.
 
			 
			
					
				nebavilo by ma to
				Napsal: 13 kvě 2007, 21:07
				od Cabuko
				ste tu pisali poniektori... ze niet nad komfort automatu... hm neviem no mozno to bude tym, ze som prilis mlady este, ale proste mna by automat nebavil  

  rok som na nom jazdil v usa a bola to hruza nuda, teraz mam normal manual a je to zabava si shiftovat len tak hore dole, na rozdiel od toho ze mam len brzdu a plyn jak na nejakej motokare pre deti  
 
no mozno to bude len osobny pocit, ale tak nedalo mi to nenapisat  
