Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo
Napsal: 19 říj 2016, 11:05
Dneska nic,ale nedávno jsem si do auta dal termostat z Fáčka a konečně to topí a hřeje se jak má.
Tu pičovinu od Opela,co tomu říkají termostat za kurevský peníze,která mi mimochodem posledně tekla hned po namontování,si můžou soudruzi narvat do prdele. Místo minimálně 1000kč za hovadinu,která nemusí fungovat,podle toho kdo kde a jak to vyrobil,tam mám jednoho Wahlera za 140 kč + těsnění a trochu tmelu.
Jo a taky jsem před časem objevil slabé místo v našich startérech. Je to takřka časovaná bomba. Mě se to kdysi stalo a na podstatu problému jsem přišel v létě,kdy mi začal haprovat startér a náhodou jsem našel ten první rozsypanej,kterej jsem nestihl dát opravit. No a při rozborce jsem se nestačil divit jaké materiály na to používaj. Nevím,jestli máme všichni stejnej startér nebo je jich víc,já píšu o typu na benzíny. X16XE,X14XE...
No pa pak takový hovadiny jako zatuhlý motorky v zrcátkách,zatuhlý kliky dveří...atd. Všude je to stejný,buď staré mazivo nebo koroze kovových dílů v plastu.
Jo a o víkendu taková ňamka. Přítelce furt cosi rachotilo někde v topení. Takovej tlumenej drnčivej zvuk. Říkám si asi ruplej filtr.Do toho začalo haprovat servo klapky.Klapka nastavena,odpojena,filtr cajk a drnčení furt. Zjistil jsem,že se to celý klepe,ale ve větráku nic. Ale nedalo mi to,vzal jsem zrcátko a kouknul ještě do té vrtule. A bylo tam 5 lístků ze stromu. Celkem malé,nic velkýho,ale když jsem je vyštoural,tak najednou ticho. To bych neřekl,že tak malá váha dokáže to kolo tak roztřepat.
Takže chlapi a holky: neparkujte pod stromama a komu nechytá motor na "brnk",tak už si shánějte další startér
Edit. aby tam šel termostat z Fáčka,je nutná menší mechanická úprava víka komory termostatu. Cca. 1-2 hodky práce podle vybavení nářadím a šikovnosti. Hliník je měkkej,nejde to špatně. Já při té příležitosti také zjistil,že mi někdo v dílně posledně nalomil tu odvzdušnovací trubičku. A pak se můžu divit,že mi to nedrží tlak a ztrácí se voda

Jo a taky jsem před časem objevil slabé místo v našich startérech. Je to takřka časovaná bomba. Mě se to kdysi stalo a na podstatu problému jsem přišel v létě,kdy mi začal haprovat startér a náhodou jsem našel ten první rozsypanej,kterej jsem nestihl dát opravit. No a při rozborce jsem se nestačil divit jaké materiály na to používaj. Nevím,jestli máme všichni stejnej startér nebo je jich víc,já píšu o typu na benzíny. X16XE,X14XE...
No pa pak takový hovadiny jako zatuhlý motorky v zrcátkách,zatuhlý kliky dveří...atd. Všude je to stejný,buď staré mazivo nebo koroze kovových dílů v plastu.
Jo a o víkendu taková ňamka. Přítelce furt cosi rachotilo někde v topení. Takovej tlumenej drnčivej zvuk. Říkám si asi ruplej filtr.Do toho začalo haprovat servo klapky.Klapka nastavena,odpojena,filtr cajk a drnčení furt. Zjistil jsem,že se to celý klepe,ale ve větráku nic. Ale nedalo mi to,vzal jsem zrcátko a kouknul ještě do té vrtule. A bylo tam 5 lístků ze stromu. Celkem malé,nic velkýho,ale když jsem je vyštoural,tak najednou ticho. To bych neřekl,že tak malá váha dokáže to kolo tak roztřepat.
Takže chlapi a holky: neparkujte pod stromama a komu nechytá motor na "brnk",tak už si shánějte další startér

Edit. aby tam šel termostat z Fáčka,je nutná menší mechanická úprava víka komory termostatu. Cca. 1-2 hodky práce podle vybavení nářadím a šikovnosti. Hliník je měkkej,nejde to špatně. Já při té příležitosti také zjistil,že mi někdo v dílně posledně nalomil tu odvzdušnovací trubičku. A pak se můžu divit,že mi to nedrží tlak a ztrácí se voda
