Stránka 8 z 13
Napsal: 02 črc 2008, 13:45
od milosh
Jasne ze motor je na prvnim miste, ty kraviny pak muzes kdykoliv dokoupit

Napsal: 02 črc 2008, 13:58
od Princ William
žárovky od r. 2000 nepraskaj

plastové podběhy taky neřešim je to pozink. no s těma motorama no commnent řekněme že já bych si u classica ze stávající nabídky motorů nevybral....osobně je fajn si koupit nové auto ale záleží co od něj čekáš....já vím že víc jak 4 roky auto mít nebudu (ani to s tímto úmyslem nekupuji) a tak sdílím ten samej názor co Vojta raději lehce ojeté Háčko tímto ale classica rozhodně neodsuzuji (kdyby se mi dostal do ruky jako služebák tak je to pořád super auto) ale řekl bych že to hlavní už má za sebou přeci jenom je to 10 let starej design jak uvnitř tak venku

v každém případě má určitě nějakej náboj když se prodává ještě po 10 letech od začátku výroby

Napsal: 02 črc 2008, 14:11
od Franta
Vojta píše:franto žádná astra G nemá zámek u spolujezdce...já bych se klasika taky nebál, ale novýho bych si ho nekoupil, to rači háčko s 20tis najetejma za stejný peníze
To sem si taky myslel, ale už jsem to viděl ve dvou vydáních u G, ovšem nebylo to u nás, ale v holansku a španělsku v roce 2000
Napsal: 02 črc 2008, 14:16
od milosh
na co zamky kdyz mate dalkac? auto co dnes nema dalkovy zamykani, elektricky okna a klimu bych si teda nekoupil

Napsal: 02 črc 2008, 14:32
od Princ William
milosh píše:na co zamky kdyz mate dalkac?
je fakt že jsem to klíčem ještě ani neodemykal a to to bude skoro 3 roky co auto mám

Napsal: 27 črc 2008, 15:55
od Pico
Ja mám Classic II kúpený 11/2007 - nový. Ponúkali mi ekvivalent H-čko sa mozrejme jazdené. Keď som sa rozhodol kúpiť si auto a u mňa to je určite na viac ako na 4 roky, tak auto nové. Jazdenú mi ponúkali aj Vectru v koži a iné vozy a videl som ich stáť na dvore predajcu Opel ešte pol roka po tom čo som si odviezol svojho Classica, voňavého, nového. Ja by som neváhal a zobral overené a nové. Prečo sa G-čko stále predáva ? Myslím, že je to / hatchback / jedno z najkrajších áut na trhu dodnes. Zvonka a aj zvnútra. Nie som sentimentálny ale tak to vidím a keď sa toto spojí s novým a naozaj podareným motorom Twinport + výborná cena, nie je čo riešiť. Som si istý, že ak bude aj Classic III, tak sa nebude vyrábať 10 rokov. Zdar a silu.
Napsal: 27 črc 2008, 16:13
od Marky
Astru F potazmo classic 1 delali od roku 1991-2002, tak si myslim, ze i astru classic 3 budou delat taky tech 10let. Proste se jim to vyplati, linky jsou uz zaplaceny a tak se vyrabi levneji a to jeste v zemi s levnejsi pracovni silou a na tom se pak alespon neco vydela a cena je i pro zakaznika zajimava.
Napsal: 27 črc 2008, 18:48
od Astra - R@SAG
Napsal: 28 črc 2008, 14:32
od Pico
Záleží samozrejme, aký bude o prípadnú Classic III záujem a v akej bude cene. Nemyslím si však, že na tom v budúcnosti bude tak ako teraz C II.
Napsal: 28 črc 2008, 20:57
od Zachy
Otázka trochu z iného súdka na všetkých čo vlastníte Astru Clasic II, nachádza sa na vašich motoroch EGR ventil, alebo pôvodné miesto jeho montáže je zaslepené ?
Napsal: 28 črc 2008, 22:26
od Pico
No ja mám rok výroby 11/2007 a myslím si, že ak mám motor Twinport, tak tam ten ventil byť musí. Inak pravdu povediac neviem ako vyzerá a viem iba, že by mal byť niekde hore pred spolujazdcom, samozrejme v mot. priestore.
Napsal: 01 srp 2008, 07:10
od Astra - R@SAG
EGR ventil motory Twinport mají také, ale přesné umýstění nevím.
Napsal: 04 srp 2008, 06:47
od palix
Bol som na garančnej prehliadke a čudoval som sa, koľko Clasicov tam bolo. Napočítal som ich asi 10. Skoro všetko 1,4 Twinport. Za tú cenu sa nedivím...
Napsal: 21 srp 2008, 09:23
od Kraken
Zdravím všetkých Astrákov, som nový člen fóra, a môj prvý píspevok je k tejto téme. Dúfam, že je ešte aktuálna.
Mám Astru Classic II 05/2008 (a okrem toho aj eFko). Géčko je jednoducho krásne auto. Technicky nie je možno najvyspelejšie, ale cenovo mimoriadne atraktívne a praktocké auto.
Spotrebu mám 6,5-6,7, jazdné vlastnosti sú dobré a aj kvalita výroby je solídna. Všetkým, ktorí ešte len uvažujú o kúpe, ho odporúčam.
A ak si niekto myslí, že poliaci flákajú kvalitu, mám preňho info:
mám aj Astra F 1,6 16V 5dv. Classic I, ešte vyrobený v Nemecku a od nova som mal dva problémy.
1. Po prvých 200km som počul divné zvuky z prevodovky - v servise zistili absenciu oleja v prevodovke.
2. Po prvej dlhej jazde ma bolel celý chrbát, lebo som mal volant vychýlený mierne do strany, nevšimol som si to hneď a vyvažoval som to akosi telom, takže celú cestu som sedel mierne bokom. Potom mi to samozrejme opravili.
Napsal: 21 srp 2008, 09:59
od Astra - R@SAG
Tak tě vítám u nás na fóru a ať slouží. ja mam Astru Glassic II už 1 rok a 8 měs. nemůžu jí skoro nic vytknou, spoustu věcí co v polské výrobě už nemontují, jsem si dokoupil a skvělý lidé na těchto stránkách mi provedli montáž.
- Plastová zadní nadkolý / kompletní aby nedošlo k usazování nečistot v plastových prazích a u víčka nádrže.
- Chromové krouřka budíků
- Přední odhlučnění kapoty
- Přední masku s chromovým proužkem
Plánuji ještě multifunkční volant, který mi dosti schází.
Jen je mi líto, že polská vyroba vynechala zadní tunel v sedadlech na delší předměty, to opravdu mi velmi scházi.
Jinak jsem spokojen velice, jak s motorem 1.4 16v Twinport, tak podpozkem. Jinak jsem taky vlastnil Astru F 3dv. r.v. 1992 a byla super, ale Astra G je o 200% lepší
Tak ať slouží a mnoho km bez potíží.