Stránka 9 z 11
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:02
od gErda

takova palka jo, to je jak GO

a to je to sami jak se tu resi pokud by to byli vstriky? nebo to je dalsi moznost? ty jo to me docela polil studenej pot
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:15
od denny
gErda píše:

takova palka jo, to je jak GO

a to je to sami jak se tu resi pokud by to byli vstriky? nebo to je dalsi moznost? ty jo to me docela polil studenej pot
Za 15000,-už neuděláš ani GO Š120.Jen druhovýroba pístů na Opel je cca 2500,-za ks.Koukni co stojí třeba 1ks výf ventilu/máš jich 8/a sacích ventilů/máš jich taky 8/.Pak ještě ložiska kliky a ojnic 50000,-je málo.Řekneš si nový motor-žádná GO,až si zjistíš cenu tak se vylomíš.Dost OT.
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:18
od gErda
takze se to neda delat stylem, spatny vstriky, nechat vymenit 2 ventily na vstrik co sou spatny, no bylo by to takhle asi snadny ale ptredpokladam ze to takhle nejde

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:27
od denny
gErda píše:takze se to neda delat stylem, spatny vstriky, nechat vymenit 2 ventily na vstrik co sou spatny, no bylo by to takhle asi snadny ale ptredpokladam ze to takhle nejde

díly se mění pouze vadné,ale u GO je to jiné,tam se brousí vše na jiný rozměr.
Při demont hlavy válců nemůžeš nechat stará těsnění a když už je dole,tak je blbost vyčistit 2vodítka a dekarb. 2ventily, vše smontovat a za 2měsíce znova jiné 2atd atd atd.To bys byl super odběratel sad těsnění/asi i VIP klient nějakého výrobce těsnění

/
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:30
od denny
Jo a vstřiky do toho nemotej,ty se mění bez sundání hlavy

a jen vadné.
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:31
od gErda
aha jasny, tak uz to chapu o neco vic , no ale moc me to teda netesi

neni tu jeste nejaka nadeje ze by byl tedy vadny jen ten vstrik?
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:37
od denny
gErda píše:aha jasny, tak uz to chapu o neco vic , no ale moc me to teda netesi

neni tu jeste nejaka nadeje ze by byl tedy vadny jen ten vstrik?
Od čeho by byla mokrá svíčka?Tím vstřikem nejspíš palivo jde.A kdyby propouštěl,tak už máš v pístu díru.Odzkoušet to jde tak,že vytočíš svíčku,zapneš zapalování a po dobu chodu pal.pumpy by ti do toho válce valil pod tlakem benzín/to by propouštěl/.
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 04 bře 2009, 21:49
od Fritol
a že je to nejvíc znát do kopce,kterej za studena skoro nevyjedu.
Treba kvuli zatizeni motoru ?

proto to je mozna znat do kopce.. jinak skus zmerit komprese..
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 05 bře 2009, 18:27
od gErda
pokud je vse tak jak pises a popisujes tak me teda ceka solidni naloz no

jeste teda jeden dotaz, kdyz uz bude hlava dole a bude se tohle vsechno delat co rikas, da se rovnou neco udelat treba se spotrebou oleje? na foru sem tu cet ze se pry meni nejaky O krouzky a tak, tak jestli by to nebylo dobry udelat to v tom pripade pri jednom, pokud teda plati ze vzdy kdyz sundas hlavu a hrabes se v tom tak musis delat novy tesneni atd.
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 05 bře 2009, 20:42
od denny
Samo,že se dávají všude nová těsnění.Tedy i simeringy na ventily ,na vačky.Proto to také není zadačo.S tím vším je v té ceně počítáno.Teď budu dělat 1,6 a 2,0 obě stejná závada.Tak za týden budou hotové obě.
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 05 bře 2009, 21:24
od gErda
aha, tak to je aspon lepsi zprava nez sem cekal

takze za tu cenu vlastne to bude slapat na vsechny 4 valce a nemuselo by to tak zrat olej

to uz je lepsi

zejtra pokud to stihnu si pudu dohodnout servis, diky za info
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 10 bře 2009, 12:27
od gErda
tak auto sem prave dal do servisu, mechanik si auto prohlid a hned konstatoval ze to vypada na ventily, ze to promerej a daj mi vedet, pak mi popsal v podstate to sami co mi rek denny s tim ze se sundava hlava, pak se menen ventily, tesneni pod hlavu, pistni krouzky, ze se omezi zrani oleje atd. rozpocet vetsinou kolem 10 000 - 15 000 podle velikosti poskozeni ventilu a celkove opravy. tak sem na to zvedavej, no nic no

musim se s tim smirit

Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 10 bře 2009, 18:19
od denny
gErda píše:tak auto sem prave dal do servisu, mechanik si auto prohlid a hned konstatoval ze to vypada na ventily, ze to promerej a daj mi vedet, pak mi popsal v podstate to sami co mi rek denny s tim ze se sundava hlava, pak se menen ventily, tesneni pod hlavu, pistni krouzky, ze se omezi zrani oleje atd. rozpocet vetsinou kolem 10 000 - 15 000 podle velikosti poskozeni ventilu a celkove opravy. tak sem na to zvedavej, no nic no

musim se s tim smirit

Aspoň budeš mít pokoj.Dnes jsem dokončil ten 2litr-cena 13800,-,zítra bude 1,6 19800,-/ta je teda i s novými rozvody,vodní pumpou,olejem,chl.kap,servisem brzd a filtrama.
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 11 bře 2009, 10:54
od gErda
tak mi prave volali ze servisu, sou spaleny oba vyfukovy ventily na jednom valci (ostatni sou v poho)

vychazi to i s dani a praci na 14500
Re: HELP:auto netahne, prdi a smrdi
Napsal: 11 bře 2009, 12:39
od gErda
tak sem se rozhod ze si necham udela i opravu toho aby to nezralo olej, po dohode s mechanikem, kdyz uz je to otevreny a chci si auto jeste par let nechat, tak by to bylo vhodny udelat, bude to uz takova generalka, vsechno se vycisti, odkarbonuje, vymeni tesneni a prej to bude v pohode a vydrzito, takze me sice ceka cistej motor a trebas to i lip pojede, ale budu o 19 litru lehci , ale zas co delat kdyz uz se tohle stane, muze me aspon tesit ze to bude vsechno v poradku a auto konecne pojede a snad i lip nez predtim
jeste ze me denny pripravil na tu celkovou castku, jinak by to se mnou asi seklo v tom servise, byl sem uz smirenej s ti mze se jedna o tenhle druh opravy