Stránka 8 z 24
Napsal: 11 čer 2008, 23:25
od AstraMan
Trochu si rejpnu... Mě osobně se líbí na BMW jen ten motor

. Ale třebas proti X5 bych nic neměl

Napsal: 11 čer 2008, 23:35
od Salám
Máš podobný vkus jako já..taky jsem o bavu přemýšlel, ale nakonec zvítězil rozum..za ty samé prachy za které bych si koupil to bávo s luxusním šestiválcem si koupím astru coupe, která bude min. o pět let mladší (spíš víc).
A navíc oproti té e36 tam bude i pozink
Ale mít krapet víc peněz, tak není co řešit a už bych si tu driftoval pod barákem

Napsal: 11 čer 2008, 23:37
od AstraDTI
V tyhle cenovce mas lepsi tohle <a href="
http://home.mobile.de/home/showDetails. ... e">link</a> ... takovejhle kousek jentak nekdo nema a navic cena jen poroste ...
Ta 328i sice vypada nadupane, ale vychutnala by si te kazda druha ochcafka f tedeicku

Napsal: 12 čer 2008, 00:14
od Leo
pro oktafku s čipem je soupeř minimálně porše bo ferrari
jinak k tomu rozumu, astra coupe je sice hezká,ale to je asi všechno, chci auto co už i jede a má náhon na prdel, tudiž musim koukat po staršim ročníku,škoda, že nemám na m3
Napsal: 12 čer 2008, 06:16
od A.P.
já se začínám koukat po Vectře C hatchback 1,8 benzín. Tak snad to za nějaký čas vyjde
Napsal: 12 čer 2008, 10:35
od AstraDTI
Hlavne sezen neco se samosvorem ... at si muzes skutecne kontrolovane zadriftovat. Neni nad to si 2x objet kruhac dverma napred a sledovat jak se nikdo neodvazi na ten kruhac najet

Napsal: 12 čer 2008, 10:54
od Samothe
čím dál víc se mi začíná líbit třídveřová astra H tak snad za dva ročky bych si ji mohl pořídit
ale kdo ví co bude za dva roky

Napsal: 12 čer 2008, 14:49
od Leo
AstraDTI píše:Hlavne sezen neco se samosvorem ... at si muzes skutecne kontrolovane zadriftovat. Neni nad to si 2x objet kruhac dverma napred a sledovat jak se nikdo neodvazi na ten kruhac najet

no samosfor je celkem problém sehnat, ta 2,8 se semosforem by už šla pěkně do boku
jinak astra neni špatný auto, ale hold ted bych chtěl už něco jinačího a silnějšího

Napsal: 12 čer 2008, 15:08
od AstraDTI
Ta 328 je na driftovani super diky zatahu odspodu. Ale s otevrenym difem je to takovy nanicovaty

Napsal: 12 čer 2008, 15:20
od Leo
jediný co by mě štvalo je 2x takový ručení
chtěl bych vidět sprint 328 vs atra turbo vs okta rs, spíš bych chtěl vidět o kolik by to bmw bylo rychlejší
Napsal: 12 čer 2008, 15:33
od AstraDTI
Rychlejsi bys mel akorat start diky lepsimu prenosu sily na vozovku u zadniho nahonu ... O1 RS by asi byla vyrovnana a lehce pomalejsi O2 RS je jednoznacne pruznejsi ... a i dieselova RS by byla zdatnym souperem. Chipnuta by taky imho ujela ... tak ze bys za chvili nevidel ani koncovy svetla (za oblakem koure).
Napsal: 12 čer 2008, 15:42
od Leo
na autowebu je srovnaní rs tdi a tfsi a nafta si neškrtala ani v pružnosti
Napsal: 12 čer 2008, 15:49
od AstraDTI
Koukal jsem na rototest a 328i by mela davat cca 130kW, O1 RS namerili 121, O2 RS 145 a TDI RS cca 115kW. Takze jasnej rozdil mezi benzinem a naftou u RS, nicmene po chipu se dostane dieselova RS minimalne na tech 130kW co ma bawo ...
Napsal: 12 čer 2008, 16:08
od Leo
ja zase slyšel, že má mít 328 cca 200ps, teda o něco víc než na papíře, tfsi je dobrej motor ale starý tdi bych nechtěl ani zadarmo

Napsal: 12 čer 2008, 17:29
od AstraDTI
Pro me je smerodatny, ze vychazim z udaju z jedny zkusebny (rototest.com). Ikdyby byli systematicky posunuty, tak vzajemne ty hodnoty sedej. Musim rict ze se ty zmereny vykony celkem lisej zkusebna od zkusebny ... ale jak pisu kdyz mas motory ktery chces porovnat zmereny na stejny zkusebne tak to relativne srovnat jde.