Stránka 8 z 54
Napsal: 09 srp 2008, 13:12
od undertaker
No nejake riziko je pri kazdej oprave ci uz cistis vahu vzduchu menis sviecky alebo montujes tento modul PP. Obecne plati dvakrat skontroluj co si pozapajal az potom to zapoj na baterku nevidim predsa problem odpocitat cislo pinu ked je raz v dokumentacii auta napisane ze pin od RJ pre MID ktory vlastne vyuziva cela tato konstrukcia je na pine cislo XY tak v tom zradu hladat netreba takisto ked ti napisem ze na budikoch sa zapojis na pin 20 zeleny vodic a na pin 25 cierno modri tak to nie je tiez nic co by sa nedalo skontrolovat. pokial clovek nekona zbrklo a neponahla sa je riziko nejakeho poskodenia podla mna nulove..
Napsal: 09 srp 2008, 14:01
od wisk
jasny...este se chci zeptat...ridici jednotka je u dieslu pod blatnikem...a u benzinu? konkretne X16XEL...kde presne je? nejsem si 100% jisty
Napsal: 09 srp 2008, 14:05
od milosh
wisk píše:jasny...este se chci zeptat...ridici jednotka je u dieslu pod blatnikem...a u benzinu? konkretne X16XEL...kde presne je? nejsem si 100% jisty
pockej na navod, tento motor nas tady ma dost lidi vcetne autora prispevku

Napsal: 09 srp 2008, 14:10
od wisk
to milosh : jj jasne...ja jsem se chtel zeptat jen tak pro informci. kde v aute je RJ. chtel jsem se aspon podivat jak to tam vypada

Napsal: 09 srp 2008, 16:06
od rychlyradim
wisk píše:to milosh : jj jasne...ja jsem se chtel zeptat jen tak pro informci. kde v aute je RJ. chtel jsem se aspon podivat jak to tam vypada

dle Milhause který mi napovědětl tak mám ŘJ tu dole viz foto!!! prý by to měla být ona....mohl by mi to posoudit Vojta
MOTOR x16xel r. v. 99 v DE
Napsal: 10 srp 2008, 09:59
od Arwy
Na X16XEL je RJ priamo na bloku motora v miestach pod EGR ventilom. Sú v nej zapojené dva veľké konetkory. To čo je na fokách hore pri ľavom kolese by mala byť RJ chladenia motora.
Napsal: 10 srp 2008, 10:02
od undertaker
X16SZR ma RJ hned vedla baterky pod plastovym krytom pin pre mid sa pripaja na 9 pin bieleho konektora v mojom pripade nebol osadeny na konektore musel som si ho dorobit....
Napsal: 10 srp 2008, 16:24
od Thomason
jj, RJ u 1.6 16V je na bloku motoru vpravo (takova zebrovana krabicka se dvema konektory). Jinak mam otazku - jde teoreticky tento super modul namontovat i do Zafiry (1.6 16V)?
Napsal: 10 srp 2008, 16:48
od milosh
Thomason píše:jj, RJ u 1.6 16V je na bloku motoru vpravo (takova zebrovana krabicka se dvema konektory). Jinak mam otazku - jde teoreticky tento super modul namontovat i do Zafiry (1.6 16V)?
Podle me by to jit melo ale asi bude potreba zadat kod na rozmer pneu, astra ma standart 195x60x15 a zafira 195x65x15

Napsal: 10 srp 2008, 17:47
od kukajz
na tejto stránke som si všimol, že RJ je pod ľavým blatníkom.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=68
Tak už som z toho jelen

Napsal: 10 srp 2008, 17:51
od Marian
Pod blatníkem je u nafťáka a to nevím jestli u všech.
1.6 to mají na bloku motoru a vedou do něho dva svazky kabelů
Napsal: 10 srp 2008, 18:21
od kukajz
Ahááááá

už som sa zľakol že musím dávať dolu blatník

Napsal: 10 srp 2008, 19:57
od undertaker
zafira pokial bude z rovnakou RJ ako astra bude fungovat co sa tyka pneu v module PP je servisne menu tam sa nastavuje tip RJ a presny rozmer pneu..
Napsal: 18 srp 2008, 22:37
od David B.
Zdravím všechny na fóru. Omlouvám se za odmlku,ale zdrželo mně měření dojezdu, které se ukázalo složitější než se zdálo. Momentálně to už mám vyřešeno a ještě to pár dnů budu zkoušet. Testoval jsem modul PP delší dobu na třech autech s motorem X16XEL a po otestování jsem přidal ještě funkci korekce spotřeby, protože tři stejná auta a tři rozdílné výsledky. Znásilnil jsem k tomu ještě dva kolegy, kteří mají v autě MID + já sám. Na jednu stranu jsem byl potěšen, že modul PP ukazuje stejné hodnoty jako orig. MID, na druhou stranu jsem zjistil, že jsou zde rozdílné hodnoty od skutečného stavu, což jsme zkoušeli vyjetím nádrže, následným dočerpáním a srovnáním s hodnotou na PP. U jednoho auta byl rozdíl zanedbatelný, u mého auta cca 0.55L a u auta posledního 2.2L. Na ukazateli okamžité spotřeby a spotřeby průměrné se tento rozdíl sice nijak závratně neprojeví, ale zjišťoval jsem proč tomu tak je u známého u Opla, kterého zneužívám pro programování MIDu a ten řekl, že tento rozdíl je běžný a v toleranci a je způsoben rozdílem tlaku v palivové soustavě. Tlak v palivové soustavě se totiž mění, byť v úzké toleranci a má na něj vliv mnoho faktorů (palivové čerpadlo a jeho opotřebování, regulátor tlaku, palivový filtr, hustota paliva, zatížení motoru a pod.). Se změnou tlaku se poté mění i množství paliva, které proteče za jednotku času vstřikovacími ventily a tím je způsoben rozdíl naměřené a skutečné hodnoty. Řeší se to poté korekcí spotřeby.
Jinak v současné době už mám teda hotovy motory X16XEL, X12XE, X14XE, Z14XE, Z16XE, Z16SE. Motory X16SZR, X17DTL, X20DTL (typy, kde se měří střída) mi zdatně testuje Undertaker. Většinu ostatních už mám taky připravenu, ale ještě je nemám úplně vyzkoušeny, protože jsem se zasekl na tom měření dojezdu.
Napsal: 18 srp 2008, 22:45
od milosh
Davide supr, my si pockame na kvalitni vyrobek, do vanoc to budes mit ne?
