Stránka 9 z 11

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:02
od gErda
:shock: :shock: takova palka jo, to je jak GO :( a to je to sami jak se tu resi pokud by to byli vstriky? nebo to je dalsi moznost? ty jo to me docela polil studenej pot

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:15
od denny
gErda píše::shock: :shock: takova palka jo, to je jak GO :( a to je to sami jak se tu resi pokud by to byli vstriky? nebo to je dalsi moznost? ty jo to me docela polil studenej pot
Za 15000,-už neuděláš ani GO Š120.Jen druhovýroba pístů na Opel je cca 2500,-za ks.Koukni co stojí třeba 1ks výf ventilu/máš jich 8/a sacích ventilů/máš jich taky 8/.Pak ještě ložiska kliky a ojnic 50000,-je málo.Řekneš si nový motor-žádná GO,až si zjistíš cenu tak se vylomíš.Dost OT.

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:18
od gErda
takze se to neda delat stylem, spatny vstriky, nechat vymenit 2 ventily na vstrik co sou spatny, no bylo by to takhle asi snadny ale ptredpokladam ze to takhle nejde :(

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:27
od denny
gErda píše:takze se to neda delat stylem, spatny vstriky, nechat vymenit 2 ventily na vstrik co sou spatny, no bylo by to takhle asi snadny ale ptredpokladam ze to takhle nejde :(
díly se mění pouze vadné,ale u GO je to jiné,tam se brousí vše na jiný rozměr.
Při demont hlavy válců nemůžeš nechat stará těsnění a když už je dole,tak je blbost vyčistit 2vodítka a dekarb. 2ventily, vše smontovat a za 2měsíce znova jiné 2atd atd atd.To bys byl super odběratel sad těsnění/asi i VIP klient nějakého výrobce těsnění :D :D :D /

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:30
od denny
Jo a vstřiky do toho nemotej,ty se mění bez sundání hlavy :wink: a jen vadné.

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:31
od gErda
aha jasny, tak uz to chapu o neco vic , no ale moc me to teda netesi :( neni tu jeste nejaka nadeje ze by byl tedy vadny jen ten vstrik?

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:37
od denny
gErda píše:aha jasny, tak uz to chapu o neco vic , no ale moc me to teda netesi :( neni tu jeste nejaka nadeje ze by byl tedy vadny jen ten vstrik?
Od čeho by byla mokrá svíčka?Tím vstřikem nejspíš palivo jde.A kdyby propouštěl,tak už máš v pístu díru.Odzkoušet to jde tak,že vytočíš svíčku,zapneš zapalování a po dobu chodu pal.pumpy by ti do toho válce valil pod tlakem benzín/to by propouštěl/.

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 04 bře 2009, 21:49
od Fritol
a že je to nejvíc znát do kopce,kterej za studena skoro nevyjedu.
Treba kvuli zatizeni motoru ? :) proto to je mozna znat do kopce.. jinak skus zmerit komprese..

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 05 bře 2009, 18:27
od gErda
pokud je vse tak jak pises a popisujes tak me teda ceka solidni naloz no :( jeste teda jeden dotaz, kdyz uz bude hlava dole a bude se tohle vsechno delat co rikas, da se rovnou neco udelat treba se spotrebou oleje? na foru sem tu cet ze se pry meni nejaky O krouzky a tak, tak jestli by to nebylo dobry udelat to v tom pripade pri jednom, pokud teda plati ze vzdy kdyz sundas hlavu a hrabes se v tom tak musis delat novy tesneni atd.

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 05 bře 2009, 20:42
od denny
Samo,že se dávají všude nová těsnění.Tedy i simeringy na ventily ,na vačky.Proto to také není zadačo.S tím vším je v té ceně počítáno.Teď budu dělat 1,6 a 2,0 obě stejná závada.Tak za týden budou hotové obě.

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 05 bře 2009, 21:24
od gErda
aha, tak to je aspon lepsi zprava nez sem cekal ;) takze za tu cenu vlastne to bude slapat na vsechny 4 valce a nemuselo by to tak zrat olej ;) to uz je lepsi :) zejtra pokud to stihnu si pudu dohodnout servis, diky za info

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 10 bře 2009, 12:27
od gErda
tak auto sem prave dal do servisu, mechanik si auto prohlid a hned konstatoval ze to vypada na ventily, ze to promerej a daj mi vedet, pak mi popsal v podstate to sami co mi rek denny s tim ze se sundava hlava, pak se menen ventily, tesneni pod hlavu, pistni krouzky, ze se omezi zrani oleje atd. rozpocet vetsinou kolem 10 000 - 15 000 podle velikosti poskozeni ventilu a celkove opravy. tak sem na to zvedavej, no nic no :( musim se s tim smirit :(

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 10 bře 2009, 18:19
od denny
gErda píše:tak auto sem prave dal do servisu, mechanik si auto prohlid a hned konstatoval ze to vypada na ventily, ze to promerej a daj mi vedet, pak mi popsal v podstate to sami co mi rek denny s tim ze se sundava hlava, pak se menen ventily, tesneni pod hlavu, pistni krouzky, ze se omezi zrani oleje atd. rozpocet vetsinou kolem 10 000 - 15 000 podle velikosti poskozeni ventilu a celkove opravy. tak sem na to zvedavej, no nic no :( musim se s tim smirit :(
Aspoň budeš mít pokoj.Dnes jsem dokončil ten 2litr-cena 13800,-,zítra bude 1,6 19800,-/ta je teda i s novými rozvody,vodní pumpou,olejem,chl.kap,servisem brzd a filtrama.

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 11 bře 2009, 10:54
od gErda
tak mi prave volali ze servisu, sou spaleny oba vyfukovy ventily na jednom valci (ostatni sou v poho) :( vychazi to i s dani a praci na 14500

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi

Napsal: 11 bře 2009, 12:39
od gErda
tak sem se rozhod ze si necham udela i opravu toho aby to nezralo olej, po dohode s mechanikem, kdyz uz je to otevreny a chci si auto jeste par let nechat, tak by to bylo vhodny udelat, bude to uz takova generalka, vsechno se vycisti, odkarbonuje, vymeni tesneni a prej to bude v pohode a vydrzito, takze me sice ceka cistej motor a trebas to i lip pojede, ale budu o 19 litru lehci , ale zas co delat kdyz uz se tohle stane, muze me aspon tesit ze to bude vsechno v poradku a auto konecne pojede a snad i lip nez predtim
jeste ze me denny pripravil na tu celkovou castku, jinak by to se mnou asi seklo v tom servise, byl sem uz smirenej s ti mze se jedna o tenhle druh opravy