Stránka 8 z 17
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 24 led 2009, 10:56
od Mike.S
Frydex píše:Trdlo, ty seš trdlo... to sem psal o stránku dřív. Ale mu se to sem tam zapíše do ŘJ jako chyba a tempomat ještě nemá.... to se tu teď řeší..

Trdlo píše:Ty vo*le Frydexi, vim že jsi mu to tam psal, ale prostě i podle schémat to nemá jinou funkci než na tempomat.... Jestli je pryč, tak mu to samozřejmě jednotka nahlásí, že od něj má špatný signál, ale pokud nemá tempomat, nemá cenu aby to řešil. Prostě to čidlo tam je jen kvůli němu...

no nechci se do toho vašeho sporu nějak montovat, ale pochopil jsem to tak, že Zralok si chce dodělat tempomat, proto řeší ten spínač
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 24 led 2009, 11:51
od Frydex
Dyť to říkám.... Trdlo je prostě trdlo

Re: Vyblikání kódů
Napsal: 24 led 2009, 20:23
od Trdlo
Frydex: Wo*e.
Mike.S: My se s Frydexem nehádáme, jen si upřesňujeme názory.
RomanK: A jak je to spojený na jednotku? Koukal jsem na schéma a tam to jde ze spínače na tempomat a pak druhej směr někam k brzdovýmu a pokračuje, to je jako hnaný ještě přes brzdovej spínač?
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 24 led 2009, 20:43
od denny
Trdlo píše:Frydex: Wo*e.
Mike.S: My se s Frydexem nehádáme, jen si upřesňujeme názory.
RomanK: A jak je to spojený na jednotku? Koukal jsem na schéma a tam to jde ze spínače na tempomat a pak druhej směr někam k brzdovýmu a pokračuje, to je jako hnaný ještě přes brzdovej spínač?
Tady máš snad lepší obrázek
spínač spojky je 185 a spínač brzdy 56
http://www.workshopdata.com/workshop/im ... ectude.gif
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 24 led 2009, 20:49
od Trdlo
Denny: Díky a máš SZ
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 02 úno 2009, 17:42
od Luboš X17DTL
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 09:03
od HerryCZ
Zdravim chlopaki, tak se mi na me Zafirce rozla kotrolka emisi (ci jak je to popsane) mno tak jsem to vyblikal a vypadl mi z toho kod 0170, dle popisu z toho nejsem moc chytry. Bavil jsem se dokonce s okurou, ale ten me vice mene doporucil primo diagnostiku. Mate jeste nekdo nejake jine navrhy ci zkusenosti ?? Dik
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 11:28
od Trdlo
Měl jsi tam uloženou i návaznou chybu P0100?
Jinak ti pravděpodobně umřela lambda....
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 12:40
od HerryCZ
Hoi,
mno po vyblikani 0170 uz jen kontrolka svitila.
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 13:04
od Trdlo
Hm, jak Ti naznačil okura, chtělo by to napíchnout na diagnostiku, ale P0170 je O2 snímač - lambda. A chybové hlášky příliš bohatá/chudá směs. Návaznost na to může mít chyba signálu váhy vzduchu P0100, proto jsem se na n ptal ta taky ovlivňuje bohatost směsi.
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 15:17
od HerryCZ
Mno jeste se mrknu na ty Lambdy, bo ted den jsem zrovna jel bahnitym terenem, jestli se mi nepodarilo neco poskodit na spodku. Jednu lambdu uz jsem videl, a kde je druha nevim, ale najdu ji. Jinak zkusim diagnostiku a posleze vymenu lambdy. Jinak dle tohoto kodu, da se urcit ktera je vadna nebo ne ??
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 17:01
od Trdlo
No dle toho kódu co jsi napsal Ty by to měla být první, ale chce to napíchnout...
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 09 bře 2009, 19:28
od HerryCZ
Mno, dneska jsem objednal kabel, tak uvidim kdy dorazi pak dam vedet. A jde nejak zjistit, ktera sonda je v haji, tim myslim treba merenim nebo skratovanim ??? Jde o to, ze kdyz mi i pres kabel to ukaze ze to je ta a ta lamda, tak co kdyz nebude ?? A dale jsou obe stejne nebo je v nich rozdil a musi se kupovat zvlast pred a zvlast za katr??
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 10 bře 2009, 22:13
od denny
HerryCZ píše:Mno, dneska jsem objednal kabel, tak uvidim kdy dorazi pak dam vedet. A jde nejak zjistit, ktera sonda je v haji, tim myslim treba merenim nebo skratovanim ??? Jde o to, ze kdyz mi i pres kabel to ukaze ze to je ta a ta lamda, tak co kdyz nebude ?? A dale jsou obe stejne nebo je v nich rozdil a musi se kupovat zvlast pred a zvlast za katr??
Mno ta přední je regulační a ta zadní je diagnostická.Žádný univ. tam ne.er nebo se pak po..eš sám.To,že vyčtení paměti závad není všelék je ti asi jasné.Prostě pak musíš změřit signály a výfukové plyny,vše si to dát do souvislostí a stanovit závadu.Někdy stačí vycházet z měřění přímých hodnot,ale někdy to bez dalšího vybavení holt nejde.
Re: Vyblikání kódů
Napsal: 13 bře 2009, 09:17
od HerryCZ
Takze jestli to dobre chapu, tak prvni zmerit odpory na lambdach a potom kdyz tak pripojit osciloskop. Nekde jsem tys prubehy videl, ale netusim jakou frekvenci tam mam ocekavat?? Abych vedel jaky osciloskop si mam nekde sehnat.