Stránka 763 z 798

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 23 lis 2014, 17:38
od jerry mouse
Tak to som nadšeny pozitivnou spravou :) veľka gratulacia 8) už len asi doladiť detaily a hura do testingu, nahodou nebudeš potrebovať nejakych testovacich skunkov čo by to radi otestovali v trochu väčšom objeme ako si sam schopny? Ak ano, tak sa hlasim aj ja do radu, kabel z konektorom viem dodať aj 2x + by som mohol z času na čas urobiť aj live data a preposlať ti ich k analyze! 8)

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 23 lis 2014, 17:51
od Alzafir
Jerry díky, ale už tu mám 2 dobrovolníky, doufám :lol: , takže to bude stačit. Když to klapne, tak v týdnu už budu mít další 2 testovací vzorky a doufám, že nejpozději o víkendu je namontuju :)

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 25 lis 2014, 13:21
od HonzP
alzafir: souvislost dpf s egrem? může být, vinou seknutého EGR a následné zvýšené kouřivosti se dokáže dpf zanést velice rychle. Vím, že ten, kdo DPF má, dokáže vysledovat nějaké změny v motoru, ale buďto musí jezdit sám a vše pečlivě sledovat, nebo mít pepasův modul, anebo stejně použít diagnostiku, takže tam je poměr přínos / nevýhody hodně na hranici a spíš si dpfáci hledají alespoň nějakou výhodu tohohle bazmeku (tímto oceňuji pozitivní přístup k věci :D).
a protože mi denny diagnostikoval pomaleji reagující egr, shledávám Tvoje příspěvky velmi zajimavými, hlavně kvůli zanášení klapky nečistotami.

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 25 lis 2014, 15:33
od Alzafir
Tak to je jasné, téhle souvislosti rozumím. Já to pochopil tak, že se mám zaměřit na DPF filtr :mrgreen:
Jen co bude hotový, definitivně, výzkum na tom elektronickém EGRu, zkusím verzi pro EGRy ovládané pod tlakem no a pak proč ne, zkusil bych i ty 1,9tky.
Jen potřebuju dobrovolníka s autem :lol:
Hodím pak dotaz na Háčkové fórum :?:

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 16:26
od Alzafir
Po dnešním požárním cvičení z auta do dílny a zpět, X-krát zopakovaném, můžu prohlásit, že mám hotovo :)
V datech už nevidím nejmenší rozdíl mezi EGRem a simulační krabičkou.
Už jen čekám na konektory od západoněmeckých soudruhů a můžu vyrobit první vzorky 8)

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 16:55
od jerry mouse
Parada, 8) :wink: Alešu aká je potrebna dlžka kablikov od toho 4-pinoveho konektora, pytam sa preto aby som to vedel to vhodne odcvaknuť? 8)

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 16:58
od Mojmec11
Cože ? že by konečně funkční elektronický egr ? sem s tím,otestuju hned 8) kupuju :lol:

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 17:03
od pajak7
Moje gratulace a budu se těšit 8) 8) 8)

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 17:11
od Mojmec11
Jinak včera a předevčírem 2x Dačice Třebíč kvůli zánětu v zubu na pohotovost,včera na přezutí.Je to fakt hnus tam venku. :(

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 17:14
od jerry mouse
No a ten pôvodny EGR ventyl ostava zatiaľ na pôvodnom mieste alebo bude aj nejaka zaslepka atd., alebo to už asi bude na nas však?

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 17:22
od pajak7
EGR zůstane kde je ale je podmínka aby byl zavřený.

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 17:44
od Mojmec11
Bude doufám verze i pro X16XEL ? Kdysi jsem to řešil někde na anglickém foru,ale byly tam problémy s kompatabilitou ŘJ,některé to poznaly a nedaly se oblbnout.Zrovna mi to hlásí chybu EGRu,tak bych elektroniku konečně funkční uvítal.Sice jezdím na LPG,ale štve mě ta kontrolka svítící do ksichtu. :mrgreen:

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 18:51
od jerry mouse
pre X16XEL to vyraba jeden poliak, dostupne je to na ebay a allegro! 8)

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 20:32
od Alzafir
jerry mouse píše:...aká je potrebna dlžka kablikov od toho 4-pinoveho konektora...
To jsem ještě neřešil, kde by bylo nejvhodnější umístit tu krabičku. Ale jde o ten konektor, dá se vypinovat a kabely udělat nové, dle potřeby.
Mojmec11 píše:...že by konečně funkční elektronický egr ? ...
Ano, ale tohle je pro ropáky :lol:
Jak jsem tu psal, až dotáhnu do konce ten udělátor pro vyřazení elektronických EGRů ( naftových), tak to zmodifikuju na pneumatické EGRy ( naftové).
No a proč nezkusit něco pro benzínaře? Něco už jsem naštudoval, tak uvidíme.
jerry mouse píše:pre X16XEL to vyraba jeden poliak, dostupne je to na ebay a allegro! 8)
Ono je to i pro nafťáky k sehnání. Důvodem pro tenhle výzkum byl ten, že si to ověřím a vím, e to je ono. Ono se dá leccos prodat, funkce může být kdovíjaká. Tím nechci shazovat jiné výrobky, které jsem nezměřil, nevyzkoušel. Ale např jedna z prvních testovacích verzí mi fungovala za jízdy, kontrolka nesvítila, ale v datech bylo vidět, že to není ono. Dnes můžu říct, že to je ok 8)
pajak7 píše:EGR zůstane kde je ale je podmínka aby byl zavřený.
Přesně tak, EGR tam zůstane, konektor se odpojí, podmínkou je, aby byla dostatečně silná pružina a udržela EGR zavřený.
No a dalším důvodem je, že vše co upravuju, ať už třeba dodělávaný trippling, tak aby byla zachovaná možnost krok zpět. Kdyby něco odešlo, a to se nedá nikdy vyloučit ( znáte to, kolikrát koupíte nový díl a je vadný nebo odejde brzy, nečekaně), aby se to dalo beztrestně a rychle uvést do původního stavu.
V tomto případě to je přepojení konektoru zpět na EGR a napojení drátů u váhy na lustrsvorce...např.

Re: Tak copak jste dneska Vy a Vaše Gecko dělali? :) pokračo

Napsal: 30 lis 2014, 20:45
od jerry mouse
Len sa musime modliť aby borci od Wahleru neboli nakoniec majoritným akcionárom Alzafirovej s.r.o-čky! :lol: :lol: :lol: